Skocz do zawartości

PROBLEM z kluczykiem


Kriz

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM właśnie zakupiłem BMW e-65 model 745i i mianowicie mam problem z kluczykiem nie reaguje na wciskanie guzików takich jak zamykanie alarm itp. sprzedajacy powiedzial ze jest do wymiany bateria w kluczyku ale nie mam pojecia jak sie dostac do tej bateri moze ktoś miał juz okazje rozkladac taki kluczyk i udzieli mi jakis wskazówek czy tam sa jakieś śróbki czy zatrzaski czy co???? POMOCY!!!

 

 

 

Pozdrawiam. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzut z odpowiednią siłą wprost o ścianę powinien pomóc :mrgreen:

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie żarty to sobie w buty wsadz Pajacu!!! cale życie jeżdzisz sztruclami to nie znasz innego sposobu jak rozje.... coś o ściane. Trociny wpierdalać a nie sie tu udzielasz na tematy o których nie masz pojecia. Goń sie!!! :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te! Nowobogacki - co ty się popisujesz jeśli nawet banalnej konstrukcji pilota nie potrafisz rozebrać? :duh: a może on jest nierozbieralny? a może jakbyś kupił auto, a nie kradł, to byś mógł poprosić w ASO o wymianę baterii (bo wymięknę, do ASO po wymianę baterii w pilocie....) :mad2:

 

Daj stówkę to wymienię tobie jeszcze gratisem baterie w pilocie od TV frajerze :norty:

 

Chcesz porady? Zapytaj swojego chłopaka, może pokaże jak się wymienia baterie - ale pamiętaj - zacznij od tego że trzeba ją kupić! (chyba stać ciebie jeszcze na taki wydatek?)

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego Kriz nie dostał ostrzeżenia ?

Amato, takie porady "rzut o ścianę..." to sobie odpuść.

 

Do Kriz.

Kriz, skoro sprzedający powiedział, że tylko bateria do wymiany (max 5 zeta) to dlaczego tego nie zrobił ? Szkoda mu było kasy, czy auto "lekko" uszkodzone było i się naprawa nie udała na 100% ?

 

pozdrawiam serdecznie

 

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz827, dziś pytanie o wymianę baterii w pilocie a jutro padną pytania jak się wymienia wycieraczki (niekoniecznie te na szybie) lub "czy ktoś wie co to jest to okrągłe przede mną jak usiądę na siedzeniu z lewej strony (dodam że przód)?"

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie żarty to sobie w buty wsadz Pajacu!!! cale życie jeżdzisz sztruclami to nie znasz innego sposobu jak rozje.... coś o ściane. Trociny wpierdalać a nie sie tu udzielasz na tematy o których nie masz pojecia. Goń sie!!! :twisted:

 

Kriz, po pierwsze, warto kariere na forum rozpoczac od czytania regulaminu.

Po drugie, za to, co napisales, dostajesz ostrzezenie.

Zlamales punkt 4 regulaminu, oprocz tego obrazasz innych forumowiczow.

 

Amato, Ciebie rowniez prosze o przestrzeganie regulaminu. Rozumiem, ze zostales sprowokowany, ale please - to nie piaskownica.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i powinienem zostawić już tak temat, ale koleś, weź śrubokręt (tu znajdziesz info co to jest http://pl.wikipedia.org/wiki/Wkr%C4%99tak kliknij), tzw. płaski. i lecisz na około. Śrubkę zapewne byłoby widać. Na łączeniu patrzysz czy klejony czy można go rozłączyć.

 

Jeśli na pilocie masz guzik wielkości opuszka na palcu zwanym kciukiem, to zwykle taki guzik da się delikatnie podważyć i zdjąć (zwykle jest pod nim sprężynka, aczkolwiek niekoniecznie).

 

Jeśli masz ów przycisk, pod nim zwykle jest bateria. Jeśli nie masz takiego guzika, obejrzyj pilota na około - po linii łączenia, jeśli ma zatrzaski to w ich pobliżu powinno być lekkie nacięcie na niewielki śrubokręt płaski.

 

Zwykle śrubokręt płaski wygląda tak:

http://www.dabexprofi-tools.com.pl/img/tools/sdd80pic.gif

 

Brak rozwiązań? Brak pomysłów?

