Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Kolega wlasnie sciaga bmw e46 z niemiec, a wiedzac, ze ja poszukuje obecnie czegos zglosil sie do mnie.

 

Teraz tak. O aucie nie wiem jeszcze duzo oprocz tego, ze na pewno jest to 320d z roku powyzej 2002 (moze 2003), 6 biegowa skrzynia, czerwona skora ( :evil: ) i to, ze jest czarna :D :D

 

Auto jest pukniete lekko z przodu (jak lekko sie okaze) pytanie mam jak sprawdzic czy nie bedzie mi latac czy cos?

Szczerz to nie znam sie na tym, a nie chce sie zrobic w konia.

Cena bedzie na pewno baaardzo atrakcyjna i to mnie kusi.

 

Dzisiaj moze jutro dodam jej zdjecia. (co dokladnie cykac?)

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Hello :) Może moja rada nie jest zbyt wystrzałowa, ale może warto ją zaciągnąć do ASO? :) Skoro widać gdzie była puknięta (zakładam, że jeszcze nie była naprawiana) to serwis powinien sprawdzić wszystko co w przypadku takiego uderzenia mogło się zniszczyć :mrgreen: No nie wiem... :o
:)
Opublikowano

nie nic z nia nie bylo i jeszcze nie bedzie robione. zalezy na co ja sie zdecyduje. fotki pokaze postluczkowe. a aso dosc daleko i trzeba by laweta ciagnac:/

 

chodzi mi o to co moglbym sprawdzic ewentualnie teraz 'na oko'.

pozniej bedzie ASO, a tak btw ile kosztuje sprawdzenie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak przód to pewnie nie pali no chyba, że jest ryśnięta bo zazwyczaj w języku handlarzy lekko uszkodzona znaczy że przód cały do roboty i auto nie jeździ bo często kół brakuje. Bez zdjęć to nikt niczego nie wymyśli, a nawet po zdjęciach często określić szkody bo wiele rzeczy wychodzi dopiero przy rozbieraniu.
Opublikowano

mowiac "puknieta" mam na mysli puknieta :D ta ktora obecnie jezdze bralem puknieta od niego i do wymiany byl tylko zderzak, ale plastik i blotnik. nic wiecej. jezdzi na pewno, kola ma na pewno. i tak mi sie wydaje puknieta jest ze skosa, nie centralnie.

on sciaga samochody po stluczkach lekkich. No, ale poczekamy, az bede wiedzial cos wiecej.

 

Nikt nie ma jakichs sugestii co ogladac? co dotykac? :P

Opublikowano
To czy są potłuczone lampy z przodu, trzeba sie schylić pod auto, czy nic nie cieknie, elementy zewnetrzne karoserii jak pokrywa silnika, błotniki, to przecież wszystko widać gołym okiem. Jeżeli nie mamy zdjęć to nie ma za bardzo możliwości Ci pomóc, nie wiadomo jak mocno jest dziabnięta. Może być tak, że nawet przy niewielkiej stłuczce ucierpią jakieś elementy zawieszenia, a może być tak, że wymienisz błotnik, lampę, zderzak zespawasz i będzie OK. JEżeli sam nie potrafisz tego dobrze sprawdzić, to bezpiecznym wyjściem będzie udanie się do autoryzowanej stacji obsługi, tam sie dowiesz wszystkich szczegółów (oczywiście nie za darmo). Czekamy na zdjęcia możliwie jak najbardziej szczegółowe. Pozdrawiam!
Opublikowano
jak jachy cale , i chlodnice cale to pewnie nie ma tragedji a jak odpali to moze byc warta zachodu , ale najpierw ja zobacz na wlasne oczy :cool2: a jeszcze dobrze by bylo aby zawieszenie bylo nie ruszone
Opublikowano
Witam wszystkich! kolego najważniejszą sprawą są podłużnice,musisz zobaczyć czy nie są ruszone,potem wachacze,drążki no i oczywiście motor.Blacha,zderzak czy chłodnica to nie problem.Pzdr
Klema
Opublikowano

kolego ja Ci powiem tak :

pojechałem kiedyś po 523i touringa do Niemiec , widziałem wcześniej jej fotki i wizualnie to wyglądało tak że wymienię lampę i jazda do Polski

jak pojechałem okazało się że zderzak, obie lampy, nerki , pas przedni , zaczepy od lamp, od chłodnicy , wloty i wiele wiele innych rzeczy było do wymiany także dobrze zobacz auto na zdjęciach zanim cokolwiek kupisz

Opublikowano
witam! kolego bardzo małe uderzenie w bok,czyli z przodu,a tym bardziej w koło powoduje przestawienie nawet dwóch podłużnic.
Klema
Opublikowano
witam! kolego bardzo małe uderzenie w bok,czyli z przodu,a tym bardziej w koło powoduje przestawienie nawet dwóch podłużnic.

