Mam pytanie ... Szukam ujscia lub odprowadzenia oleju z silnika aby zapewnic smarowanie dwom turbospręzarką, które zamierzam zamontowac do e32 V12 na przerobione prze ze mnie kolektory wydechowe z adapterem pod turbo.. z turbospręzarkami dopiero rozpoczynam eksperymenty wiec mam niewielke doswiadczenie....czy mozna to zrobic na zasadzie takiej, ze w miejscu gdzie zamiejscowiony jest czujnik cisnienia oleju, zamontowac trójnik, który bedzie tworzył obieg smarowania dla 2-ch turbo Garrett'a a 3 dysza bedzie przeznaczona dla czujnika... mam wyciete otwory w nadkolach od wewnętrznej strony i zmienioną nieco geometrie koł (dodatni kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy) bo inaczej konstrukcyjnie.. no po prostu nie byłoby miejsca.. :D i tak juz musze sie grubo zastanawiac gdzie wcisnąc intercooler ;D :P:P moze ktos ma jakies koncepcje jak to zainstalowac samemu.. oczywiscie zmianą i dostosowaniem map oprogramowania zajmie sie firma od chiptuningu .. chce obnizyc koszta do minimum wiec wiekszosc prac chce przyjac na siebie :D