Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie pomozcie bo juz trace sily do tego auta,jak zapale z rana to nie ma ssania obroty sa na 600,650,juz z 4 miesiace sie borykam dlaczego to auto jest mulowate ,jest takim mulem jak bym ciagnal kemping wymienilem juz swiece,cewki przeplywke ,sonde,uszczelki pod kolektorem dolt (guma),filt paliwa sprawdzilem pompe paliwowa,lewego powietrza nie bierze na 100% nie ma sznas czujnik walka tez wymienilem nie ma bledow na 4 roznych kompach ,pojechalem nawet na oreginalny pod BMW i ten typ w warsztacie mowil ze to wina katow ja powycinalem,ale po tym zabiegu jezdzilem tydzien i bylo wszystko ok do puki nie poprzecieraly sie kable na sadzie wtedy cos sie popieprzylo i od tamtego czasu juz nie jezdzi jak kiedys,jak zrobie reset jest ssanie ale tylko przez jeden dzien ale i tak nie chodzi silnik pelna kultorka i nie zbiera sie ekonomizer nie schodzi mi do zera jak puszcze gaz tylko stoi na 3,4 kresce co w niej jest nie tak nagralem 2 filmiki moze cos zauwazycie
,http://www.youtube.com/watch?v=zkKXllE2sCA , jest jest takie cos moze to dziwne ale mialem takie cos ze przyszlo mi do glowy zeby zamienic cewki miejscami 1 cyl na 2 cyl a 2 na pierwszy odplam wyjezdzam na dluga prosa spod i mnie wkoncu poszla jak strzala leciala jak szalona przez 300 m wychamowalem bo musialem nawrucic i dalej spod ale odrazu p[oczulem ze juz jest zamulona juz takie gowno to odrazu czuc,nie tylko ja takie cos mialem seba320 z tego forum tez mial taki przypadek ze przy czyszczeniu swiec pomulil cewki i przez iles tam metroqw auto lecialo a pozniej juz byla kicha i ani ja ani on nie mozemy dojsc co jest dodam jeszcze ze sterownik ,komputer silnika tez zminilem i nie ma roznicy zadnej
Opublikowano
Spaliny są ciemne czy mi się wydawało? Czy mają ostry zapach benzyny? Jakie czasy wtrysku na zimnym i ciepłym silniku ? Regulator ciśnienia podmieniałeś?Spalanie w normie?Wepnij się voltomierzem na zimnym pracującym silniku pod białe przewody sondy i sprawdż czy jest napięcie na jej grzałkę.
Opublikowano
Za ssanie odpowiada czujnik temperatury silnika dla ECU, więc albo go sprawdź, albo poprostu wymień, bo nie jest drogi, ok. 30-50zł zależy od firmy (niebieski lub brązowy) ponadto, jeżeli możesz to zrób analizę spalin na biegu jałowym i na ok.2500-3000obr/min i napisz jakie masz wyniki, wtedy coś ci jeszcze podpowiem.
Bardzo Mocne Wrażenia;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.