Skocz do zawartości

swap 3.0d do cabrio!! :>


LIS

Rekomendowane odpowiedzi

Z przekładką TDS-a nie widzę większych problemów ale czy podejdzie silniczek 3.0D ?? oczywiście "+ skrzynia :) jak z instalacją elektryczną, układem chłodzenia, zawieszeniem i czy zegary od TDS-a zgrają sie z tym silnikiem??? jeśli ktoś się orientuje to proszę o jakieś wskazówki :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik 3.0D + skrzynia ok 6000 tys widziałem już parę kompletnych silników do tego koszty związane z przeróbka zawieszenia,układ chłodzenia itp :)wszystko zależy jeszcze jakie cabrio sie trafi może być lekko uszkodzone albo z zatartym silnikiem:) Przymierzałem się do zakupu 530d ale cabrio jest dla minie kultowym samochodem:)wyróżniającym się z pośród innych:) Więc jeśli można przeszczepić potężne serducho do tak pięknego ciała to czemu nie:D a czemu akurat diesel??:) bo w dieslach sie zakochałem :roll2: jeśli wszystko będzie przebiegało bez problemowo to cabrio e36 330d :mrgreen: będzie czymś wyjątkowym :dance: z przekładka nie będzie problemów, sam wszystko zrobię we własnym zakresie trochę pomocy będę potrzebował przy elektryce:) ale mam nadzieję że znajdę tu odpowiednią pomoc :D prosze jeszcze o jakieś wskazówki :)wszelkie rady sie przydadzą :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nigdzie nie widziałem diesla w cabrio. No chybe że ten ursus z pola.No ja rozumiem jak tem ktoś kiedyś pisał o gazie do M3 ale o dieslu do cabrio? :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sasiada e46 coupe w dieslu 330D tak pieknie chodzi, ze ja tam widze ten silnik w cabrio e36 :) turbinka pieknie mruczy :)

a gaz.. gaz to sie nadaje do kuchenek gazowych a nie BMW moim zdaniem ;))))

no wiadomo.. ekonomia itd.. sam rozumiem.. no ale silniki bmw tego nie lubia :(

Edytowane przez Bamber
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może usłyszysz :twisted: gdybyś miał trocho pojęcia to byś mi głupot tu nie pisał :) co wan tak przeszkadza ten diesel :?: :?: kultura pracy nie będzie odbiegał od benzyniaka a będzie praktycznie nie słyszalny przy dobrym wyciszeniu, mocy mu też nie braknie 220-230KM oczywiście z chipem bo tak planuje to wszystko zestawić :)

 

dąbasz to specjalnie dla ciebie :!: :!: :doh: i nie pisz mi tu więcej glupot :!:

 

:arrow: http://moto.allegro.pl/item348601454_bmw_330d_cabrio_prawie_nowy_przejecie_leasingu_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie czekam na wasze rady co do tej przeróbki, jakie części będą mi potrzebne, jakie mogę napotkać problemy itp Później zacznę gromadzić odpowiednie podzespoły a gdy będzie prawie wszystko kupuję cabrio i zacznę składać tego waszego "URSUSA"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nigdzie nie widziałem diesla w cabrio. No chybe że ten ursus z pola.No ja rozumiem jak tem ktoś kiedyś pisał o gazie do M3 ale o dieslu do cabrio? :mad2:

 

Audi 80 Cabrio - jest ich mnóstwo:)

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3451873

 

LIS - trzymam kciuki za projekt i oby ci starczyło zapału

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam parę pytań :)proszę o mała pomoc :wink:

1. jaka jest różnica w wadze 2.5tds a silnikiem 3.0d

2. czy sprężyny od tds-a udźwigną silnik 3.0?

3. jak będzie wyglądała sprawa z układem chłodzenia?? czy chłodnice i IC podejdą pod e36?? (chodzi mi tu o wymiary, czy są jakieś znaczne różnice)

4. Czy z wałem napędowym mogą być jakieś problemy??(chodzi o dł)

5. teraz pytania o elektronike:) czy komp. pokładowy będzie pokazywał spalanie i inne bajery?? Czy nie będzie dało sie uruchomić tych funkcji??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3,0 d to rozumiem - nowoczesny silniczek bedzie fajnie rozpedzal e36 ale tds??? przeciez to mul bagienny - szkoda kasy :) w sedanie to nie jedzie a co dopiero w ciezszym o 200 kg cabrio....... bez sensu :) no chyba ze lubisz byc wolnijszy od barchetty ;d

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakim mowisz modelu BMW??

 

Pomysl ciekawy z dieslem w cabrio... jestem za, samochod bedzie oryginalny :cool2:

 

Bylo juz E30 z motorem m57b30, ale wlasciciel zrezygnowal z tego motoru na rzecz m54b30( idzie rowno z E46 M3!!!!) Byly problemy z czujnikami ASC i DSC, ktorych nie bylo i komputer przechodzil w tryb awaryjny- nie rozwijal swojej mocy. Najwiekszy problem moze stanowic elektronika, wiec powinies zaczac szukac najpierw fachowca, ktory zna sie na rzeczy i podejmie sie wyzwania... Powodzenia w realizacji projektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Najwiekszy problem moze stanowic elektronika, wiec powinies zaczac szukac najpierw fachowca, ktory zna sie na rzeczy i podejmie sie wyzwania... Powodzenia w realizacji projektu

 

Może ktoś na tym forum będzie wiedział jak ominąć problemy z elektronika:) żeby silniczek 3.0d rozwijał swoja moc:D sama przekładka raczej nie będzie dla mnie problemem ale boję sie elektroniki :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam parę pytań :)proszę o mała pomoc :wink:

1. jaka jest różnica w wadze 2.5tds a silnikiem 3.0d

2. czy sprężyny od tds-a udźwigną silnik 3.0?

3. jak będzie wyglądała sprawa z układem chłodzenia?? czy chłodnice i IC podejdą pod e36?? (chodzi mi tu o wymiary, czy są jakieś znaczne różnice)

4. Czy z wałem napędowym mogą być jakieś problemy??(chodzi o dł)

5. teraz pytania o elektronike:) czy komp. pokładowy będzie pokazywał spalanie i inne bajery?? Czy nie będzie dało sie uruchomić tych funkcji??

 

 

Ktoś pomoże mi znaleźć odp. na moje pytania?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu KSR zrobilo 2 szt. albo i wiecej e36 330d :

 

http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=24686&hl=330d

 

Niestety firma juz nie istnieje ... ale poczytaj temat.

 

http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=35873&hl=330d

 

E30 330d

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.