Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sorki jesli ten temat już był, aczkolwiek ja nie znalazłem. A temat jest taki- mam e39 z '98 ze zwykłymi lampami(zółte kierunki, bez xenonów). Miałem zamiar kupic nowszą(e60 a może e66) ale doszedłem do wniosku że pojadę do USA i kupie sobie salonke GMC Savane. I teraz właśnie e39 zostaje, a że tak powiem delikatnie w tych lampach to mi się nie podoba, ni w h, ni w oko. Jak widzę jak przejeżdza obok e39 z ringami i neonami to zazdrośc mnie bierze. Jak zabrac się do wymiany lamp z przodu i z tyłu na xenon z ringami a tył neony?(oczywiście pomijając zakup samych lamp :p )
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano
Do tyłu będą potrzebne przetwornice no i jak dobrze pamiętam przeróbka mocowania lamp. W błotnikach nie zgadzają sie otwory przed liftem są inaczej rozmieszczone po lifcie inaczej. W każdym razie jest to do przełknięcia i zrobienia. Jeśli chodzi o przód to nie wiem na 100% ale chyba wszystko pasi. Jak sie mylę niech mnie ktoś poprawi. Też mam z roku 98 bez ksenonu. Ringi dokładałem CCFL. Świecą super. Polecam. 100% ładniej jak oryginalne. A jeśli chodzi o ksenon to ja osobiście go nie chce. Owszem wygląda super i świeci tym bardziej ale osobiście mam powody dla któych nie założę ksenonów. Pozdro
Opublikowano
Na przód oczywiście też muszą być przetwornice. Nie wiem jak później z LCM, czy trzeba nowy, czy trzeba programować, czy wystarczą same przejściówki, o ile do xenonów coś takiego jest? - niech się wypowiedzą ci, którzy przerabiali zwykłe na xenon. Ja w swoim zmieniłem przód na soczewki z ringami hella in-pro, a do tyłu założyłem białe kierunki hella - używki, w sumie z bocznymi kierunkami wyszło coś około 2000zł. Za xenony, będziesz musiał dołożyć jeszcze z 1000 + spryskiwacze o ile nie masz. Ja osobiście nie pakowałbym tyle kasy, bo coś mi się wydaje, że nie zmieścisz się w 4000, ale to już twoja sprawa :wink:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
no dzięki koledzy, przmyśle czy warto wywalać tyle kasy, ale czego się nie robi dla BMW :P :P
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano

Danek24 - CCFL'e wyglądają same w sobie lepiej, ale ich dołożenie do lamp sprzed liftingu (odbłyśników) ma 4 duże wady :

 

1. Świecący odbłyśnik w lampach sprzed liftingu wygląda dużo gorzej niż soczewka. Kierunek soczewkowy też jest ładniejszy.

2. Ring założony do odbłyśnika zlewa się z nim.

3. Po ringach świecących w innym kolorze niż żółty od razu widać, że nie są orginalne i kojarzą się często z tanimi angel-eyesami z allegro za 800 zł.

4. Zakładajac CCFL'e do lamp sprzed liftingu zostaje szkło reflektora z żółtym kierunkiem, który wygląda dużo gorzej niż biały. Dokupienie szkła to dodatkowy koszt.

 

Sama chęć przerabiania lamp to kwestia indywidualna, więc ją pomijam, choć jeśli ktoś nie potrafi tego sobie sam zrobić to są dodatkowe koszta, żeby komuś dać to do zrobienia.

Wg mnie sensowna jest jedynie wymiana samych ringów z orginalnych żółtych na białe, wtedy nie jest to zły pomysł choć najbardziej kosztowny, bo musimy tak czy siak kupić nowe lampy i jeszcze dokładać.

Opublikowano
Danek24 - CCFL'e wyglądają same w sobie lepiej, ale ich dołożenie do lamp sprzed liftingu (odbłyśników) ma 4 duże wady :

 

1. Świecący odbłyśnik w lampach sprzed liftingu wygląda dużo gorzej niż soczewka. Kierunek soczewkowy też jest ładniejszy.

2. Ring założony do odbłyśnika zlewa się z nim.

3. Po ringach świecących w innym kolorze niż żółty od razu widać, że nie są orginalne i kojarzą się często z tanimi angel-eyesami z allegro za 800 zł.

4. Zakładajac CCFL'e do lamp sprzed liftingu zostaje szkło reflektora z żółtym kierunkiem, który wygląda dużo gorzej niż biały. Dokupienie szkła to dodatkowy koszt.

 

Sama chęć przerabiania lamp to kwestia indywidualna, więc ją pomijam, choć jeśli ktoś nie potrafi tego sobie sam zrobić to są dodatkowe koszta, żeby komuś dać to do zrobienia.

Wg mnie sensowna jest jedynie wymiana samych ringów z orginalnych żółtych na białe, wtedy nie jest to zły pomysł choć najbardziej kosztowny, bo musimy tak czy siak kupić nowe lampy i jeszcze dokładać.

 

No coż jeśli chodzi o oryginalne lampy po lifcie to masz rację. Jeśłi idzie o dokładane CCFL to powiem tak:

 

Moja E39 jest z roku 98(przed liftem) owszem soczewki brakuje bo jak by była było by jeszcze lepiej. Jeśli chodzi o widoczność i zlewanie to bym polemizował. Ja swoje ringi zakładałem przedewszystkim pomiędzy pleksową częścią lampy a kloszem wiec widać je dużo lepiej niż włożone od wewnątrz szklanego klosza tuż przy odbłyśniku. Wszystko zależy od weny twórczej osoby montującej. Ja na to zastosowałem swój patent. Montarz bardzo prosty bez przeróbek lamp ich niszczenia i przedewszystkim żadnego kleju. Ringi siedzą mocno a wyglądają super. Nawet jak są zgaszone światła i postojówki widać zarys ringów. Jeśłi chodzi o kierunki to owszem koszty są jeśli sie zmienia na te z białym kierunkiem. CCFL zadobyłem ze stanów przez znajomego. Koszt to po dobrych znajomościach 250zł za komplet (4Xring oraz dwie przetwornice). Więc chyba minimalny. A skoro już mowa o kolorze to faktycznie nie świecą żółtawym światłem jak oryginalne tylko białym ksenonowym ale za to bardziej jasno. W ciągu dnia jadąc na światłach mijania jadący z przeciwka bardzo wyrażnie je widzą. Jedno jest pewne CCFL fajne Oryginalne lampy po lifcie jeszcze fajniejsze no ale cena... Wybór pozostawiam tym którzy rozkminiają temat ringów. Montaz dla osoby która ma minimum smykałki to bułka z masłem. Osobiście służe pomocą w razie potrzeby. Serdecznie pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.