Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nikt nie wie czemu tak sie dzieje???

 

Wydaje mi sie ze mozesz miec za luzny pasek od wspomagania albo poprostu juz jest zuzyty i czeka na wymiane ewentualnie zbyt maly poziom plynu.Ale to jest tylko moje zdanie.U mnie bylo to samo przy maksymalnym skrecie kol w lewo lub w prawo slychac bylo nieprzyjemny pisk, po wymianie paska wszystko ucichlo.

Bardzo Mądry Wybór
Opublikowano

Było...

Piszczenie wspomagania może być spowodowane złym (zużytym) lub słabo naciągniętym paskiem, sprawdź poziom płynu oraz jego jakość. Jeśli będzie czarny proponuję wymienić.

Mokry zbiorniczek może oznaczać: zapowietrzony układ (stąd także i skrzypienie może się pojawić), za dużo płynu i kręcisz kierą bez pracującego silnika (przynajmniej taką teorię ja słyszałem). Zresztą dużo osób ma mokry zbiorniczek.

Opublikowano
Najszybszym sposobem jest malo plynu i to jest normalne ze wtedy piszczzy Nawet u siebie ostatnio dolewalem bo piszczalo ale po uzupelnieniu jest ok Mowisz ze masz mokry zbiorniczek wiec mysle ze to bedzie brak plynu Niekombinuj z odpowietrzaniem narazie tylko sprawdz gdzie wycieka uzuplnij to tzn napraw dolej plynu zrob pare km sprawdz stan jak bedzie utrzymywal taki sam a dalej bedzie piszczalo to wtedy niestety musisz kombinowac dalej...
Opublikowano
a jaki olej nalać do tego zbiornika, macie jakieś dobre specyfiki. :?:

To zależy czy masz czerwony, czy zielony płyn. Proponuję odpalić :search: ;) Jeśli masz czerwony to np.: Dextron II, może być III lub podobne; w przypadku zielonego nie mam pojęcia.

 

EDIT:

Zerknij sam, w dodatku może coś jeszcze interesującego znajdziesz. ;) :D

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=66974

Opublikowano
Może i masz racje z tym paskiem, ale niepokoi mnie też , że zbiornik na płyn jest cały czas mokry! :doh:

 

niestety to prawie standard w e36, e39. ja mam to samo, brat też w e39. W serwisie specjalizujacym sie tylko w bmw też to mówili. Ze starości robią się twarde, parcieją i lekko przepuszczają, stąd wiecznie są mokre. wymiana opasek nie pomogła i brat kupił nowe przewody, chyba ok.80 zł za sztukę oryginały. Ja narazie nic z tym nie robię (wymiana opasek tez nie pomogła), tylko regularnie sprawdzam poziom płynu w zbiorniczku.

montrealblau metallic

http://images32.fotosik.pl/159/5915b878132dde91.jpg

Opublikowano
debile z bloku raz drugi trzeci piaty i dziesiaty anonim na psy i po klopocie moze sie oducza

Heh, wiem. Myślałem o tym i parę razy tak zrobiłem. Ale trochę się obawiam, bo jest wielce prawdopodobne, że mnie skojarzą. Dlaczego? Ano dlatego, że będzie to moje pojawienie się na stałe w tym bloku i naloty policji. Ale dzięki za podpowiedź. :cool2:

 

Wiecie, gdyby komuś się zechciało pobawić i chciałby to zrobić domowym patentem :norty: można by na króćce ze zbiorniczka nałożyć (np.:) jakiś ciuniutki wężyk i dopiero przewód ze wspomagania...

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/q/3.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.