Skocz do zawartości

Praca TURBO w waszych silnikach??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

chciałbym zapytać wszystkich, którzy posiadają silniki z doładowaniem turbo - jak u Was przebiega praca turbosprężarki?

W moim przypadku turbina zaczyna pracować po przejechaniu 2/5km po rozruchu z zimnego silnika, przynajmniej tak przez zimę było, bo im cieplej tym szybciej zaczyna pracować :) Delikatnie ją słychać i czuć mocniejsze przyspieszenie przy 2500 obrotach. czasami się jednak zdarza, ale rzadko że podczas miejskiej jazdy turbo się nie załączy - to chyba zdarza się, gdy zbyt szybko wrzucę wyższy bieg... - chciałbym tez wiedzieć czy u was też się tak czasem dzieje?

Jak widać po lewej stronie to w autku mam silnik 2.4 TD

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano
Witam,

chciałbym zapytać wszystkich, którzy posiadają silniki z doładowaniem turbo - jak u Was przebiega praca turbosprężarki?

W moim przypadku turbina zaczyna pracować po przejechaniu 2/5km po rozruchu z zimnego silnika, przynajmniej tak przez zimę było, bo im cieplej tym szybciej zaczyna pracować :) Delikatnie ją słychać i czuć mocniejsze przyspieszenie przy 2500 obrotach. czasami się jednak zdarza, ale rzadko że podczas miejskiej jazdy turbo się nie załączy - to chyba zdarza się, gdy zbyt szybko wrzucę wyższy bieg... - chciałbym tez wiedzieć czy u was też się tak czasem dzieje?

Jak widać po lewej stronie to w autku mam silnik 2.4 TD

kolego turbina pracuje cały czas, przy okreslonych obrotach ma duzo wieksze cisnienie i dlatego auto dostaje kopa :P

nie ma czegos takiego jak załanczanie sie turbiny :P

pozd

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano

Witam

Z opisu wynika że masz cos nie tak z turbo! Odczuwalną prace turbo czuc

od 1500 / 1700 obrotów. Zdejmij gumowy wąż (dolot do sprężarki )złap za

końcówkę wirnika i zobacz jaki masz luz. Nie powinno go być. Jak łożyskowanie wirnika bedzie wyrąbane może nawet blokowac turbine :mad2:

 

To tak gwoli wiadomosci :mrgreen:

E34 524 TD Było 528i obecnie
Opublikowano
luzów na wirniku turbiny nie mam. Auto osiąga prędkość 190km/h, co do obrotów to kopa a wręcz szarpnięcie autem mam po przekroczeniu 2,5 rpm, jest to mój drugi silnik i w przypadku poprzednika również autem szarpało porządnie dopiero po 2,5. Miałem wcześniej przygodę z TURBO z systemem AGR, gdzie zawór ssący przy kolektorze nie działał i wtedy miałem problem z osiągnięciem nawet 130km/h. Czekam na opinie andrzej524 i z góry dzięki za zainteresowanie
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.