Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zanim napiszę OCB zaznaczam, że przewertowałem archiwum.

Posiadam telefon Siemens (w sensie słuchawkę) z jej homontem zainstalowanym w podłokietniku.

Oczywiście auto wyposażone w zestaw hands-free.

Kilka pytań.

Zestaw działa - da się wybierać i odbierać połączenia. Słuchawka działa(ła) doputy dopuki nie wymieniłem jej akumulatorów. Od tamtego czasu woła ciągle "searching base".

1. Da się jakoś zgrać słuchawkę z zestawem?

2. Jak słuchawka jest "połączona" z zestawem?? (bluetooth??)

3. Do czego służy przełącznik (0-I) widoczny po wyjęciu słuchawki z homonta?

4. Da się zgrać z zestawem dowolny inny telefon GSM???

Auto z 2002 roku modelowo i produkcyjnie (06.2002)

Dzięki za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam

Diamantschwarzmetalic E-34 und Black Sapphire Metallic E-39 Touring und Schwarz 2 Metalic E-38

Biżuteria Modułowa

http://sklep.susanadesign.pl

Opublikowano
Witam.

Zanim napiszę OCB zaznaczam, że przewertowałem archiwum.

Posiadam telefon Siemens (w sensie słuchawkę) z jej homontem zainstalowanym w podłokietniku.

Oczywiście auto wyposażone w zestaw hands-free.

Kilka pytań.

Zestaw działa - da się wybierać i odbierać połączenia. Słuchawka działa(ła) doputy dopuki nie wymieniłem jej akumulatorów. Od tamtego czasu woła ciągle "searching base".

1. Da się jakoś zgrać słuchawkę z zestawem?

2. Jak słuchawka jest "połączona" z zestawem?? (bluetooth??)

3. Do czego służy przełącznik (0-I) widoczny po wyjęciu słuchawki z homonta?

4. Da się zgrać z zestawem dowolny inny telefon GSM???

Auto z 2002 roku modelowo i produkcyjnie (06.2002)

Dzięki za wszystkie sugestie.

 

Postaram pomóc...

 

1. Tutaj: http://www.bmwmotorsports.org/pdf/BMW_bluetooth.pdf jest instrukcja (w różnistych językach), także pomocna w sparowaniu słuchawki (ang. = str.14)

2. Tak, to jest BT.

3. Przełącznik 0-I służy do wyłączenia telefonu = czyli nie będzie działała ani słuchawka ani głośno-mówiąco usrojstwo.

4. Możesz sparować do 4 słuchawek jednocześnie (czyli w Twoim przypadku tą fabryczną + 3 ręczne komórki). Czytaj instr. z p.1.

 

Powodzenia

 

Jeszcze coś - pamiętaj że do sparowania akumulatorki w słuchawce muszą być mocno naładowane.

Opublikowano

 

Postaram pomóc...

 

1. Tutaj: http://www.bmwmotorsports.org/pdf/BMW_bluetooth.pdf jest instrukcja (w różnistych językach), także pomocna w sparowaniu słuchawki (ang. = str.14)

2. Tak, to jest BT.

3. Przełącznik 0-I służy do wyłączenia telefonu = czyli nie będzie działała ani słuchawka ani głośno-mówiąco usrojstwo.

4. Możesz sparować do 4 słuchawek jednocześnie (czyli w Twoim przypadku tą fabryczną + 3 ręczne komórki). Czytaj instr. z p.1.

 

Powodzenia

 

Jeszcze coś - pamiętaj że do sparowania akumulatorki w słuchawce muszą być mocno naładowane.

 

Dziekuję za instrukcję, ale po jej przestudiowaniu nasuwają się kolejne pytania.

Nie mam przycisku "gadającej głowy" na homoncie od Siemensa, tylko przycisk zwalniający słuchawkę.

Przycisk z taką ikoną mam tylko na kierownicy.

Udało mi sie sparować Siemensa z bazą, okazało się że wystaczy przełącznik (0-I) przełączyć na "I".

Pozostaje pytanie jak sparować zwykłą Nokię 6230i?

