Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kolego, w zamku dżwi jest taki myk,tak samo u kierowcy jak i u pasażera, zamykanie jest dwustopniowe, kiedy w dzwiach zamkniesz dzwi na pierwszy sropien tzn. przekręcisz kluczyk gdzies tak do polowy, (jest to wyczówalne) to pózniej otworzysz całość z bagażnika, ale jesli w dzwiach przekręcisz kluczyk do konca to później otwietajac bagażnik otwierasz tylko bagażnik :D heh. chyba zrozumiale napisałem :lol
Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy
Opublikowano
tak czy siak, spróbuj może na dzwiach od pasażera bo w dzwiach od kierowcy ten próg może być nie wyczuwalny z powodu częstrzego użytkowania tego zamka i z reguły zużycia, pozdrawiam
Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy
Opublikowano
A u mnie w bagazniku nie idzie ruszyc kluczykiem!a jak wciskam ten przycisk to zamyka mi cale auto tzn.drzwi!nie moge dostac sie do bagaznika:(co zrobic?
Opublikowano
Ja miałem taki problem że jak zamykałem auto to zamykał się i bagażnik, ale jak już chciałem otwożyć lub zamknąć bagażnikiem to nić. Przy lewym siłoniczku jest wiązka kabli, gdzie są też od zamka. Ja miałem po przerywane(tem też są od oświetlenia tablici.) za izolowałem i teraz działa mi świetnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.