Wstawiasz foto pilota, my go oglądamy i dedukujemy jak go złamać (w znaczeniu otworzyć)

 

Rzut o ścianę jest o tyle prosty że:

1. jeśli rozleci się na dwie części - znaczy się że na 50% były zatrzaski

2. jeśli się nie rozleci - znaczy się jeszcze jest śrubka

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego amato, próbowałem "dla sportu" rozebrać takowego pilota i śmiem wbrew twojej opinii twierdzić, że sprawa nie jest banałem. Gmerania po raz pierwszy śrubokrętem płaskim lub równie wysublimowanym narzędziem w pilocie, bez wiedzy czy w ten sposób da się go otworzyć bez uszkodzenia nie polecałbym nikomu - stąd pytanie kolegi kriza do kogoś, kto już to przerabiał jest jak najbardziej na miejscu. Podłączam się do pytania (na ewnetulność potrzeby w przyszłości), bo żeby zniszczyć, choćby obudowę rzeczonego pilota to nie trzeba o nic pytać...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wie o co chodzi.Wziąć śrubokręt i go poniszczyć to kazdy potrafi a wypowiedzi kogoś kto w życiu nie widział takiego kluczyka na oczy i zgrywa wielkiego mechanika który wie jak wyglada śrubokręt bo widział go na zdj.mnie nie satysfakcjonuje myślałęm ze może ktoś już miał podobny problem i wie jak mi pomóc poszedł bym do ASO ale jestem za granica i nie mam takiej możliwości i myślałem ze bede mogł zrobić to sam no ale trudno :? Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kriz, drogi, wielki mechaniku, bogaczu, gardzący "struclami". Skoro taki super zmywacz talerzy jesteś, to zapytaj w ASO, zapewniam że za poradę nie płaci się nawet jeśli podjedziesz swoim super luksusowym samochodem.

 

Facet, poproś kogoś kto umie szprechać po ichemu, oni tam mają ASO, poważnie - ja jestem w Polsce, tak w kraju ludzi prosty, biednych i jeżdżących struclami, mam jedne i do tego podarte spodnie, bo nie stać mnie na tankowanie - ale zdarza się że wyjeżdżam do germanów po jakieś drobiazgi (auto lub motor - do serwisu i tam kupuję)

 

Dlaczego zdarza się że jeżdżę do ASO zagranicę? Bo chcę poczuć się jak ty o wielki Kriz!

 

Pamiętaj baranie - ASO to nie FSO (podpowiem: różnica to pierwsza literka i znaczenie inne...).

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wyluzuj nie mam zamiaru cie obrażać szkoda ze tak wyszło jak wyszło :? nie uwazam sie za lepszego od ciebie bo mam nowsze auto nie ma dla mnie znaczenia czym jezdzisz! cofam to co napisałem powyżej kazdy jezdzi tym na co go stać i tym co lubi. Pozdro :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy jezdzi tym na co go stać i tym co lubi.

Oj, a jednak dalej aluzje :mrgreen: Spoko, i ja przyznaję że lekko się uniosłem. Jednak co do ASO, poważnie radzę - podejdź pokaż, powiedz wyrażenie podobnie brzmiące do "bateria" i na 100% skasują grosze za wymianę - o ile wymaga to ich interwencji.

 

Jak pokazuje praktyka, zwykle proste rozwiązania są najlepsze, stąd sugestia aby dobrze go obejrzeć bo zapewne jeśli ma zatrzaski niewielki śrubokręcikiem podważy się je.

 

Do motoru (alarm + uruchamianie silnika z pilota) - mam takiego pilocika który wygląda na rozbieralny tylko raz, więc skoro mam dwa, to jak bateria padnie po prostu jeden pilot poświęcę pod śrubokręt ;)

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj baranie - ASO to nie FSO (podpowiem: różnica to pierwsza literka i znaczenie inne...).

 

Amato, za obrazanie Kriza dostajesz ostrzezenie. Prosilem Cie, zebys nie robil z forum piaskownicy :evil: .

 

Jeszcze jeden bluzg w tym topicu z czyjejkolwiek strony i go zamkne.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiktor3103, co innego poczucie humoru, a co innego ublizanie sobie nawzajem.

