Skocz do zawartości

Co o tych sprężynach myślicie?


dąbasz

Rekomendowane odpowiedzi

http://moto.allegro.pl/item358888730_okazja_sportowe_sprezyny_do_bmw_e36_3_er.html

 

Mam 1,6l a felgi 16". Opony zaciągnołem na nie 205/50. Ktoś się oriętuje jaki będzie prześwit między oponą o błotnikiem i czy będzie wystarczająco twarda zeby nie ocierało? Koła są na róno z błotnikiem a może nawet ciutek wystają. Mogę przesłać zdjęcie jak to teraz auto wygląda ale nie wiem jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć jak zostanie "opuszczone" lub "podniesione" nadwozie ponieważ w ofercie brak jest opisu parametrów. Natomiast jeśli masz założone felgi które wystają z błotników to znaczy że są nieodpowiednie do Twojego pojazdu i może się okazać że po obniżeniu zawieszenia ulegnie zniszczeniu opona lub błotnik (zwłaszcza tył). :mad2:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no są na ruwni z błotnikiem. Gożej lewa strona bo byłe klepana i obciera. Dlatego chce twarde sprężyny żeby nie przysiadał tak mocno. Nie moge się dodzwonić do kolesia jak będe coś wiedział to wrzuce parametry na strone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item357735447_sportowe_sprezyny_do_bmw_e36_60_40_warto_.html

 

mam też takie, gościu mówił że ma 10 calowa felgę i było ok tylko nie wiem jak wysoką miał. Orjętyjesz się ila powinno mieć auto prześwity przy progu z tyłu na seryjnych sprężynach? Wtedy bym sobie przeliczył jak by to wyglądało. Ja mam już wygniecione sprężyny.

 

Tak wogóle to jak mozesz to wyjaśnij mi czy się różnią kolory? Napewno ceną ale też twardoście? Są zółte czerwone zielone i też jakież niebieskie i fioletowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadałem właśnie z takim konkretnym gościem i wiele mi wytłumaczył co do kolory. Ale narodziło sie teraz pytanie. Chciałem kupić niebieskie (ale to nie ma różnicy) 60/40 i koleś mówił żeby odrazu kupić sportowe amortyzatory bo nie będą chodzić sryjne i w sumie ma rację bo te seryjne 6cm amortyzatora które powinny pracowac będą schowane. Czy to prawda? Mi się wydaje że tak. A na 40/40 nie będzie takiej potrzeby.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zamiar kupywac spreżyny to kup typowo pod twój samochód, nie zakładaj sprężyn z 6 cyl do 4 cylind ,inna waga silnika inne obniżenie, jesli chcesz założyc -40/-40 to poważnie sie zastanów tył siądzie a przód nadal bedzie wył ku górze, przynajmniej -60/-40 lub -40/-20.

Do obniżenia -40 nie musiasz zakładac krótszego amorka ,choć tu każdy ma swoje zdanie .

I jescze jedna sprawa producent sprężyn podaje obniżenie w poruwnaniu do zawieszenia seryjnego ale nowego , nie zużytego (po kilkunastu latach uzytkowania seryjna sprężyna też traci swe właściwości ) i tu możesz sie zdziwić ja zakupiłem nowe spreżyny obniżające o -40 mm a faktycznie obniżyło mi auto o jakieś 25-30mm, wiec tutaj musisz sie zastanowić.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz już zamówiłem czerwone. Gość mi dokładnie wyjaśnił na czym polegają kolory. Nie naciągał mnie na nic i mówił że nie muszę kupować jezeli nie chce. Kupiłem nowe jamexa czerwone. Jakieś hr.Dobrze mówisz. Używki odpadają ktoś sprzedaje bo już są do bani. Gość mówił że jak na przód -60 to i sportowy amortyzator,(i do tego kaplet misek). Odradził mi używki niebieskie -60/-40 droższe i polecił tańsze -40/-40. Kompetentny gość.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz już zamówiłem czerwone. Gość mi dokładnie wyjaśnił na czym polegają kolory. Nie naciągał mnie na nic i mówił że nie muszę kupować jezeli nie chce. Kupiłem nowe jamexa czerwone. Jakieś hr.Dobrze mówisz. Używki odpadają ktoś sprzedaje bo już są do bani. Gość mówił że jak na przód -60 to i sportowy amortyzator,(i do tego kaplet misek). Odradził mi używki niebieskie -60/-40 droższe i polecił tańsze -40/-40. Kompetentny gość.

 

40/40 - do jakiego to samochodu, E36? ...tył będzie siedział niżej niż przód i to znacznie ?

 

Wydaje mi się że jeśli masz E36 to ten kompetentny gość polecił ci sprężyny od E30 :mad2:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Facet nic mi nie wciskał. Jak sa nowe to czemu przód ma być eyżej. Obniża tak samo. Sam wcześniej pisałeś w innym poście ze nadkole tylne jest mniej wycięte i moze się wydawać że przód będzie wyżej. Tu się zgodze ale napewno będzie stało równo bo są to nowe sprężyny. Jak ktoś miał by kupować nose tylko ze zwykłe spręzyny to miał by kupić na tył wyższe? Nie chce się spierać bo nie wiem jak to będzie wygladało. Jutro zakładam to zobaczę jak to będzie. Dam znać. Wrzuce fotki niedługo do galeri.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego załozysz to sie przekonasz, na dzień dobry moge powiedzieć ci tyle że -40/-40 do e36 to porażka,totalnie bezsensu obniżanie ,no chyba że nie zależy ci na wyglądzie ale to inna sprawa..Ale twoja kasa i twoj samochód.Powodzenia oby spełniły twoje oczekiwania.A jeśli chodzi o sprzedawce nie powiem że wcisnoł ci kit, powiem że bardzo dobrze wywiazał sie ze swoich obowiązków i sprzedał ci towar którym handluje i tyle.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady tylko szkoda że dopiero teraz. Post był juz dawno a załeżało mi na czasie. Ale ok. Nie chce bronić gościa ale jak by chciał mi wcisnać coś to wcisną by mi coś droższego. Te miał z tańszej półki. Jutro się przekonamy. Najwyżej kupie za jakiś czas amorki i sprezyny -50 lub -60.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem sprężyny. Autko stoi bardzo świetnie, równo.Powiędzy błotnikami a oponami jest taki sam z przodu jak i styłu. Ok 4cm. I o tyle samo się obniżył. Próg z przodu jest ok 10cm nad ziemią a tylny ok 13cm. Nie jest tak bardzo twardy. W sumie miałem wcześniejsze sprężyny z przody z żółtym oznakowaniem to nie wiem czy to jest klasa twardości. Co prawda jest twardszy od tego co było wcześniej ale nie do przesady. A i trzyma się lepiej na zakrętach. Odczułem że o 20km/h więcej można brać zakrety.

 

Kolego jarszy007 jak chcesz to możemy się gdzieś ustawić nawet dzisiaj bo będę po 17 wyjeżdzał od siebie bo będe jechał do wawy. Mogł bym zajechac tam do ciebie to byś ocenił i zobaczył jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zalozysz je to wrzuc zdjecia to zobaczymy jak to wyglada.Do garwolina mam nie daleko wiec moge wpasc i zobaczyc na wlasne oczy:)bo tez mam zamiar vnieco obnizyc przod.A jak z twardoscia tych sprezyn?

 

Siema ty jest link do tematu gdzie jest kolejny link z jakimś serwerem gdzie sa zdjęcia mijej betki przed i po obniżeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.