Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Widziałem nieraz ringi monrowane za kloszem głównym ale na okragym kloszu, a gdzies czytałem że ringi ktoś montował za kloszem okrągłym. Tak jest na zdjęciu. Czy jest to ten sam efekt? Mówili tylko o tym ze mniej je widać w dzień. Tzn że na postoju przy wyłaczonych światłech nie widać ringa tylko dopiero po zapaleniu go widać.
Opublikowano
Ja myślałem nad niebieskimi i do tego niebieskie żerówki, ale jek sądzisz że to wiocha to nepisz.

Pisze

 

http://moto.allegro.pl/item359901204_ringi_ccfl_angel_eyes_bmw_e36.html

 

Takie ringi wykonane w technologii zimnej katody (CCFL) jak dla mnie super sprawa. Tylko, że albo białe, albo żółte (namiastka tego co w nowych bawarach w serii) - a nie niebieskie :wink:

No chyba że masz autko odwalone ma maxa i wozisz go po zlotach na lawecie - to wtedy dla większego "funu" jeden niebieski, jeden zółty, jeden zielony i jeden różowy :mrgreen:

 

Czy mowa jest o tym kąplecie? Bo już sie napaliłem ne niego?

 

Nie napalaj się tak szybko. Tu masz w lepszej cenie i nawet o ile się niemyle sprawdzone przez kolegów z forum.

http://www.allegro.pl/item347555106_ringi_angel_eyes_bmw_e36_e46_e38_e39_10xjasniejsze.html

RWD Rulez!
Opublikowano

Będą pasowały bo i to 4 cylindry i to też 4.

Co do przekłamywania to poszukaj na forum,

lub może ktoś inny się wypowie, bo ja po prostu nie wiem.

RWD Rulez!
Opublikowano
tylko 240 mialy isy a nie 8v niby tez 4 cyl ale spotkalem sie ze nie dokonca dzialaly jak trzeba ... wiec zapytaj dokladnie czy beda pasowac...
B M W
Opublikowano
Skoro to są takie same ringi to czemu jest taka różnica cenowa ?? I czy przy ewentualnej sprzedaży auta można je zdjąc w i w sposób nienaruszony powrócić do orginału ??
Opublikowano
Skoro to są takie same ringi to czemu jest taka różnica cenowa ?? I czy przy ewentualnej sprzedaży auta można je zdjąc w i w sposób nienaruszony powrócić do orginału ??

 

Różnica cen - normalne na wolnym rynku.

Można je zamontować w miarę "bezinwazyjnie" więc jak je zdejmiesz to myślę, że trzeba by się bardzo przyglądać, żeby podejrzewać, że ringi tam siedziały.

RWD Rulez!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, na wstepie chce zaznaczyc ze posiadam Compact`a - kupilem niedawno ringi CCFL w kolorze xenonowym i nie wiem jak mam je zainstalowac - bo klosz od reflektora nie zdejmuje sie tu razem z wewnetrznymi szklami - tu zdejmuje sie klosz i dalej pojawia sie zonk bo ringi mam do E36 czyli powinny bez problemu pasowac ale klejac do tych szkiel wewnetrznych - srednica ringow jest taka ze one nie pasuja tak do konca na te szkla - w innych modelach bmw jak coupe to ringi zaklada sie wlasnie na te szkla wewnetrzne. Wiec mam zapytanie czy w Compactach da sie zdjac ta obudowe czarna wraz z tymi szklami? Czy to jest raczej niemozliwe? W ogole przydaloby sie jakby ktos wlasnie wrzucil instrukcje montazu do Compactow - bo inaczej jest niz w pozostalych modelach.

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
cześć, ja mam ringi z nowej "5" ale jeszcze ich nie przymierzałem. Zmartwiłeś mnie trochę pisząc, że nie da się ich tak rozebrać... to pewne? Ja planuję próbę montażu dopiero za 2 tyg na weekend. Zdaj relację jak Ci poszło, razem może coś wykombinujemy - ja na pewno nie chcę rozklejać reflektorów.
Opublikowano
No wlasnie w Compactach jest inaczej niz w innych beemkach i tu tkwi problem - bo co mi z tego ze klosz zdejme bez problemu jak potem sa szkla wewnetrzne ktorych nie da sie zdjac (albo sie da tylko nei wiem jak-boje sie ze cos pekni bo sa bardzo przytwierdzono i chyba niezdejmowalne) - wiec jezeli juz to ringi chyba trzeba bedzie zainstalowac na te szkla wewnetrzne od strony klosza - tylko ze potem z kolei nie wiem co z okablowaniem zrobic - czy przepuszcza sie je przez otwor od zarwoki postojowej (jezeli tak to przeciez bedzie widac kable...) czy jakos inaczej? Do tego dochodzi cos takiego ze w zestawie ringow - sa spinki i ringi powinny sie w zasadzie trzymac bez klejenia - w Compactie nie wiadomo gdzie te spinki wsadzic wiec tylko wchodzi klejenie....Jak ktos ma jakies sugestie to bedzie to mile widziane- bo ringi leza u mnie i sie kurza a w aucie wygladalyby przepieknie, w koncu to CCFL w kolorze Xenonu.Aha i gdzie lokujecie przetwornice w ktorym miejscu dokladnie?
Opublikowano

o to troche rozjasnia sytuacje - ja po zdjeciu klosza nie moglem zdjac tych szkiel wewnetrznych i dostac sie do odblysnikow - balem sie ze cos uszkodze bo twardo te szkla wewn w tym czarnym plastiku trzymaly sie reflektora - w takim poprobuje troszke z wieksza sila - powinno wtedy wyjsc. Czyli ringi po zdjeciu tej wewnetrznej czarnej obudowy wraz ze szklami wewnetrznymi - przykleja sie bezposrednio na odblysniki? czy na te szkla wewnetrzne wlasnie?Co z okablowaniem - gdzie przepuscic kable, tak aby nie rzucaly sie w oczy i gdzie umiejscowic przetwornice?

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.