Skocz do zawartości

Jakiej firmy pompa paliwowa


krzys1000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam taki problem jusz spaliłem 2 pompy :( chodziły jedna tydzień a druga miesiac ,pompy były kupione na alegro jakiś dzwnych firm zaczynających sie na M a druga firma na W

mam pytanie jaka bedzie najlepsza zeby sie odrazu nie spaliła jak te po 199 zł z alegro czy jest sens kupic stara pompe orginalną z roku 90 -96 czy tesz jusz nie wyeksplatowana jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie starej pompy nie ma sensu.

Najlepsza jest oryginalna z ASO lub Pierburg (jest np.w ofercie InterCars).

Obydwie to koszt ok. 1000zł – będą działać długo i dobrze.

 

Ewentualnie jeszcze może Bosch w IC – ok. 600zł

 

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie starej pompy nie ma sensu.

Najlepsza jest oryginalna z ASO lub Pierburg (jest np.w ofercie InterCars).

Obydwie to koszt ok. 1000zł – będą działać długo i dobrze.

 

Ewentualnie jeszcze może Bosch w IC – ok. 600zł

 

pozdrawiam

Nie widze sensu dawać pompy za 1000 zł :duh: gdy wartośc auta wynosi 2000 zł .Szukaj sprawdzonej używki i śmigaj :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sensu nie widać w takich radach. Co to jest “sprawdzona używka”? Nawet jeżeli to ma w dniu zakupu właściwą wydajność, to nic nie wiadomo o tym, ile to jeszcze podziała – w ten sposób można szybko wydać na “sprawdzone używki” tyle, ile wyniósłby koszt choćby tego nowego Bosch'a (biorąc pod uwagę, że przed chwilą dwa zakupy na allegro wystarczyły na miesiąc i tydzień).

 

Brando5 – to są koszty utrzymania BMW – prędzej czy później największą przykrość robią tym, którzy chcą oszukiwać się licząc na to, że coś dobrego mogą mieć za cenę byle czego.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup uzywke, dobrze przeczysc i bedzie dzialac jak nowa!

 

nie wciskajcie nowych czesci z ASO skoro one nie sa tak wazne, mocno eksploatowane itd .jesli chodziloby np. o pompe wtryskowa to ok, nie mozna oddac jej do regeneracji byle komu za byle pieniadze, ale nie pompke paliwa ;/

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup uzywke, dobrze przeczysc i bedzie dzialac jak nowa!...

hmmm, gdyby można, to ja prosiłbym o instrukcję przeczyszczania starej pompy paliwa 520i/525i.... tak, żeby działała jak nowa.

 

Jak na razie jest to dla mnie taka abstrakcja, jak pojęcie „sprawdzona używka”.

BTW. nawet odnośnie mojej pompy nie byłbym w wstanie polecić jej komuś jako „sprawdzona używka” i dać gwarancję, że podziała dłużej niż miesiąc - mimo, że wciąż działa dobrze, jest w samochodzie bez lpg i zawsze ma się w czym zanurzyć (tzn w przynajmniej 1/3 – 1/2 baku paliwa).

Pozdr.

 

 

P.S.

Moim zdaniem, to czym można by się zainteresować, to być może:

http://moto.allegro.pl/item350437083_pompa_paliwa_bmw_oryginal_bosch_wroclaw.html

zwłaszcza, gdyby miał być to taki Bosch, jaki jest w IC (tam oczywiście nie jest to jedynie puszka pompy)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jeśli ći tak pali pompki to najprawdopodobniej masz coś nie tak z układem paliwowym!!!!!!!!!! Filtr paliwa zmieniałeś??? Nie wiem jak tam jest w zbiorniku ale czy pompka nie jest osadzona w takim smoku??? Może są menty w baku i je zasysa??? Masz instalacje gazową czy jeździsz na benzynie? Krzys1000 ja już przerabiałem takie tematy w praktyce więc odpisz a może Ci pomogę!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jeśli ći tak pali pompki to najprawdopodobniej masz coś nie tak z układem paliwowym!!!!!!!!!! Filtr paliwa zmieniałeś??? Nie wiem jak tam jest w zbiorniku ale czy pompka nie jest osadzona w takim smoku??? Może są menty w baku i je zasysa??? Masz instalacje gazową czy jeździsz na benzynie? Krzys1000 ja już przerabiałem takie tematy w praktyce więc odpisz a może Ci pomogę!!!

to samo myślę , pompki zamienniki albo nie kręcą albo kręcą tak jak należy

ale to widać od razu po zamontowaniu

a mój kolega Solaris dobrze pisze - nie ma czegoś takiego jak sprawdzona używka

jak pompa zrobiła już z autem 200 tyś to nie ma już takiego ciśnienia jak nówka bo jest wyrobiona i ma luzy , mało tego jak ją ktoś wyjoł z baku i wozi po giełdach kilka miesięcy to ona jest w środku zardzewiała

no i przedewszystkim pompa która daje właściwe ciśnienie nie chodzi non stop tylko pracuje w cyklu przerywanym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.