Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jak w temacie poszukuję kogoś kto ma w silniku M30 założoną instalację sekwencyjną, jeśli znacie takiego użytkownika to może dajcie na niego namiary. Chodzi mi oto że gazownik źle mi dobrał reduktor i wtryskiwacze. Potrzebuję wymienić te części i chce kupić takie jakie ktoś już ma u siebie i mu to działa prawidłowo i pali rozsądnie. Nie chcę porad typu "kup to i to a będzie dobrze" bo pomyłka zbyt wiele kosztuje. Jazda spowrotem do gazownika nie wchodzi w grę bo koleś jest nie do ugadania.
Opublikowano
Witam, jak w temacie poszukuję kogoś kto ma w silniku M30 założoną instalację sekwencyjną, jeśli znacie takiego użytkownika to może dajcie na niego namiary. Chodzi mi oto że gazownik źle mi dobrał reduktor i wtryskiwacze. Potrzebuję wymienić te części i chce kupić takie jakie ktoś już ma u siebie i mu to działa prawidłowo i pali rozsądnie. Nie chcę porad typu "kup to i to a będzie dobrze" bo pomyłka zbyt wiele kosztuje. Jazda spowrotem do gazownika nie wchodzi w grę bo koleś jest nie do ugadania.

 

Ja mam OMVL DREAM XXI N i wtryskiwacze FAST REG czy jakoś tak. Spalanie 20% więcej niż gazu i generalnie ok. Choć gdyby się czepiać to przy maksymalnym obciążeniu może nie wyrabia. Ale w Twoim silniku powinno bez problemu. Reduktor jest nominalnie do 250 KM.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

kme gold albo europegas 280 .

 

wtryskiwacze moga byc valteki a najlepiej magic jet

 

 

to masz fajnego gazownika - za kazdy okaleczony samochod bmw powinna sie prac po ryju tak zeby mieli nauczke do konca zycia :evil: :twisted: sorry ale nie trawie gazownikow - to najwieksze paproki na swiecie - bez wyjatkow !

 

 

napisz jeszcze jaka masz instalke , podzespoly i co sie dzieje

Opublikowano
Generalnie jak wyjechałem od gazownika to owszem chodził ok, ale chłapał 28l w mieście a beznyny 15, pojechałem do innego i powiedział że trzeba drugi reduktor ( mam reduktor Domańskiego, bez bembranowy), inni mówią na forach że założyć Europegas i Magic jety. Więc stwierziłem że najlepszym pomysłem bezie jak ktoś kto ma to dobrze założone powie mi poprostu co ma.
Opublikowano

Ja mam takie cudo. Mam przerobionego KME silver wtryski planijet, miedź 8mm przerobiony trójnik pomiarowy od staga 300 filtr fazy lotnej gazu z odstojnikiem, rozwiercony elektrozawór BRC Super, ustawiona prawie prawidłowo butla.

 

jeździ fajnie,

 

Wcześniej jeździł idealnie oprócz osiągów. A było:

 

KME Silver, wtryski Valtek 3 ohm BFC, miedź 6mm elektrozawór jakiś syf najtańszy, filtr jakiś syf, butla ustawiona tak jak wszyscy ustawiają bez względu na zastosowany wielozawór.

 

Planijet się popsuł ponoć. Ale w "rodzinie" są trzy M30 także po testach które odbędą się na dniach w którym będzie testowany reduktor Europegas 200kw i KME Gold. Będę mógł powiedzieć co będzie lepsze. Silver raczej słaby do tego silnika. Wtryskiwacze które osobiście bym teraz założył to magic jet. Tylko bym szukał kontaktu gdzie tanio kupić bo kupować od tych znachorów gazowników czy pseudo sprzedawców z allegro za grubą kasę to bez sensu jest.

 

Teraz fajnie sobie pyci. Na tyle fajnie ,że na razie nic nie zmieniam. Na razie :wink:

 

A testowane będą u kolego xsilver jeśli się zgodzi :dance:

Opublikowano
Grunt to rodzina, hehehe :cool2: Pinczer jest naprawdę zajawiony w tej materii, zatem podpisuje się pod jego radami... Sam mam reduktor Europegas 280, i Valteki 3ohm BFC. W przyszłości jednak zapewne zastosuję się do dobrosąsiedzkich porad, chociaż na razie nie mam zastrzeżeń... Zobaczymy, co będzie po testach u Xsilvera...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.