Skocz do zawartości

Jaki może być koszt inspekcji w aso


twboss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie przywiozłem samochód z niemiec który aktualnie ma przejechane 118 tyś i wyświetla mu się inspekcja, ostatnia olejowa była robiona przy 89 tyś inspekcja I była robiona przy stanie 56 tyś w 2006 roku teraz wyświetla się napis inspektion więc mam pytanko jakie mogą być orientacyjne koszty w aso --autko to 320 d touring z 2004 roku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie przywiozłem samochód z niemiec który aktualnie ma przejechane 118 tyś i wyświetla mu się inspekcja, ostatnia olejowa była robiona przy 89 tyś inspekcja I była robiona przy stanie 56 tyś w 2006 roku teraz wyświetla się napis inspektion więc mam pytanko jakie mogą być orientacyjne koszty w aso --autko to 320 d touring z 2004 roku

... albo możesz wykasować sam. Poszukaj na forum, wpisz "kasowanie inspekcji", poczytaj i oceń, czy jesteś na siłach. ;) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie przywiozłem samochód z niemiec który aktualnie ma przejechane 118 tyś i wyświetla mu się inspekcja, ostatnia olejowa była robiona przy 89 tyś inspekcja I była robiona przy stanie 56 tyś w 2006 roku teraz wyświetla się napis inspektion więc mam pytanko jakie mogą być orientacyjne koszty w aso --autko to 320 d touring z 2004 roku

witam

mnie wlasnie taka czeka inspekcja II po akurat w moim przypadku 130tys mniej wiecej

ok. 1700 trzeba liczyc

moze 1600 jak dobrze pojdzie

a moze ciut wiecej, czasami są male roznice miedzy poszczegolnymi aso:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ja się podłączę do tematu. Wyświetla mi Inspection 7750km. Co się stanie po tych 7750km? Nie odpale auta czy co? Może to głupie pytanie ale BMW mam dopiero 3 tyg. :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ja się podłączę do tematu. Wyświetla mi Inspection 7750km. Co się stanie po tych 7750km? Nie odpale auta czy co? Może to głupie pytanie ale BMW mam dopiero 3 tyg. :oops:

 

u mnie jest -150 ale z tego co wyczytałem na forum to nic się nie stanie komp tylko zapisuje ile zostało przejechane poza limit (może mieć np znaczenie przy gwarancjach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie wlasnie taka czeka inspekcja II po akurat w moim przypadku 130tys mniej wiecej

 

A ma ktoś jakiś wyciąg z czynności jakie są robione przy każdej z inspekcji?

dołączam się do zapytania:)

 

transporter0

jak dojdzie do zera to potem bedzie lecialo na minusie

nic sie nie stanie:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie wlasnie taka czeka inspekcja II po akurat w moim przypadku 130tys mniej wiecej

 

A ma ktoś jakiś wyciąg z czynności jakie są robione przy każdej z inspekcji?

dołączam się do zapytania:)

 

transporter0

jak dojdzie do zera to potem bedzie lecialo na minusie

nic sie nie stanie:roll:

 

Witam

 

nie wiem na ile dane te są aktualne, ponieważ pochodzą z roku 2004, ale wkleję.

 

Kontrola II (Wskaźnik częstotliwości przeglądu)

 

Silnik:

Wymienić filtr oleju. Wymienić świece zapłonowe

 

Układ chłodzenia:

sprawdzić wycieki, sprawdzić poziom i stężenie środka zapobiegającego zamarzaniu, w razie potrzeby

 

Układ chłodzenia: wymienić środek chłodzący / wodę ze środkiem zapobiegającym zamarzaniu, co 48 miesięcy Wymienić tiltrly] powietrza.

 

Kierowanie:

 

Sprawdzić wszystkie części układu sterowniczego pod kątem uszkodzeń, zużycia i wycieków. Sprawdzić poziom oleju układu wspomagania kierownicy, w razie potrzeby uzupełnić.

 

Hamulce:

 

Wymienić płyn hamulcowy. Zalecany okres: co 24 miesiące

Sprawdzić przewody, węże i połączenia hamulcowe pod kątem wycieków i uszkodzeń. Sprawdzić grubość klocków hamulcowych. Sprawdzić / wyregulować hamulec ręczny. Sprawdzić stan hamulców tarczowych.

Sprawdzić okładzinę szczęk hamulca postojowego. Tylko przy wymianie tylnych płytek ciernych.

 

Zawieszenie, koła i opony:

 

Sprawdzić głębokość bieżnika i wzór zużycia na wszystkich oponach, włącznie z zapasową. Sprawdzić ciśnienie w oponach i w razie potrzeby poprawić je. Złącza kulowe: sprawdzić stan.

 

Układ elektryczny:

 

Sprawdzić system oświetlenia i działanie klaksonu, W tym lampki wewnątrz i na tablicy rozdzielczej

Sprawdzić wycieraczki na przedniej szybie i układ myjący, w razie potrzeby uzupełnić płyn w urządzeniu myjącym.

Ponownie określić wskaźnik częstotliwości przeglądu.

Sprawdzić magiczne oko akumulatora, W razie potrzeby uzupełnić

 

Wnętrze:

 

Wymienić element filtra przeciwpyłowego.

 

Wnętrze:

 

Sprawdzić pasy bezpieczeństwa.

 

Informacje ogólne:

 

Sprawdzić czy korpus nie jest skorodowany i uszkodzony. Sprawdzić czy w podwoziu nie występuje korozja i uszkodzenia. Odczytać kody usterek ze wszystkich układów sterowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.