 

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Diamantschwarzmetalic E-34 und Black Sapphire Metallic E-39 Touring und Schwarz 2 Metalic E-38

Biżuteria Modułowa

http://sklep.susanadesign.pl

Opublikowano

Nie mam przycisku "gadającej głowy" na homoncie od Siemensa, tylko przycisk zwalniający słuchawkę.

Przycisk z taką ikoną mam tylko na kierownicy.

Właśnie o ten przycisk na kierownicy się rozchodzi.

 

Udało mi sie sparować Siemensa z bazą, okazało się że wystaczy przełącznik (0-I) przełączyć na "I".

Czyli że słuchawka była sparowana, a telefon (baza) wyłączony...

 

Pozostaje pytanie jak sparować zwykłą Nokię 6230i?

Właśnie tak jak jest napisane w instrukcji (po angielsku na stronie 14).

 

 

...

Opublikowano

Witam.

 

Mam podobny problem. Z opisu wynika że mam identyczny telefon co Colliber. Próbuję wejść w tryb parowania słuchawki ale za Chiny Ludowe telefon nie chce przejść w ten tryb (postępuję zgodnie z podaną instrukcją). U mnie występuje tylko jeden przycisk z "gadającą głową", ten na kierownicy (M-Pakiet). Żeby było śmieszniej, z oryginalną słuchawką Siemiensa telefon działa tylko kiedy wyjmę go z uchwytu lub w pozycji "podniesionej" (w uchwycie ale nie zamknięty). Po zamknięciu w uchwycie pojawia się od razu prośba o włożenie karty sim. Jest na to jakieś lekarstwo?

Opublikowano
Witam.

 

Mam podobny problem. Z opisu wynika że mam identyczny telefon co Colliber. Próbuję wejść w tryb parowania słuchawki ale za Chiny Ludowe telefon nie chce przejść w ten tryb (postępuję zgodnie z podaną instrukcją). U mnie występuje tylko jeden przycisk z "gadającą głową", ten na kierownicy (M-Pakiet). Żeby było śmieszniej, z oryginalną słuchawką Siemiensa telefon działa tylko kiedy wyjmę go z uchwytu lub w pozycji "podniesionej" (w uchwycie ale nie zamknięty). Po zamknięciu w uchwycie pojawia się od razu prośba o włożenie karty sim. Jest na to jakieś lekarstwo?

 

Zaraz, to działa czy nie działa, bo raz piszesz że nie możesz sparować słuchawki z bazą a potem że działa po wyjęciu z "piórnika...

I napisz jeszcze jaką masz kartę SIM i gdzie wsadzoną.

 

...

Opublikowano

Sorki za komplikacje :).

Sytuacja przedstawia się następująco:

- oryginalna słuchawka Siemensa jest sparowana i telefon działa po wyjęciu z "piórnika". Po zamknięciu prosi o kartę sim, która znajduje się w slocie "piórnika" pod słuchawką (według mojej wiedzy w moim samochodzie nie ma centralki ze slotem sim w bagażniku)

- chciałem sparować moją komórkę SE W910i, i to właśnie podczas tej procedury system nie chce przejść w tryb parowania. Po naciśnięciu "gadającej głowy" na kierownicy, przełączeniu zapłonu w pozycję 1 i zwolnieniu "gaduły", automatycznie włącza się radioodbiornik a telefon nie reaguje.

- kiedy Siemens jest poza piórnikiem lub ewentualnie w piórniku ale nie zamknięty, karta sim jest akceptowana i telefon działa bez zarzutu. Zarówno w trybie głośnomówiącym jak i dyskretnym (z wykorzystaniem słuchawki Siemensa). Wygląda to tak, jakby czytnik sim lub jakaś taśma łącząca były lekko uszkodzone i w niektórych pozycjach nie "stykają" dokładnie (to taka moja teoria ignoranta).

Mam nadzieję, że udało mi się wszystko wytłumaczyć:).

Pozdrawiam

PS

Dzięki za błyskawiczną reakcję!!!

Aha, podam numer VIN mego auta, może to coś pomoże i wyjaśni:

WBADP810X0GW40473

Opublikowano

- chciałem sparować moją komórkę SE W910i, i to właśnie podczas tej procedury system nie chce przejść w tryb parowania. Po naciśnięciu "gadającej głowy" na kierownicy, przełączeniu zapłonu w pozycję 1 i zwolnieniu "gaduły", automatycznie włącza się radioodbiornik a telefon nie reaguje.

Tutaj: http://www.x5world.com/bluetoothphones.php jest lista kompaktybilnych telefonów (i jeszcze potrzebny jest najnowszy firmware tel.).

 

- kiedy Siemens jest poza piórnikiem lub ewentualnie w piórniku ale nie zamknięty, karta sim jest akceptowana i telefon działa bez zarzutu. Zarówno w trybie głośnomówiącym jak i dyskretnym (z wykorzystaniem słuchawki Siemensa). Wygląda to tak, jakby czytnik sim lub jakaś taśma łącząca były lekko uszkodzone i w niektórych pozycjach nie "stykają" dokładnie (to taka moja teoria ignoranta).

Ja też tak myślę... :)

Proponuję sprawdzić = palcem albo innym sposobem "zmusić" tą szufladkę na kartę SIM do "leżenia" = czyli do oszukania jej że słuchawka jest w środku...

 

Aha, podam numer VIN mego auta:

WBADP810X0GW40473

To właściwie bez znaczenia jeśli coś jest spie.....e, ale jeśli potrzebujesz sprawdzić wyposażenie swojego auta to tutaj: http://www.realoem.com/bmw/select.do można to uczynić.

 

 

Odezwij się

Opublikowano
Właśnie tak jak jest napisane w instrukcji (po angielsku na stronie 14)....

 

No to u mnie ten sposób nie działa.

:(

Wygląda to tak, że funkcja parowania w tym zestawie nie funkcjonuje.

Mam instrukcje do tego telefonu w języku niemieckim więc ze zrozumieniem treści tam zapisanej spory problem.

Mam napisane coś takiego:

 

Eigenen oder zusatzlichen Bedienhorer abmelden.

 

Das Abmelden eines Bedienhorers kann von einem beliebigen am Basisteil angemeldeten Beidenhorer aus erfolgen.

 

Po czym wykrzyknik oraz:

 

Achten Sie darauf, dass stets ein Bedienhorer angemeldet ist, sonst muss er bei Ihrem BMW Service neu angemeldet werden.

 

Dalej instrukcja jak ten "abmelden" wykonać na słuchawce

Pozdrawiam

Diamantschwarzmetalic E-34 und Black Sapphire Metallic E-39 Touring und Schwarz 2 Metalic E-38

Biżuteria Modułowa

http://sklep.susanadesign.pl

Opublikowano
Mam napisane coś takiego:

 

Eigenen oder zusatzlichen Bedienhorer abmelden.

 

Znalazłem jeszcze coś takiego:

 

Bedienhorer anmelden

An Ihrer Telefonbasis im Fahrzeug konnen Sie bis zu zwei Bedienhorer betreiben.

 

Hauptmenu aufrufen

Lokale Einst. - auswahlen und bestatigen

Serviceeinst. - auswahlen und bestatigen

Anmelden - auswahlen.

 

Der Anmeldevorgang fur den zusatzlichen Bedienhorer wird eingeleitet. Sie werden aufgefordert den Geratecode einzugeben. Nach der Eingabe des Geratecodes dauert die Anmeldung etwa eine Minute.

Display-Anzeige am neu angemeldeten Horer:

Angemeldet

 

Danach wechselt das System in den Ruhezustand.

Im Display aller angemeldeten Bedienhorer wird der Softkey (INT) angezeigt.

Pozdrawiam

Diamantschwarzmetalic E-34 und Black Sapphire Metallic E-39 Touring und Schwarz 2 Metalic E-38

Biżuteria Modułowa

http://sklep.susanadesign.pl

Opublikowano

Mam napisane coś takiego:

 

Eigenen oder zusatzlichen Bedienhorer abmelden.

