Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chcialem zapytac o objawy naciagnietego lancuszka rozrzadu. u mnie jest dosc duze "rzegotanie" na wolnych obrotach (dochodzi z okolic rozrzadu wlasnie). po zdjeciu paska klinowego dzwiek ustaje.przy przekroczeniu 1000obr/min rowniez cisza. przejechalem dzisiaj na trasie 400km i nie bylo zadnych dziwnych zachowan samochodu.chodzi normalnie oprocz tego dzwieku na wolnych obrotach.

 

jakies sugestie???

Opublikowano

dziwne że po zdjęciu paska ustaje

to może raczej łożyska alternatora czy w rolce napinającej

łańcuch ma hydrauliczny napinacz i jeśli mimo tego słychać że o coś ociera to albo on nadaje się do wymiany albo połamały się te ślizgi co go prowadzą

w każdym razie ryzykowne jest takie jeżdżenie bo jak się zerwie to naprawa głowicy kosztuje pare tysięcy (kumpel dał 4500)

Opublikowano

Kifek... podobno "zjechany" rozrzad kwalifikujacy sie do wymiany poznac po "galopujacym koniku" pod maska. Dziwny metaliczny dzwiek.

Jesli u Ciebie DZWIEK ustal po sciagnieciu paska. Zastanowilbym sie raczej na jego wymiana wraz z kpl. rolek! i przesmarowaniu lozyska np. w alternatorze i sprezarce klimy.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

Kifiu dla mnie ten dzwiek to nie rozrząd :cool2: (w e30 miałem wywalony ostro i były zupełnie inne odgłosy)

Bardziej bym stawiał na ta pompe wspomagania albo jakieś łożysko napinacza itp.

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.