Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jestem tutaj nowy wczoraj kumpel podpowiedział mi że mam lipne sprzęgło bo może jest zapowietrzone więc kupiłem płyn dot 4 zalałem i odpowietrzyć chciałem pełny zbiornik wlałem zapompowałem odkręciłem odpowietrznik i pedał wbił się w podłoge nie ma wycieków ani przy pedale ani wysprzęgielniku ale odpowietrznik wykręcony a chyba płyn powinien lecieć??? czy to zatkany przewody czy tak ma być co robić bmw 530 skrzynia i sprzęgło z 535i 91 rok pomóżcie jak to zrobić sprawdzić :cry: aha ze zbiornika nic nie ubyło płynu
Opublikowano
WCZORAJ PRZEDMUCHAŁEM PRZEWODY I DALEJ NIC A JAK DMUCHNE PRZEZ ZBIORNIK PŁYNU TO POLECI TROCHE ALE PEDAŁ DALEJ NIE ŻYWY MOŻE POMPKA POD PEDAŁEM ALE TEŻ SUCHA ZANIM ODPOWIETRZYŁEM TEN JEDEN RAZ TO PEDAŁ BRAŁ W POŁOWIE WYSOKOŚCI TAK STAŁ BIEGI CIĘŻKO WCHODZIŁY A TERAZ KAPLICA WOGLE TYDZIEