Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem taki ze jak stoje w korku a potem dam gazu to slabo idzie, natomiast jak jade sobie normalnie i depne to ma moc... wyglanda mi na to ze cos jakos powiazane z temperatura ale nieraz to nie ma sensu bo brak mocy tez nieraz przy normalnej jezdzie.

 

Mam nowa przeplywke i wtryskiwacze po regeneracji takze zostaje moze turbina lub pompa wtrysku ?? EGR jest zablokowany, i katalizatora nie ma...

 

Zapomnialem dodac ze jak stoje w korku i wrzuce na neutralny i potrzymam obroty na 1500/2000 przez chwile, potem wkladam D i wciskam do dechy, to moc jest...

 

Tez chcialem sie dowiedziec co to za czujka przy filtrze paliwa. Laczy sie do niej rurka ktora idzie z pod kolektora dolotowego no i na poczatku to myslalem to to czujnik MAP ale to chyba nie mozliwe bo jest przeplywomierz.

 

Dzieki za pomoc

 

ps. sorry za bledy ale urodzilem sie w smierdzacym Londynie. W angli malo informacji do tdsa. Duzo wiecej ich bylo wlasnie w Polsce lub u Niemcow.

Opublikowano
a czy ten problem występuję jak sa upały, czy zawsze? np jesienią i zima też?
Opublikowano
Witam, mam problem taki ze jak stoje w korku a potem dam gazu to slabo idzie, natomiast jak jade sobie normalnie i depne to ma moc... wyglanda mi na to ze cos jakos powiazane z temperatura ale nieraz to nie ma sensu bo brak mocy tez nieraz przy normalnej jezdzie.

 

Mam nowa przeplywke i wtryskiwacze po regeneracji takze zostaje moze turbina lub pompa wtrysku ?? EGR jest zablokowany, i katalizatora nie ma...

 

Zapomnialem dodac ze jak stoje w korku i wrzuce na neutralny i potrzymam obroty na 1500/2000 przez chwile, potem wkladam D i wciskam do dechy, to moc jest...

 

Tez chcialem sie dowiedziec co to za czujka przy filtrze paliwa. Laczy sie do niej rurka ktora idzie z pod kolektora dolotowego no i na poczatku to myslalem to to czujnik MAP ale to chyba nie mozliwe bo jest przeplywomierz.

 

Dzieki za pomoc

 

ps. sorry za bledy ale urodzilem sie w smierdzacym Londynie. W angli malo informacji do tdsa. Duzo wiecej ich bylo wlasnie w Polsce lub u Niemcow.

 

Stare powiedzenie im zimniej tym szybciej :cool2: , po postoju w korkach temperatura Turbiny wzrasta niesamowicie i to może być problemem ze w upalne / gorace otocznie Turbo doładowane diesle będą tracić moc a już TD i TDS będzie to bardzo odczuwał,sprawdź Visco bo może nieznacznie sie grzeje ,albo Termostat nie otwiera do końca.

Opublikowano

najlepiej podjechać gdzieś na diagnostykę, bo tak może to być wróżenie z fusów. moze być faktycznie coś z turbo- trzeba sprawdzić jak ładuje.

pisąłem dlatego o upałach i staniu w korku, bo wtedy intercooler(który jest blisko rozgrzanego asfaltu) może nie dawać rady z dochładzeniem

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi.

 

Termostat nowy, intercooler czysczony, viscoza nowa... Mam carsoft i nie ma zadnych bledow :roll:

Opublikowano
Dzieki za odpowiedzi.

 

Termostat nowy, intercooler czysczony, viscoza nowa... Mam carsoft i nie ma zadnych bledow :roll:

 

A jakie masz ciśnienie Paliwa ? , no i na jakim poziomie jest doładowanie Turbo,może czujnik padł/pada ten w kolektorze ssącym.

Opublikowano
ja też mam TDS w automacie i powiem tak upał ponad 30 stopni klima światła wentylator i auto z mijesca ma dziurę. Tzn: jakby chce pojechać ale coś go trzyma. Jak już ruszy to wkręca się na obroty i chyla jak lala. Zjawsko występuje właśnie podczas upalnych dni kiedy silnik jest mocno obciążony przez właśnie odbirniki prądu oraz klimę. Temperatura w dolocie jest wysoka i auto muli. To według mnie normalny objaw i nie masz co szukać bo wszystko gra.
Opublikowano
ja też mam TDS w automacie i powiem tak upał ponad 30 stopni klima światła wentylator i auto z mijesca ma dziurę. Tzn: jakby chce pojechać ale coś go trzyma. Jak już ruszy to wkręca się na obroty i chyla jak lala. Zjawsko występuje właśnie podczas upalnych dni kiedy silnik jest mocno obciążony przez właśnie odbirniki prądu oraz klimę. Temperatura w dolocie jest wysoka i auto muli. To według mnie normalny objaw i nie masz co szukać bo wszystko gra.

 

Potwierdzam IC jest chyba za malo wydajny.Bedac na wakacjach w slonecznej itali przy temp okolo 35stopni byla mega turbo dziura jak bym mial 2tony na pace.O dziwo w tunelach gdzie temp stanowczo spadala samochod odzyskiwal moc i wigor (to samo sie dzialo jak spadl deszcz ).

To chyba taka przypadłośc :roll2:

Opublikowano
ja też mam TDS w automacie i powiem tak upał ponad 30 stopni klima światła wentylator i auto z mijesca ma dziurę. Tzn: jakby chce pojechać ale coś go trzyma. Jak już ruszy to wkręca się na obroty i chyla jak lala. Zjawsko występuje właśnie podczas upalnych dni kiedy silnik jest mocno obciążony przez właśnie odbirniki prądu oraz klimę. Temperatura w dolocie jest wysoka i auto muli. To według mnie normalny objaw i nie masz co szukać bo wszystko gra.

 

Potwierdzam IC jest chyba za malo wydajny.Bedac na wakacjach w slonecznej itali przy temp okolo 35stopni byla mega turbo dziura jak bym mial 2tony na pace.O dziwo w tunelach gdzie temp stanowczo spadala samochod odzyskiwal moc i wigor (to samo sie dzialo jak spadl deszcz ).

To chyba taka przypadłośc :roll2:

 

 

 

Też tak mam.W te upały z miejsca ciężko się wkręcał,ale jak przekroczył 1500 obrotów to się wkręcał odpowiednio. Myślałem że to nowy problem.

Całe szczęście że to standard. :8)

Włączając się do ruchu można się nie źle zdziwić :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.