Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem, ze znikaniem wody w chlodnicy w mojej 525d E39. W aucie znika w oda, na trasie mi sie zagotowala, zrobilem wtedy jeszcze 1000 km, wymienilem korek chlodnicy, termostat, wisko.Zrobilem kojejne 500 km i znowu sie zagotowal. Gdzie ucieka ta woda? Myslalem o uszczelce pod glowica, ale przy takich ilosciach wody, dawno bym juz zatarl silnik, a on dalej jezdzi i dalej ginie woda???Pomocy!
Opublikowano
Znikać może wszędzie dokładnie, ja podam z własnego doświadczenia. Dwa razy miałem tak, że znikała poprzez pękniety korek ten mały plastikowy od odpowietrzania, trzymał sie ale był pekniety i uciekała woda jako para raczej delikatnie. Drugi raz problem dotyczyl ubywajacego płynu ale tylko na zimnym silniku, chodzi mianowicie o obudowe termostatu, uszczelka popuszczała, jak za zimnym naciskalem waż górny słychac bylo ze gdzies ucieka wraz z powietrzem, na ciepłym nie uciekalo bo plastikowa obudowa sie rozgrzala i zwiekszyla objetnosc (plastik) rozszerzyl sie i bylo okej, ale tak to uciekalo i lalo sie na pompe wody., sprawdz tez pompe wody moze ona popuszcza
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czytałem kiedyś tu na forum , że dobre firmy naprawcze maja specjalny barwnik , który dodają do płynu chłodniczego i w specjalnym świetle < przypuszczam , że uv > widzą wyciek.

Nie wiem czy w jakiś sposób jest to pomocna informacja? Może się przyda.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.