Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego to jest filtr Paliwa a dokładnie nakrętka pod którą się on znajduje

masz na niej napisane z jaką siłą ma on być dokręcony z tego co pamiętam 25nm.

Radzę dokręcić bo będzie autko łapało powietrze i nie będzie Ci palił.

 

A koledzy źle podpowiadają zbiornik od wspomagania jest bardziej w lewo.

 

Pozdrawiam ;)

Opublikowano
Zgadza się to jest obudowa filtra paliwa (ON). Ale źle, że nie wiesz co to jest, bo już dawno powinieneś wymienić to co się w niej najduje.
Opublikowano

No wlasnie ostatnio kazalem wymienic wszystkie filtry w aucie, tak wiec powinien byc nowy, ale pewnie gosciu go nie dokrecil dlatego lekko leci z niego.

 

Dzieki za informacje bo balem sie ze to cos powazniejszego a jestem sporo drogi poza domem....

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Hehe a nie prościej zamiast pytać było odkręcić i samemu sprawdzić :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano
koledzy a czy po jego wymianie nie trzeba jakoś specjalnie odpowietrzać auta, czy tak jak we większości marek, auto samo się odpowietrza?
Opublikowano

U mnie po wyjęciu wkładki nawet mechanik nie zalał ropą! Kręciłem moze 1 sekundę chwilę (2-3 sekundy ) jakos inaczej chodził, przegazowałem i jest OK.

U poprzedniego mechanika niby ropą był zalany... i jakby ładniej odpalił....

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

Wymieniałem filterek dosłownie kilka dni temu i cały dowcip polega na tym , że koniecznie po wyjęciu starego wkładu trzeba odpiąć przewody paliwowe od obudowy ( takie szybkozłączki wystarczy ścisnąć po bokach i same zeskoczą ) a potem wyjąc całą obudowe filtra. Wychodzi dość łatwo - jest na wsówki. W środku na dnie będzie kupa syfu który nie przebił sie przez filterek i został na dole obudowy. Filtr zatrzymuje zanieczyszczenia ale nie gromadzi ich w sobie - opadają na dno po zgaszeniu silnika.Poziom wypływu jest ok 10 mm powyżej dna obudowy i tam zostaje syf, jak wymienice sam filterek stare zaległości bedą go mulić. Potem po złożeniu wystarczy włączyć zapłon bez zapalania silnika i słuchać jak pompka paliwowa napompuje zały zbiorniczek w ok 20 sekund. Silnik zaskoczy od razu.

Pozdrawiam

Pozdrawiam, Hary.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.