Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

 

Mam małe pytanko w sprawie tarcz hamulcowych.Szykują się u mnie do wymiany tarcze hamulcowe jakiej firmy polecacie tarcze?

 

Dzięki Pozdrawiam

 

Michał

SEX JEST JAK BMW RADOSC Z JAZDY :-)
Opublikowano
Fabrycznie są ATE i takie też polecam, sam będę wymieniał w przyszłosci właśnie na nie, wg mnie bdb realacja cena-jakość.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a skad masz info, ze fabrycznie sa ATE? kupowalem w ASO do 530d i na nich nie znalazlem zadnej wzmianki nt. producenta

 

BTW - ATE w e39 530d (po lifcie) nie chodzi, nie znam osoby, ktora bylaby zadowolona z takich tarcz w takim samochodzie, mi sie pogiely po 3k km

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Były właściciel mojego auta w Niemczech zmieniał od nowości elementy ekploatacyjne w tym tarcze na takie w jakich autko wyjechało z fabryki i właśnie na ATE, ale nie wiem czy to norma dla wszystkich i wszędzie. Poza tym słyszałem już wcześniej o tym.

 

Co do samego ATE to sa różne opinie, tak samo jak o Brembo czy Zimmermanie, które do najniższej półki przecież nie należą. Myślę, że ważne oprócz samego produktu jest sposób jego użytkowania, ja w swoich autach miałem klocki i tarcze największych szmir jeszcze po poprzednim właścicielu po naprawde dobre i nigdy żadnych problemów poza sypaniem się klocków (tutaj klocki ATE niestety) czy po prostu gorszej skuteczności samego hamowania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja w mojej e39 mam tarcze i klocki ATE jestem bardzo zadowolony.

A uważam, że BMW montowało ATE fabrycznie gdyż na zaciskach mam napis ATE.

 

ty masz inne tarcze niz w e39 530d poliftingowy, moze roznica w zadowoleniu uzytkowanikow ate polega na tym, ze ate udawalo sie zrobic mniejsze tarcze (przed liftem), a lifcie wychodzi im to gorzej

 

tez mam zaciski ate, natomiast ASO sprzedaje klocki Jurid jako te wlasciwe... jedno z drugiego nie do konca wynika

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

ja tylko moge powiedziec jedno:

 

 

kupilem ATE i mam bicie na kierownicy po przejechaniu ok 3000 km

 

dodaje ze klocki kupilem marki textar

 

wybor nalezy do ciebie

 

pozdrawiam

Opublikowano

Fabryczne tarcze są ATE, a klocki Textara. Jednak to co ATE wypuszcza dla fabryki i to co na rynek, to dwa różne światy. Standardem jest to, że po ok. 2-3k km tarcze ATE biją.

Osobiście polecam nawiercane Zimmermany. Dobrze spisują się z twardszymi "sportowymi" klockami i zwykłymi standardowymi, np. Textarami lub ATE - nie powodują drastycznie szybszego zużywania się klocków.

Oczywiście, polecam też oryginały z ASO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.