Skocz do zawartości

problem z podniesieniem samochodu na lewarku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam taki problem ,otóż pisałem w ostatnim moim temacie o problemie z wrzuceniem biegu ,póżniej sie okazało ze zastał sie olej w skrzyni bo samochod stal 2,5 mies i po paru kilometrach wszystko wrocilo do normy ale teraz mam problem z lewym przednim kołem bo po powrocie z wycieczki ,zrobiłem ok 15 km dobrze ze nie wiecej było dosyć ciepłe reszta była zimna czyli albo zapiekł sie cylinderek albo klocki mogły sie też zapiec i stykaja sie z tarcza przynajmniej tak słyszałem ,dzisija chciałem podnieść samochód zdjąć koło i zobczyć co to jest ale jak chciałem podnieść samochód i zobaczyłem miejsce na lewarek to mi sie to bardzo nie podobało i dałem sobie sokój ,są w miejscu podstawienia lewarka zżarte dwie trzy warstwy blachy ? jak wy to robicie czy tez u was to tak wyglada, reszta jest niezla nie byl bity ,to wyglada na slady po uzywaniu lewarka , lewarek powiedziałbym ze jest do niczego bo samochód o masie 1,5 tony ma sie oprzec na paru centymetrach ,a samochod jest ogolnie w dobrym stanie jak na wiek 15 lat,czy wy uzywacie do tego zaby ??? a w drugim samochodzie (sierra`88 ) lewarek i sposob mocowania sa duzo lepsze bo nie dosyc ze lewarek wchodzi w szczeline ok 3 cm to jeszcze nadwozie sie podpiera na jego lapie a nie na doslownie 4 centymetrach ,co wy o tym myslicie ?
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
Faktycznie mocowanie lewarka w E34 nie jest zbyt pewne. Mi kiedyś samochód zsuną się z niego. W garażu zawsze teraz używam żaby a gumy na szczęście jeszcze nie złapałem.
Opublikowano
Przy tych ORGINALNYCH trzeba uwazac bo sie zsowaja,załatwiłem w ten sposob dzwi,podkładam cos pod koła aby sie nie toczył,a pod spod podkładam deske abys sie lewarek nie wbijał w próg.
Opublikowano

moze rozwiazaniem w takim razie bedzie lewarek trapezowy ,bo z tym lewarkiem jest tragedia ,do garazu to zaba a do samochodu moze ten trapez ,narazie samochod stoi dopoki nie zrobie tego kola,a najpierw musze pozyczyc zabe

 

 

chcialbym sie jeszcze zapytac o instrukcje do tego e34 jak by ktos mial najlepiej elektroniczna (nigdzie jej nie ma :mad2: nawet w aso ,a dzwonilem do kilku) to prosilbym o przyslanie :modlitwa:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

Mowiac szczerze nie wiem jak to wyglada w E34 ale w moim E21 uzywam orginalnego lewarka i sobie chwale.Mocowanie pod samochodem jest bardzo solidne.Az nie chce mi sie wierzyc ze fabryka mogla tak schrzanic ta sprawe.

Ale chyba najlepszym rozwiazaniem jest lewarek hydrauliczny.

 

Pozdrowienia

Michal

Rekin Król Szos!

Gaz do kuchenki nie do samochodu a na prąd to odkurzacz!

Opublikowano

Witaj!

 

Z instrukcją do E34 to trudna sprawa jeśli mówimy o takiej typu "Sam naprawiam...". Instrukcje serwisowe natomiast są osiągalne w ASO. Powtarzam to za klubowiczami z większym starzem i doświadczeniem w eksploatacji tej marki. Funkcjonują gdzieś w internecie rosyjskojęzyczne i angielskojęzyczne wersje takich instrukcji. Polska wersja językowa jeszcze chyba nie istnieje. Należy mieć jedynie nadzieję, że powstanie takowa, ponieważ jest spore zainteresowanie tematem :clap: .

 

Z lewarkiem mam ten sam kłopot. Do dziś myślałem, że to feler w mojej bumci :jawdrop: . Myślę, że poradzę sobie z tym problemem przez dorobienie do fabrycznego lewarka kawałka ok. 25 cm kształtownika dopasowanego do progu w miejscu gdzie podpiera się lewarek. Może na zlot będzie gotowy :cool2: .

POZDRAWIAM,


WIESŁAW


LPGaz to też paliwo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.