Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej witam wszystkich to mój pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałość. dzisiaj wymieniłem opony zimowe na alufelgi i coś przy maksymalnym skręcie w prawo zaczęło hałasować zupełnie jak by opona tarła o alufelgę czy to normalne( to mój pierwszy samochód)
Opublikowano
nic nie moze trzec, pewnie mają inny rozmiar niz staluwy, czytaj nieprawidlowy :P

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
a moze to kolo tarlo o nadkole... lub amortyzator... bo nie rozumiem jak opona moze trzec o felge... Jakie masz felgi i oponki ??
B M W
Opublikowano
opony 260/60/15 dzisiaj założone dźwięk jest dość dziwny jak skręcająca sie guma trochę jak jadę na prostej to ani w jedna ani u drugą stronę go nie znosi a ciśnienie mam takie samo bo dzisiaj sprawdzałem
Opublikowano
za szerokie :8)

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
opony mam od poprzedniego właściciela a mogę wo gule na nich jeździć faktycznie teraz ma dość szerokie lacze :P ze sie tak wyrażę
Opublikowano
a właśnie mi sie przypomniało ze zimówki tez miałem takie same wymiary i było ok co może być jeszcze przyczyna
Opublikowano
sprawdzałem i faktycznie obciera zawieszenie jest dobre a zimówki sprawdzę dokładnie jutro heh a to już nie moja wina tylko poprzedniego właściciela ale nic lekko obciera ale tylko jak mocno skręcam.
Opublikowano
260 to duża przesada, nie wiem kto wpadł na taki pomysł by je do E36 wsadzić :lol: No ale wracając do tematu, proponuję przy zdejmowaniu przednich kół sprawdzić czy to wewnętrzne plastikowe nadkole jest wszędzie dokładnie przymocowane, bo podczas jazdy na takich lakach prawdopodobne jest że przy skręcaniu i przycieraniu mogłeś je zruszyć. nie wiem jak obe były oryginalnie montowane - na nity :?: ja u siebie skręcałem jeden który oberwałem właśnie za szerokim testowanym kołem podczas cofania przy maksymalnym skręcie i zrobiłem to śrubką z k****ską podkładką :P
POLSKA TO JEDYNY KRAJ W KTÓRYM PREZYDENT MA SWOJĄ KOPIĘ ZAPASOWĄ
Opublikowano
za szerokie laki... duzo za szerokie...Zalezy jeszcze jaki masz motor ale na przodzie 260 to zdecydowanie za duzo... 225 to max jak dla mnie a tyl to juz inna kwestia :)
Opublikowano
koleg wrzuć zdjęcie tych opon na forum bo aż mi gały wyszły jak zobaczyłem ten rozmiar....jak to tam weszlo?? Nie masz problemów ze skrętem ?

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Opublikowano
teraz sprawdziłem mam 205/50 r 15 tył i przód a to nadkole o którym pisaliście to miałem małe spotkania z krawężnikiem może od tego sie poluzowało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.