Skocz do zawartości

750 ( PODWÓJNIE UTURBIONE V12 !!!)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie ... Szukam ujscia lub odprowadzenia oleju z silnika aby zapewnic smarowanie dwom turbospręzarką, które zamierzam zamontowac do e32 V12 na przerobione prze ze mnie kolektory wydechowe z adapterem pod turbo.. z turbospręzarkami dopiero rozpoczynam eksperymenty wiec mam niewielke doswiadczenie....czy mozna to zrobic na zasadzie takiej, ze w miejscu gdzie zamiejscowiony jest czujnik cisnienia oleju, zamontowac trójnik, który bedzie tworzył obieg smarowania dla 2-ch turbo Garrett'a a 3 dysza bedzie przeznaczona dla czujnika... mam wyciete otwory w nadkolach od wewnętrznej strony i zmienioną nieco geometrie koł (dodatni kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy) bo inaczej konstrukcyjnie.. no po prostu nie byłoby miejsca.. :D i tak juz musze sie grubo zastanawiac gdzie wcisnąc intercooler ;D :P:P moze ktos ma jakies koncepcje jak to zainstalowac samemu.. oczywiscie zmianą i dostosowaniem map oprogramowania zajmie sie firma od chiptuningu .. chce obnizyc koszta do minimum wiec wiekszosc prac chce przyjac na siebie :D
Opublikowano
ja mam lepszy pomysł

 

na filmiku zobrazowano jak uturbic kazdego potwora - mysle ze sposob da sie zaadaptowac do m70 - wymać bedzie zmiany konstrukcji układu przeniesiania napedu , ale efekty beda napewno spektakularne !

 

http://pl.youtube.com/watch?v=3bKC3_ekxcw&feature=related

 

masz racje. nic dodac nic ujac. na podstawie tego filmu mozna spokojnie zabrac sie do pracy. a efekt jak widac murowany :liar:

http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.