 

Das Abmelden eines Bedienhorers kann von einem beliebigen am Basisteil angemeldeten Beidenhorer aus erfolgen.

 

Po czym wykrzyknik oraz:

 

Achten Sie darauf, dass stets ein Bedienhorer angemeldet ist, sonst muss er bei Ihrem BMW Service neu angemeldet werden.

 

Dalej instrukcja jak ten "abmelden" wykonać na słuchawce

 

UWAŻAJ !!!

 

"Abmelden" to po niemiecku "Wymeldować" !!!

"Zameldować" to "Anmelden".

 

 

Teraz tłumaczę:

-----------------------

 

"Własnej albo dodatkowej słuchawki wymeldowanie."

 

"Wymeldowanie jednej słuchawki może przez dowolną (inną) w Bazie zameldowaną słuchawkę nastąpić."

 

Po czym wykrzyknik oraz:

 

"Uważaj na to, żeby zawsze jedna słuchawka zameldowana była, inaczej musi ona w BMW Service na nowo zameldowana zostać."

 

------------------------------

 

 

 

Jeśli bawiłeś się w "Abmelden" = wymeldowanie, to możesz mieć kupę...

 

 

...

Opublikowano

Dzięki za rady. Rzeczywiście próba z palcem wskazuje, że coś z czytnikiem sim jest nie tak.

Colliber, czy jest możliwe żebyś zeskanował i gdzieś upublicznił tę intrukcję do telefonu? Nigdzie jej nie mogę znaleźć a właśnie jej mi brakuje.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Colliber, czy jest możliwe żebyś zeskanował i gdzieś upublicznił tę intrukcję do telefonu? Nigdzie jej nie mogę znaleźć a właśnie jej mi brakuje.

 

Pozdrawiam

 

Możliwość pewnie istnieje tylko:

a) instrukcja ma 116 stron

b) jest w języku niemieckim

c) przed wakacjami pewnie nie dam rady...

Pozdrawiam

Diamantschwarzmetalic E-34 und Black Sapphire Metallic E-39 Touring und Schwarz 2 Metalic E-38

Biżuteria Modułowa

http://sklep.susanadesign.pl

Opublikowano

Możliwość pewnie istnieje tylko:

a) instrukcja ma 116 stron

b) jest w języku niemieckim

Kurde, instrukcja do telefonu w j. niemieckim ma 116 stron... Jesteś pewien "Colliber"?

 

...

Opublikowano
- chciałem sparować moją komórkę SE W910i, i to właśnie podczas tej procedury system nie chce przejść w tryb parowania. Po naciśnięciu "gadającej głowy" na kierownicy, przełączeniu zapłonu w pozycję 1 i zwolnieniu "gaduły", automatycznie włącza się radioodbiornik a telefon nie reaguje.

Pisałeś wcześniej że potrzebujesz niemieckiej instrukcji - więc przepisałem specjalnie dla Ciebie sposób sparowania słuchawki:

 

-----------

 

Neuanmelden eines Telefonhörers:

 

Telefonhörer aus

Zündung aus (0)

Schiebeschalter in der Eject-Box auf 1 stellen

Zündung auf Stellung 1

Zünschlüssel nach Wartezeit von 15 sec auf 0 stellen

Schiebeschalter nach Wartezeit von ca. 8 sec auf 0 stellen

Schiebeschalter nach weiterer Wartezeit von ca. 2 sec auf 1 stellen

Telefonhörer einschalten

Aufforderung zur Anmeldung mit OK bestätigen

Code "0000" eingeben und OK drücken

 

Zeiten genau einhalten (Stoppuhr), wenns nicht funktioniert hat, alles wieder ausschalten und erneut probieren

 

--------------

 

Powodzenia

 

 

...