Poza tym uprzejmie prosze, zebys nie pisal OT. Masz cos do napisania na temat rozbierania pilota w E65, prosze bardzo. Jezeli nie, nie nabijaj sobie postow.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiktor3103, co innego poczucie humoru, a co innego ublizanie sobie nawzajem.

Poza tym uprzejmie prosze, zebys nie pisal OT. Masz cos do napisania na temat rozbierania pilota w E65, prosze bardzo. Jezeli nie, nie nabijaj sobie postow.

 

 

 

Co to znaczy "OT" ? :jawdrop: . A poza tym to o jakim nabijaniu ty mówisz? Naprawde strasznie poważnie traktujesz swoją funkcje moderatora,uważaj bo jak się będziesz tak napinał to ci żyłka pęknie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiktor3103, co innego poczucie humoru, a co innego ublizanie sobie nawzajem.

Poza tym uprzejmie prosze, zebys nie pisal OT. Masz cos do napisania na temat rozbierania pilota w E65, prosze bardzo. Jezeli nie, nie nabijaj sobie postow.

A poza tym to o jakim nabijaniu ty mówisz?

 

O pisaniu nie na temat. To jest topic dotyczacy kluczyka do E65. Dociera to Ciebie, czy trzeba duzymi drukowanymi?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
To jedna rzecz, że nie wymienia sie bateri, chociaz w instrukcji obslugi na stronie 35 jest napisane i narysowane jak to sie robi to moje oba kluczyki sa bez tej klapki widocznej na rysunku. Ja mam podobny przypadek tzn w jednym z kluczykow nie dziala przycisk otwierania auta reszta jest OK. Tego bystrego kolege ktory tak goraco polecal ASO pragne poinformowac ze sprawa nie jest blacha (tez mieszkam za granica) gdyz udalem sie wlasnie z tym problemem do ASO a tam niestety nie znalezli innego rozwiazania problemu jak tylko wymiana kluczyka na nowy co wraz z zaprogramowaniem (kolega w tym momencie moze nie wiedziec co to, bo jego kluczykow sie nie programuje) to koszt 240 euro.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te, @wesley777, odbij... kolego!

 

Raz. Moje "ubliżanie" sobie wzajem z autorem postu nie daje ci prawa do takiego spoufalania się ze mną.

Dwa - dziękuję za te spostrzeżenie, bo owszem mogę nie wiedzieć. Kluczyków jest wiele typów jak i wiele jest marek aut. Mam przyjemność śmigać Nissanem Primera z 2002 który posiada opcję dorabiania kluczyków bo ich się również "nie programuje".

 

W nawiasie ująłem ("nie programuje") bo każdy bystry cwaniak obcujący z taką nową, mega wspaniałą, wynoszącą ponad prostaków, technologią wie że te "bateryjki" to jednocześnie mini-układy scalone - które posiadają możliwość przypisania im indywidualnego kodu dzięki czemu pracują jako immobilizery i każdy wydaje się być indywidualny.

 

Takie gówienko które masz wewnątrz tego super-mega tworzywa (no bo to przecież nie plastyk, za tani by był) możesz kupić na allegro za grosze - a ja identyczny sprzedam Tobie do blokowania komputera osobistego za 300 PLN/szt (po znajomości, skoro już się tak lubimy).

 

Są jednak piloty w których nie tylko wymienia się baterie, ale w przypadku przekroczenia magicznych 4s na wymianę baterii, skutkiem czego również utratę podtrzymywanego przez baterię kodu wystarczy udać się do ASO aby przywróciła ów kod... tak samo w w/w urządzenia do zabezpieczania PC - jeśli potraktujesz to np. silnym magnesem, czy przypadkiem w

wprowadzisz w stan przeprogramowania kodu etc. podsyłam nowe urządzonko lub na nowo nanoszę kod do tego.

 

Co do porównania urządzeń - jest to ta sama bajka, śpiewka tylko inna...

 

Zamiast tyle dywagować - jeden telefon do ASO i wiemy co robić... Ale skoro mamy super-tanio sprowadzone e65 czy e2398 to faktycznie wydatek 4-5 stówek na nowe kluczyki może być problemem....

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.