Skocz do zawartości

Pafka740

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Pafka740

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. eee, nie przesadzajmy... jakaś super okazja cenowa to nie była, z resztą auto nie sprzedało się "od ręki" tylko wisiało przez parę tygodni... wiem bo oglądałem je już wcześniej :reading2:
  2. Pafka740

    740 E38 ALPINA

    hehe... to oczywiście pytanie retoryczne :lol:
  3. właśnie napisałem w tym sensie, że może tam zaczeka na lepsze czasy... :wink:
  4. Pafka740

    przebieg

    v8 to jednak v8 hehe - równie dobrze można napisać, że V12 to V12... ale czy coś z tego wynika ?! każdy silnik można zajechać! :8)
  5. ojej!!! to nie lepiej w garażu postawić zamiast sprzedawać w takiej cenie (zważywszy ile za nią dałeś)... :jawdrop:
  6. Pafka740

    TV

    thx :)
  7. może to 730dA ?! :twisted2:
  8. Pafka740

    TV

    podłączę się do wątku... moje pytanie: czy DSP (digital signal processor) występuje tylko w wersji z monitorem tv/navi ?? gość chce sprzedać E38 z kasetą z przodu i zmieniarką CD w bagażniku ale właśnie bez tv/navi i twierdzi, że ma DSP... czy to prawda?
  9. Oczywiście nie miałem zamiaru nikogo urazić... :) Jedynie dałem wyraz, że można nieźle wtopić - naiwnie mając nadzieję na bezawaryjną eksploatację E38 w dieslu. Oczywiście nie powiedziane, że przytrafi się to każdemu w takim a w takim momencie... Ale jak to się mówi: "nie znasz dnia ani godziny..." - a mnie takie coś nie zadowala. Jeśli ktoś chce koniecznie diesla to dużo bezpieczniejszy jest 730d. Z kolei jednak ponoć brakuje mu pary - bazując na Waszych opiniach z innych wątków bo samemu takim nie powoziłem. Natomiast temat przewodni czyli 740d jest w moim przypadku zakończony. Poszukam lepiej mocnej benzynki i jeśli będę miał jakieś dalsze zapytania, chętnie to z Wami skonsultuję... :) Pozdro!
  10. Halo! ktoś tu się chyba dopiero obudził... Auto o którym pisałem i które miałem zamiar nabyć ma już 230 tys. km nakulane! Od tego się zaczęło i o to pytałem, co prawda bardziej martwił mnie stan zawieszenia z EDC przy tym przebiegu ale to dlatego, że nie przyszło mi do głowy, że - było nie było - luksusowe auto marki z klasy premium, tym bardziej w Dieslu może się wysypać i to wcale nie w jakiś tam błahy sposób (przypomniam: mówimy o padniętych wtryskach i turbinach!) Co z tego, że było serwisowane... to oznacza raptem tyle, że wymieniali filtry i płyny. Wtrysków raczej nie robili, podobnie turbin - choć oczywiście dzięki historiii serwisowej można to sprawdzić. Ale ja już podziękowałem, Nie chcę sięw to bawić, niech się z tym wozi jakiś naiwniak... Co do jednego masz rację... Nie stać mnie, by kupić auto za 45 tys. PLN i za chwilę wykładać kolejne 20 tys. by je zreanimować... Co jest bardzo prawdopodobne w tej sytuacji.
  11. hehehe... dobrze, że teraz wyszło szydło z worka zanim kupiłem auto! wobec takich wiadomości silnik Diesla skreślam z listy zainteresowań, nie mogę sobie pozwolić na niesprawne auto, którym bałbym się gdziekolwiek pojechać, a na dodatek naprawa jego motoru pochłonęłaby niemal połowę wartości pojazdu!!!! to już wolę wlewać do baku te 5 literków więcej - przy takim spalaniu to już niewielka różnica ale przynajmniej mieć święty spokój bo w razie czego w cenie naprawy 740d mam 3 całe silniki!!! trochę dziwne, że w tak szcownym gronie, na powszechnie szanowanym forum nikt mnie przezornie o tym nie uprzedził, do wszystkiego musiałem dochodzić samemu - ba, o mały włos kupiłbym już auto za 11 tys. EUR i... został z ręką w nocniku... No ale cóż, taki jest dzisiejszy świat :-( Konkludując - na polu bitwy pozostaje jednak 740i, ewentualnie można by jeszcze zaszaleć - być może nawet 750i ale z to także wygląda na to, że będę musiał popytać u zaufanych mechaników... PZDR!
  12. Panowie, spotkałem się z taką opinią: "Dlaczego E38 w benzynie a nie diesel?? Jezeli Was stac na common rail do 100 tys przebiegu to ok....pozniej juz nie warto. Sprobujcie naprawic uszkodzonego common rail'a ktory ma 8 wtryskow (740d) i 2 turbiny :-)). Ten silnik a scislej jego uklad zasilania zaczyna byc problematyczny po 200tys przebiegu, remont wtrysku to kwota 15 tys zl + 4-6 tys remont 2 turbin..... Srednio 20 tys zl i .... dalej mamy klekoczacy juz glosno motor co ma najechane minimum 250 tys (i skrzynia ma tyle samo!). Uzywany caly silnik 4.4 w benzynie to max 4-5tys zl. I ten sprzet robi bezproblemowo 500tys km! Poza tym spalanie ON na poziomie 13/100 (740d E38) to zadna łaska przy tej cenie ON a tam niestety oleju rzepakowego czy opałowego nie poleca sie tankowac :-)" Jak się to ma do rzeczywistości? A oprócz tego czy trwałość automatycznej skrzyni w E38 rzeczywiście obliczona jest raptem na 200-250 tys. km?
  13. Jeśli się zdecyduję to na pewno poinformuję! Czy nikt z Was nie ma 740d żeby napisać jaki ma przebieg i co się działo z autem przez ten czas?!
  14. Aha, cena to bez mała 11 tys. EUR ale mam też inną ofertę... 2 tys. więcej kosztuje 740d z 1999r. "od dziadka" z przebiegiem o 100 tys. mniejszym! Jedynie brakuje mu kilka opcji w porównaniu do tego powyższego ale w zamian jest w ciemnym nadwoziu (granat ale taki wpadający w czarny) z beżową skórą... Moje wymarzone zestawienie kolorystyczne, pytanie tylko na ile takie jasne wnętrze jest praktyczne... Poza tym dziadek w cenie dodaje też zimówki na alufelgach. Ale z drugiej strony dobrze utrzymane 740i po lifcie można mieć spokojnie za 9 tys. EUR i do tego brak zmartwień związanych z rzekomą awaryjnością 740d... Tylko te rachunki na stacji, no i na autostradzie nie będzie już tak cicho! Bądź tu mądry...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.