Skocz do zawartości

pasek czy łańcuch?


Stasiu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i z góry dzienkuje za informacje.Moj problem to ze nie wiem czy mam pasek , czy łańcuch rozrzadu.Moje Bmw to 320i 160 koni 89r. bo byl po tuning schnitzera no i wlasnie nie wiem zabarzoco tam jest czy pasek czy łańcuch jak wiecie to odpiszcie dzienki. Edytowane przez Stasiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik podaj bo raczej bedzie mnial znaczenie ja u siebie mam łańcuszek rocznik 1994 r.

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem przed zakupem facet mi powiedzial ze ma 160 koni moze i ma jeszcze nie sprawdzalem ale silniczek chodzi idealnie tak jak cale autko jest po kompletnym tuning schnitzera gorzej jak cos nawali , ale tym sie narazie nieprzejmuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze niebede sie klucic bo dokonca to sie nieznam a dotego nigdzie nie pisze ze ma 160 km musze podpiac go po komputer to sie dowiem.Najbardziej to chodzi mi o ten rozrząd.Bo nie wiem kiedy byl pasek wymieniany jak oczywiscie tam jest bo łańcuch ma podobno dożywotnią jakość.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 89 roku nie bylo silnikow M50 :) co dopiero Vanos - tak dla laika - jak masz plastikowy kolektor dolotowy masz M50, jak metalowy masz M20 -- w M50 jest lancuch w M20 jest pasek - ktory zmienia sie co 60 tys km.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No łańcuch dożywotni napewno nie jest - robi przebieg do około 500 tys km i zaczyna go być słychać - też się wymienia, a co do vanosa to zwykłe M50 (bez vanosa) też ma 150 km ale twoje to BMW E30 gdyż e36 w tym roczniku nie wychodziły wiec jezeli ma oryginalny silnik to masz M20 czyli na 100% pasek.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:think: 89 tys. km i '89 rok - czyli 5 tys rocznie :norty: bez przesady :doh:, aby się nie okazało, że na tym pasku już przejechał ze 200 tys km. ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym przebiegiem nie kituje gdzie nie bylem to wszyscy niemogli uwiezyc ze jest w takim stanie ten wozek jest poprostu jak nowy sam nie moge w to uwierzyc a podrogie jestem jego pierwszym wlascicielem w polsce a normalnie to 2.Autko stalo pare lat u syna w garazu bo jego tata tym jezdzil ale jakos zmarl no i siedzialo to w garazu.Bmka wyglada jak by byla roczna zadnej rdzy,rys itp..drugiego takiego auta nieznajdziecie w polsce tak mi sie wydaje wszystkie czesci ma z BMW orginal a w niemczech nabiezaco miala robione przeglady w serisach BMW bo mam na to dokumeny no ale wporzo co ja wam sie bede chwalic wazne zeby jezdzila co ja bede wam tu truc.Jak bede sprzedawac to mysle ze tak ok 14 tys.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos paska rozrzadu, to ile kosztuje wymiana w silniku M40? Jesli mozecie to rozgraniczcie ile za czesci, ile robocizna.

Z gory dziekuje za odpowiedz!

 

Pasek, rolki i napinacz to koszt ok.300zł Widziałem na allegro kiedyś za 260. A robocizna to nie wiem ile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ciezko ale jak mi pujdzie jakas czesc w silniku to przerabane nic tylko pisac liscik do schnitzera.Ale jak bym mial wiecej kasy do wolałbym kupic Subaru wydaje mi sie ze jest o wiele mocniejsze.Trzeba sie cieszyc tym co ma :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecej kasy do wolałbym kupic Subaru wydaje mi sie ze jest o wiele mocniejsze

 

nie mów o tym głosno na tym forum :worried: (żartuje)

 

wiesz ciezko powiedziec czy Subaru, BMW czy moze jeszcze cos innego kazdy ma wybór i kupuje to co rzeczywiscie chce (lub kocha) w przypadku kupowania kolejnego z rzedu BMW :D

jesli chodzi Ci wyłacznie o moc to trzebabyło zakupic M3...

posiadasz 320 jest dynamiczna ale moze nie wyrywa asfaltu tak jakbys tego chciał, jest zywotna i z tego co piszesz ma niespełna 100tys przebiegu, jesli nie bedziesz jej katował (za dużo) i bedziesz przestrzegał wszelkich wymian servisowych to nic sie nie zepsuje jeszcze przez długi czas...

a jesli zdecydujesz sie ja sprzedac to pisz bo z checia kupie niemal dziewicza E-30 kę

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak moze jest dziewicza ale jeszcze jej tak szybko nie sprzedam bo co ja bym innego kupil w tak dobrym staniej jak moje BMW.Jak bede sprzedawac to ponizej 10tys nie zejde napewno odrazu mowie auto moim zdaniem wiecej powinno sie brac pod uwage stan niz rocznik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem prawie pewien, że taka moc powinna być wpisana do niemieckiej dokumentacji samochodu, więc to mozna łatwo sprawdzić.

Z mocą większości aut jest tak, że rośnie w opowiadanich właścicieli jak ryby u wędkarzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem prawie pewien, że taka moc powinna być wpisana do niemieckiej dokumentacji samochodu, więc to mozna łatwo sprawdzić.

Z mocą większości aut jest tak, że rośnie w opowiadanich właścicieli jak ryby u wędkarzy :)

 

Jeżeli był robiony tuning profesjonalnie, to musi być zgłoszony i wpisany w papiery (brief). Niemcy płacą podatek od mocy, a nie tak jak u nas - od pojemności.

 

Po drugie, to nie wierzę, że to auto stało w garażu parę lat. Żadne auto tego nie wytrzyma, nawet BMW. Jeżeli cudem zostałaby gładź na cylindrach (cud) to i tak całe uszczelnienie silnika byłoby do wymiany (wszystkie gumy, gunki, uszczelniacze).

 

BTW, ostatnio widziałem na zaprzyjaźnionym warsztacie taką 600 E24 przywiezioną z Niemiec po zastoju. Fakt, wyglądała bardzo ładnie (po myciu i czyszczeniu wszystkiego), ale pracy w to musieli wsadzić mnóstwo! Właśnie uszczelnienie, układ chłodzenia, wszystkie płyny...

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niema sprawy fotki zrobie tylko jeszcze musze od kogos skolowac dobry aparat i pokaze wam to autko jak bedziecie chcieli.A co do tuningu to wszystko jest w brifie tylko nie ma wpisane ile ma mocy.A na silniku mam tą całą pokrywe z ac schnitzer to widocznie musieli cos tam robic a podrogie to fajnie chodzi ogolnie nie nazekam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.