 

bardzo male :?: z jaka sila :?: przy jakiej prędkosci :?: okresl dokładniej :idea: i przez kolo podluznice przestawic przy BARDZO MALYM UDERZENIU jak to mozliwe :jawdrop: bez obrazy ale nie do konca piszesz prawde :roll2:

Opublikowano
Witam! kolego różne są przypadki,czasami 50na godz i po gościu,a czasami150 i bez szwanku.Pamiętaj że uderzenia boczna są najgorsze.Piszę tak bo widziałem u mojego kola,niby delikatnie na oko,a podłużnica poszła do środka,tyle na ten temat.Siemka
Klema
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy uderzeniu w belke zderzaka przedniego obojętnie jak podłużnice prawie zawsze są przestawione bo ta beka spina właśnie je ze sobą. Oczywiście musi występować odpowienia siła ale wystarcza 30-40km/h przy uderzeniu w stała przeszkode.
Opublikowano
Sorki Bax! ja pisałem do Bola73 i mi się pomyliło,bolo73 napisał że w BMW żeby poszły podłużnice to musiałby być wielki dzwon.
Klema
Opublikowano
To o co Ci chodziło,że te niemożliwe?

 

witam ponownie co do dzwonow to od kilkunastu lat pracuje przy roznych dzwonach i co nie co wiem, a uwierzcie mi ze bmw (e-46) jest solidne i tam aby podluznice pogiąc to muszą zadzialac duże sily, wiadomo jak wystawisz dzioba a ktos ci go skosi nawet przy 30 km to podluznice przelecą w bok, ale gdy przy tej samej predkosci dostaniesz w kolo to podluznice nie przeleca poniewaz cala sile uderzenia przejmie zawieszenie - amorek ,zwrotnica , wachacz itp.

Opublikowano

Dzieki wsztstkim za rady!

 

Wiem teraz juz nieco wiecej, a jutro po poludniu jade juz ja macac i robic fotki.

 

a co wiem.. wachacz do wymiany, przy uderzeniu sciagnelo opone z felgi (felga cala), chlodnica ok, pali normalnie. Kumpel mowil, ze rozwalone jest webasto(??) osobiscie nie wiem co to jest ;) lampa jedna, zderzak i blotnik. a i jeszcze strzelila poduszka kierowcy.

Podluznice ponoc ok.

Wiem tez, ze jest to special edition lifestyle (pomaranczowe skory, jakies elementy M i takie tam pierdoly, bez navi) przebieg ma 95000 (jeszcze jej nie ma w polsce wiec prawdziwy ;) rok 2004

 

Znalazlem na mobile.de cos wedlug opisu kumpla. Wiekszosc sie zgadza oprocz navi.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=60848642

 

cena bez napraw ok 29tys, po zrobieniu wszystkiego ok 32-33tys

 

ehhh... bedzie jednak dopiero w czwartek :/ wlasciciel nie splacil jej jeszcze w banku...

Opublikowano

z tym uderzenie to kolega ma racje nie musi byc dramazt aby byl powaznie uszkodzony jak dostal w kolo to moze byc zawieszenie uszkodzone albo gorzej maglownica a tak na marginesie to nikt nie oddaje lekko puknietej 320 D za super cene nie ludz sie jak by byla taka atrakcyjna to by juz jej nie bylo

sam swoja szukalem okolo 3 miesiecy dzien w dzien (a mieszkam na stale w DE)

Opublikowano

Co to jest maglowanica? Jak to sprawdzic?

 

Ja sie nie zajmuje poszukiwaniem, daje cynk i juz sie szuka:)

Facet juz kilkanascie ladnych lat handluje samochodami wiec ma tam juz swoich informatorow :D

Opublikowano
w pon .pisales ze jedziesz robic foty .... widziales ją już .. masz te foty:>? bo jestem strasznie ciekaw... ze wyjdzie cie 29... a 33 tys na gotowo... .. a to 2004 w dieslu... .. nawet jak ma 500 000km... to i tak cena niska... coś mi się wydaje że uszkodzenia są wieksze... albo to jej nie pierwszy dzwon...
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.