Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

zastanawiam się bo moja bmw jest w pełnym wyposażeniu na "full wypasie" :twisted: lecz nie mam funkcji zapamiętywania ustawienia fotela kierowcy oczywiście mam elektryczne ustawienia foteli.jak myślicie czy wystarczy podpiąć przyciski z zapamiętywaniem funkcji ustawień czy potrzeba czegoś więcej ( centralka,okablowanie)?

dzięki

Opublikowano
witam

zastanawiam się bo moja bmw jest w pełnym wyposażeniu na "full wypasie" ...

 

A masz nivo, pdc i webasto?

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
:wink: :wink: :wink: :wink: niom no to chyba nie tak dokońca ten full wypas :D

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
mam pdc nie mam nivo ani webasta. ale ma to coś do rzeczy przy ustawianiu foteli??

Do foteli nic, ale nie masz full wypasu :wink:

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
co to jest nivo ??

samopoziomowanie zawiasku, było o tym już dużo

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
To jest dodatkowa instalacja,trzeba podpiąć komp który jest zamocowany pod fotelem kierowcy,podpiąć lusterka i ew elektrycznie regulowaną kierownice jak jest w dod wypasie tak że trzeba troche instalacji dołożyć.
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
oj to jeszcze by trzeba było podpiąć lusterka pewnie jakiś dodatkowy moduł.to w takim wypadku narazie sobie odpuszcze. wielkie dzięki Radek740V8.
Opublikowano

Widzialem kiedys na allegro taki modulik. Podpinanie nie powinno byc skomplikowane, bo masz pelne wiazki, tylko trzeba miec co podpiac. A jest to rzecz ktorej mi bardzo brakuje, bo w BMW jest bardzo trudno ustawic sobie wygodnie fotel i jak ktos mi to ruszy to sie strasznie denerwuje. Do tego memory pozwala ci na posiadanie lusterka odchylanego w dol przy cofaniu. Wiec warto chyba.

Co do sprowadzania kolegi na ziemię moglbym dodac pytania:

A masz elektronicznie regulowane amortyzatory? Odpalanie na pilota? Domykanie bagaznika? Podwojne boczne szyby? Skorke na boczkach i obszycie uchwytów? Skorzana deske lub podsufitke w zamszu? Lodowke w podlokietniku? Moglbym tak wymieniac i wymieniac. Bo co do full wypasu to nie ma w BMW maksymalnej opcjii, z zalozenia i filozofoii marki. Poza dluga lista wyposazenia jest jeszcze calay odzial M-Indywidual, gdzie moga ci nawet zrobic barki, fotele lezaki na jamnika czy podwyzszyc nieco dach, jak mial Karl Lagarfeld.

 

Prosze nie bierzcie tego osobiscie i do siebie, bo nie o to chodzi bym sie czepial, tylko w sumie to pomyslalem, ze ogolnie chyba zbyt latwo wszyscy w ogloszeniach i komisach pisza full opcja, lub pelne wyposazenie (zreszta najczesciej z dodatkiem ...oprocz skory i klimatyzacji :duh: , co juz jest kuriozum)

W e-32 i e-34 z V8 to standardowe wyposazenie bylo juz niezle, ale jak mowie, od gory mozliwosci byly ograniczone tylko kasa kupujacego.

Niestety ten co zamawial moja byl dosc skapy, choc i tak wywalil ponad 100k DM.

(OO=[][]=OO)
Opublikowano
Co do sprowadzania kolegi na ziemię moglbym dodac pytania:

A masz elektronicznie regulowane amortyzatory? Odpalanie na pilota? Domykanie bagaznika? Podwojne boczne szyby? Skorke na boczkach i obszycie uchwytów? Skorzana deske lub podsufitke w zamszu? Lodowke w podlokietniku? Moglbym tak wymieniac i wymieniac

ok przepraszam już jestem na ziemi całkowicie. :D Ale podwójne szyby mam i skóre na boczkach i obszycie schowków i skórzaną deske. :wink:

A wracając do tematu to moduł trzeba podmienić ze starym który nie ma pamięci foteli?Szukałem tego modułu w ETK ale nie moge znaleść.Czyli aby zamontować pamięć foteli trzeba kupić ten przełącznik moduł i podciągnąć okablowanie od fotela i lusterek?

Opublikowano
Lodowke w podlokietniku?

Yyyy... poprawcie mnie, jesli sie myle ale lodowka byla tylko w 750iL ? To samo tyczy sie otwierania tylniej klapy pilotem. Aczkolwiek pieniedzy na to nie postawie :wink:

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
A Odpalanie na pilota było w opcji E32 ?? Coś mi się nie chce wierzyć. Jak już to może ktoś sobie to domontował, ale takich rzeczy to raczej nie montowali
Opublikowano

Domykanie klapy - softclose (nie na pilota!) bylo w ostatnich seriach e-32. Kładziesz klape a ona sie dociaga, i to nie koniecznie w iL.

 

Patrze w katalog oryginalnych wyposazen dodatkowych i widze, ze lodowke mogles zamowic lub dokupic pozniej w e-34 i e-32 na tyl, lub tez przod, miedzy fotele. Scislej rzecz biorac ona jest zamiast podlokietnika, a nie w nim, to fakt, zamiasdt podlokietnika masz tylko drzwiczki do lodowki. A odpalanie na pilota widzialem juz w kilku 750kach, czy oryginal nie wiem.

 

W L-kach tylko i wylacznie byly stoliki z tylu i podlokietniki ze sterowaniem tylna kanapa oraz druga klima i drugim radiem. I faktycznie tam byla lodoweczka typowo w podlokietniku. Ale ja tak tylko dla przykladu zapuyalem...

Choc mowie, ze w Indywidualu to pewnie juz nie jedno ciekawe auto zrobili. I wiele paskud jezeli chodzi o laczenie kolorow wnetrza i zewnetrza. :duh:

(OO=[][]=OO)
Opublikowano
Domykanie klapy - softclose (nie na pilota!) bylo w ostatnich seriach e-32.

Ja mam 740i z 04.93 i niestety nie mam nic takiego.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Ale czy ktos mowil, ze to bylo w standardzie? Wiesz ile ja rzeczy nie mam? :cry2: To to by byla lista dluga. Jak juz pisalem moj "zamawiajacy" byl skapy, bo wydal tylko na to co najpotrzebniejsze - 4.0 V8, skora i tyle. No moze jakies tanie rzeczy typu lampki do czytania itp. Ale nawet nie mam tempomatu, szyberdachu, podlokietnikow, roletek, elektrycznych foteli (ino ogrzewane) i jak wspomnialem wielu umilaczy. Ale stan auta i cena pozwolily mi z tego zrezygnowac. Teraz widze na mobile.de piekne wypasy za 2000 - 3000 tys euro, a od prywatnych wlascicieli max za 5000 z naprawde niskimi przebiegami. Czyli w moim pojeciu nowki sztuki. No ale coz, ja ja juz kilka latek gonie po Polsce i chyba zbyt duzo bym stracil kupujac cos w zamian. Raczej poczekam na e-38 w okazyjnej cenie i wyposazeniu.
(OO=[][]=OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.