Skocz do zawartości

swap 3.0d do cabrio!! :>


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Co powiecie o przełożeniu TDS-a do cabrio??? czy wszystko będzie pasowało?? Czy ma to sens?? :D czekam na wasze opinie ! :D Edytowane przez LIS
Opublikowano
Z przekładką TDS-a nie widzę większych problemów ale czy podejdzie silniczek 3.0D ?? oczywiście "+ skrzynia :) jak z instalacją elektryczną, układem chłodzenia, zawieszeniem i czy zegary od TDS-a zgrają sie z tym silnikiem??? jeśli ktoś się orientuje to proszę o jakieś wskazówki :)
Opublikowano
Czy ktoś mi doradzi :roll: :?: jeśli podejdzie silnik 3.0D ze skrzynia to co z dyferencjałem?? jakie przełożenie będzie odpowiednie do tego silnika??
Opublikowano
Da rade. Wymieniasz silnik i skrzynię, zegary od tds podejdą most z 2.5 lub 2.8. Koszt to min. 10000. Warto?
Opublikowano
silnik 3.0D + skrzynia ok 6000 tys widziałem już parę kompletnych silników do tego koszty związane z przeróbka zawieszenia,układ chłodzenia itp :)wszystko zależy jeszcze jakie cabrio sie trafi może być lekko uszkodzone albo z zatartym silnikiem:) Przymierzałem się do zakupu 530d ale cabrio jest dla minie kultowym samochodem:)wyróżniającym się z pośród innych:) Więc jeśli można przeszczepić potężne serducho do tak pięknego ciała to czemu nie:D a czemu akurat diesel??:) bo w dieslach sie zakochałem :roll2: jeśli wszystko będzie przebiegało bez problemowo to cabrio e36 330d :mrgreen: będzie czymś wyjątkowym :dance: z przekładka nie będzie problemów, sam wszystko zrobię we własnym zakresie trochę pomocy będę potrzebował przy elektryce:) ale mam nadzieję że znajdę tu odpowiednią pomoc :D prosze jeszcze o jakieś wskazówki :)wszelkie rady sie przydadzą :)
Opublikowano
cabrio z silniczkiem 3.0d będzie sie lepiej sprawowało niż z 2.5i, nie wiem co Ci przeszkadza cabrio z dieselkiem :worried:
Opublikowano
no kolego ciekawy swap!! mysle, ze 3,0 bedzie pieknie mruczało turbinka :D wiec ja pilnuje tematu!! i czekam na info co z planami bedzie dalej :) czy sie urodzi takie cabrio? :)
Opublikowano (edytowane)

sasiada e46 coupe w dieslu 330D tak pieknie chodzi, ze ja tam widze ten silnik w cabrio e36 :) turbinka pieknie mruczy :)

a gaz.. gaz to sie nadaje do kuchenek gazowych a nie BMW moim zdaniem ;))))

no wiadomo.. ekonomia itd.. sam rozumiem.. no ale silniki bmw tego nie lubia :(

Edytowane przez Bamber
Opublikowano

To może usłyszysz :twisted: gdybyś miał trocho pojęcia to byś mi głupot tu nie pisał :) co wan tak przeszkadza ten diesel :?: :?: kultura pracy nie będzie odbiegał od benzyniaka a będzie praktycznie nie słyszalny przy dobrym wyciszeniu, mocy mu też nie braknie 220-230KM oczywiście z chipem bo tak planuje to wszystko zestawić :)

 

dąbasz to specjalnie dla ciebie :!: :!: :doh: i nie pisz mi tu więcej glupot :!:

 

:arrow: http://moto.allegro.pl/item348601454_bmw_330d_cabrio_prawie_nowy_przejecie_leasingu_.html

Opublikowano
Na razie czekam na wasze rady co do tej przeróbki, jakie części będą mi potrzebne, jakie mogę napotkać problemy itp Później zacznę gromadzić odpowiednie podzespoły a gdy będzie prawie wszystko kupuję cabrio i zacznę składać tego waszego "URSUSA"
Opublikowano
Nigdy nigdzie nie widziałem diesla w cabrio. No chybe że ten ursus z pola.No ja rozumiem jak tem ktoś kiedyś pisał o gazie do M3 ale o dieslu do cabrio? :mad2:

 

Audi 80 Cabrio - jest ich mnóstwo:)

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3451873

 

LIS - trzymam kciuki za projekt i oby ci starczyło zapału

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Mam parę pytań :)proszę o mała pomoc :wink:

1. jaka jest różnica w wadze 2.5tds a silnikiem 3.0d

2. czy sprężyny od tds-a udźwigną silnik 3.0?

3. jak będzie wyglądała sprawa z układem chłodzenia?? czy chłodnice i IC podejdą pod e36?? (chodzi mi tu o wymiary, czy są jakieś znaczne różnice)

4. Czy z wałem napędowym mogą być jakieś problemy??(chodzi o dł)

5. teraz pytania o elektronike:) czy komp. pokładowy będzie pokazywał spalanie i inne bajery?? Czy nie będzie dało sie uruchomić tych funkcji??

Opublikowano
3,0 d to rozumiem - nowoczesny silniczek bedzie fajnie rozpedzal e36 ale tds??? przeciez to mul bagienny - szkoda kasy :) w sedanie to nie jedzie a co dopiero w ciezszym o 200 kg cabrio....... bez sensu :) no chyba ze lubisz byc wolnijszy od barchetty ;d

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

O jakim mowisz modelu BMW??

 

Pomysl ciekawy z dieslem w cabrio... jestem za, samochod bedzie oryginalny :cool2:

 

Bylo juz E30 z motorem m57b30, ale wlasciciel zrezygnowal z tego motoru na rzecz m54b30( idzie rowno z E46 M3!!!!) Byly problemy z czujnikami ASC i DSC, ktorych nie bylo i komputer przechodzil w tryb awaryjny- nie rozwijal swojej mocy. Najwiekszy problem moze stanowic elektronika, wiec powinies zaczac szukac najpierw fachowca, ktory zna sie na rzeczy i podejmie sie wyzwania... Powodzenia w realizacji projektu

Opublikowano

 

Najwiekszy problem moze stanowic elektronika, wiec powinies zaczac szukac najpierw fachowca, ktory zna sie na rzeczy i podejmie sie wyzwania... Powodzenia w realizacji projektu

 

Może ktoś na tym forum będzie wiedział jak ominąć problemy z elektronika:) żeby silniczek 3.0d rozwijał swoja moc:D sama przekładka raczej nie będzie dla mnie problemem ale boję sie elektroniki :?

Opublikowano
Mam parę pytań :)proszę o mała pomoc :wink:

1. jaka jest różnica w wadze 2.5tds a silnikiem 3.0d

2. czy sprężyny od tds-a udźwigną silnik 3.0?

3. jak będzie wyglądała sprawa z układem chłodzenia?? czy chłodnice i IC podejdą pod e36?? (chodzi mi tu o wymiary, czy są jakieś znaczne różnice)

4. Czy z wałem napędowym mogą być jakieś problemy??(chodzi o dł)

5. teraz pytania o elektronike:) czy komp. pokładowy będzie pokazywał spalanie i inne bajery?? Czy nie będzie dało sie uruchomić tych funkcji??

 

 

Ktoś pomoże mi znaleźć odp. na moje pytania?? :)

Opublikowano

Swojego czasu KSR zrobilo 2 szt. albo i wiecej e36 330d :

 

http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=24686&hl=330d

 

Niestety firma juz nie istnieje ... ale poczytaj temat.

 

http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=35873&hl=330d

 

E30 330d

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.