Opublikowano
Jestem pod wrażeniem! Naprawdę, chęć pomocy i zaangażowanie nieczęsto spotykane. Ale do rzeczy. Oprogramowanie komórki mam najnowsze, więc przynajmniej ten warunek jest spełniony. Natomiast procedura sparowania komórki i telefonu samochodowego nie udaje się w żaden sposób. Wydaje mi się, że instrukcja którą dla mnie zamieściłeś (wielkie dzięki) dotyczy parowania oryginalnej słuchawki Siemensa dedykowanej do tego modelu telefonu samochodowego i nie dotyczy "zewnętrznej" komórki. Próbowałem kilka razy z sony ericssonem (ze stoperem w ręku :) ) i nihuhu. Komórka nie wykrywa żadnych urządzeń bluetooth w pobliżu, więc albo jest to niemożliwe (wykorzystanie komórki zewnętrznej) w tym modelu telefonu BMW, albo mój egzemplarz jest uszkodzony, lub w końcu ja jestem jakimś nieudacznikiem i nie radzę sobie z odrobiną techniki (mam nadzieję, że to nie ta ostatnia opcja). Jeszcze raz dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Opublikowano (edytowane)
Jestem pod wrażeniem! Naprawdę, chęć pomocy i zaangażowanie nieczęsto spotykane...

 

Kurde, aż się zarumieniłem po takich komplimentach... :oops: Dziękuję za uznanie i przyznaję że jest to dla mnie bodźcem do dalszej ... ku chwale ... itd. :D

 

Jutro pogadam z kolegami i może coś wymyślimy.

 

Pozdrawiam

 

 

...

Edytowane przez macznik
Opublikowano

mam ten sam problem tzn ze sparowaniem zewnetrznej komorki (nokia 6230i soft V 03.80) z baza w aucie, posiadam oryginalna dzialajaca bezprzewodowo sluchawke siemens w piorniku z wsuwana karta SIM,

parowanie telefonu wykonuje wg instrukcji ze str 14, naciskaja gadajaca glowe na multifunkcji kierownicy bo tylko w tym miejscu mam ten przycisk, brak jakiegokolwiek sygnalu o parowaniu badz wykryciu BTH, co jest nie tak a moze nie posiadam takiej mozliwosci,

e46 z 2003.01 navi MK4 v.31

Opublikowano

Kurde, instrukcja do telefonu w j. niemieckim ma 116 stron... Jesteś pewien "Colliber"?

 

...

 

Trzymam ją w ręku... :mrgreen:

Pozdrawiam

Diamantschwarzmetalic E-34 und Black Sapphire Metallic E-39 Touring und Schwarz 2 Metalic E-38

Biżuteria Modułowa

http://sklep.susanadesign.pl

Opublikowano
mam ten sam problem tzn ze sparowaniem zewnetrznej komorki (nokia 6230i soft V 03.80) z baza w aucie, posiadam oryginalna dzialajaca bezprzewodowo sluchawke siemens w piorniku z wsuwana karta SIM,

parowanie telefonu wykonuje wg instrukcji ze str 14, naciskaja gadajaca glowe na multifunkcji kierownicy bo tylko w tym miejscu mam ten przycisk, brak jakiegokolwiek sygnalu o parowaniu badz wykryciu BTH, co jest nie tak a moze nie posiadam takiej mozliwosci,

e46 z 2003.01 navi MK4 v.31

Musze was zmartwić iz systemy z pokładowymi słuchawkami nie są przystosowane do parowania tel GSM,te instrukcje z przyciskiem do parowani tel. w podłokietniku są przystosowane do opcji 644A Bluetooth,A gdyby było inaczej , to jedno wykluczało by drugie bo skoro pokładowa słuchawka przesyła dane komunikacja bezprzewodowa Bluetooth i można by było parować każdy tel GSM który posiada Bluetooth to zrezygnowano by z opcji 644A.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
czyli co trzeba szukac i testowac rozne fony z BTH od operatorow w PL az znajdziemy ten ktory sie sparuje z nasza pokladowa baza telefonu bezprzewodowego (Siemens) , przynajmniej jest nadzieja ze sie uda
Opublikowano
Tutaj nie rozchodzi się o operatorów polskich sieci komórkowych tylko o modele kompaktybilnych telefonów komórkowych i o ich (tych telefonów) najnowszy soft.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.