Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Muszę niestety zakupić przepływkę. Bosch w Intercars kosztuje ponad 900 zł. Na allegro są jakieś wynalazki za 230 i 250 zł (np jakiś Maxgear) ale tu musiałbym robić przeinstalowanie oprogramowania bo numery seryjne się nie pokrywają. Znalazłem w Focie coś takiego jak WIGER (podobno idealny zamiennik mojego nr seryjnego) za 400 zł. Spotkał się może ktoś z Was z częściami tej firmy? Warto zapłacić te 150 zł więcej (w por. do allegro)? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano
ja wymienilem na orginal boscha i niestety bez programowania auto nie chcialo jezdzic

 

Wymieniłeś na taki który miał dokładnie te same numery seryjne (oznaczenia) i musiałeś robić ponowną instalkę?

Opublikowano
dokladnie tak kupiony w aso w monachium,po wymianie raz jezdzil normalnie a raz zamulal po adaptacji juz jest cacy
Opublikowano
najsmieszniejsze jest to,ze w polsce za ta przyjemnosc w aso krzycza nawet 300 zl a w niemcowni w aso jedyne 27 euro
Opublikowano

Czyli to jest reguła, że nawet gdy się kupi przepływkę z identycznym co poprzednio oznaczeniem to trzeba grzebać w oprogramowaniu? Ktoś mi ostatnio powiedział, że wystarczy wykasować błędy na najprostszym warsztatowym kompie i tyle.

 

A co do tego WIGERa to nikt z Was nie miał z tym do czynienia? Chcę to kupić w tym tygodniu i nie wiem który kupić (Boscha nie kupię bo i tak już dużo kasy władowałem w to auto :(

 

Pozdrawiam

Opublikowano
No cóż...... :( Widzę, że nikt z Was nie miał do czynienia z wynalazkiem marki WIGER. Trzeba zatem przetrzeć szlak :) Dam znać jak to chodzi. Pozdrawiam
Opublikowano
Nie warto , ja śmigałem na MTM dwa tygodnie i padła.Teraz jest orginalna BOSCHA.

 

A ja smigam juz rok na MTMie i 30kkm i nie padla poki co :D .

 

Dla mnie WARTO - bo :

 

MTM = 250 zl

Bosch = 750 zl

 

Boscha trzeba programowac tylko w ASO (w 90% przypadkow) = plus minimum 300 zl .

 

Wiec w sumie bosch wyjdzie z 1100 zl, a MTM 265 zl z wysylka :lol: .

 

A co do tych firm z allegro - Maxgear itp. itd. - wydaje mi sie ze to jedna i ta sama chinska fabryka produkujaca przeplywomierze :lol: . Wiec nie zwracajcie uwagi na te smieszne nazwy . Jak juz pisalem ja mam MTMa (tzn. przeplywka miala papierowa naklejke mtm, na obudowie nie ma loga zadnego producenta ) i chwale sobie . Spalanko niskie wychodzi, moc jest taka jak byc powinna (bylem na hamowni) .

 

pozdr.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Ja tez smigam juz 2 latka na MTM i nie mialem zadnych problemow, a kumplowi padl po 10tys....

 

Co do programowania, to jest to typowa czzysta forma dymania bogatego, nieswiadomego uzytkownika bmw(dla tych co serwisuja w aso auta 10 letnie :mrgreen: ).

Xdrive

Koder

Opublikowano
...Co do programowania, to jest to typowa czzysta forma dymania bogatego, nieswiadomego uzytkownika bmw...

Wymieniłem sam przepływkę na bosch-a. Po tej operacji auto jeździło lepiej ale nie tak jak wcześniej.

Ciekawe co serwis zrobił u mnie , jeżeli nie programowanie, może podmienili na MTM :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.