Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Proszę Was o pomoc ponieważ zauważyłem że w moim BMW JEST KUPA DYMU białego jak silnik jest zimny, a jak jest rozgrzany to trochę mniej, ale mimo coś widać delikatnie i jeszcze jedna niepokojąca rzecz dla mnie to to że ubywa mi olej z pod silnika tylko nie wiem z kąt, są to małe ilości ale malutka plamka codziennie jest pod moim wozem. Rok 2001 E 46 320 D.

 

Nie wiem czy uszczelka gdzieś poszła czy jak że dym się dostaje do kolektora. Proszę waz pomóżcie może ktoś ma podobny problem lub miał i pomoże mi co to może być mniej więcej i jaki są koszta naprawy?

 

Pozdrawiam

Pati

Opublikowano

biały dym na zimnym silniku jest normalnym zjawiskiem (paruje woda nagromadzona w układzie wydechowym)...

Twoje auto to diesel? jak tak to i na ciepym będzie delikatnie kopcił...

A jeśli nie widać skąd leci olej to trzeba będzie wejść pod auto i przeczyścić mokre miejsca, trochę pojeździć i wtedy obejrzeć jeszcze raz cały silnik i zobaczyć skąd leci...

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano
no nie wiem czy to normalne bo za mną nic nie widać chyba że przy kick down to bąka puści :mrgreen: jeżeli biały dym to by oznaczało że dostaje się płyn chłodniczy / uszczelka itp / , mozna sprawdzić czy ubyło płynu czy nie
Opublikowano
Może diesel kopcić ale nie na biało, biały dym może być rano (po postoju) ale nie w dużych ilościach. Miałem taki problem w poprzednim samochodzie jak długo stał to chmura pary za samochodem że nic nie widać w lusterku. A jak był ciepły to na niskich obrotach na 3 gary chodził. To była padnięta uszczelka pod głowicą. Podejrzewam że masz to samo u siebie polecam sprawdzenie płynu chłodniczego. Jedź na sprawdzenie sprężania w cylindrach to Ci wyjdzie czy uszczelka. Uszczelka to koszt od 210 do 350 zł, (przy kupnie pamiętaj o grubości uszczelki. No i za robocizne troche. Co prawda można się pokusić o robienie samemu ale nie polecam (ciężka sprawa z rozrządem).
Opublikowano
to normalny objaw padnietej uszczelki , płyn spala się z paliwem i dlatego taki kolor , na niebiesko oznaczało by olej czyli turbine najpewniej , dobrze sprawdzić ilość płynu
Opublikowano
Może dodatkowe pytanie - czy ubywa Ci środka chłodzącego? Możesz też sprawdzić, czy jak odkręcisz wlew do płynu chłodniczego na zapalonym silniku (ale nie na bardzo zagrzanym bo wtedy robi się w układzie ciśnienie) to coś się dzieje.
rychu
Opublikowano

Drodzy koledzy sprawdziłem czy płyn chłodniczy ucieka i czy go brak i co cię okazało, że wszystko jest w porządku, płyn chłodniczy jest na maximum i nadal nie wiem co może powodować wyciek oleju spod silnika i białą chmurę dymu za moim autkiem. Proszę pomóżcie i doradźcie co to może być..

Pozdrawiam

 

Pati

Opublikowano

Kolego nie aż tak biały i pojawia się tylko jak silnik jest zimny i nie tyle tego, a Turba nie mogę mieć zepsutego bo siłę i przyspieszenie ma.

 

Pozdrawiam

Pati

Opublikowano
Kolego nie aż tak biały i pojawia się tylko jak silnik jest zimny i nie tyle tego, a Turba nie mogę mieć zepsutego bo siłę i przyspieszenie ma.

 

Pozdrawiam

Pati

Awaria turbosprężarki nie tylko tym się objawia.Może się do niej dostawać olej i taki dymek się będzie unosił.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

Ja mialem taki numer ze kopcil(na bialo) plynu ubywalo jakies 300ml na 1000 km i zrobilem tak kolejne 15 tys km ale pewnego dnia zaczal tak kopcic ze szok tez myslalem ze to uszczelka ale sie okazalo ze byla to dziurka w glowicy dokladnie tam w srodku gdzie wchodzi 3 wtrysk.Dziurka moze 2mm miala nie widoczna golym okiem ale na podcisnieniowej kontroli glowicy bylo ewidentnie to widac ze puszcza skonczylo sie nowa glowica

http://images34.fotosik.pl/202/beb5ddddd0936066m.jpg

Opublikowano
Ja mialem taki numer ze kopcil(na bialo) plynu ubywalo jakies 300ml na 1000 km i zrobilem tak kolejne 15 tys km ale pewnego dnia zaczal tak kopcic ze szok tez myslalem ze to uszczelka ale sie okazalo ze byla to dziurka w glowicy dokladnie tam w srodku gdzie wchodzi 3 wtrysk.Dziurka moze 2mm miala nie widoczna golym okiem ale na podcisnieniowej kontroli glowicy bylo ewidentnie to widac ze puszcza skonczylo sie nowa glowica

http://images34.fotosik.pl/202/beb5ddddd0936066m.jpg

Typowy objaw nieszczelnej glowicy albo uszczelki pod glowicom, dizel-benzyna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.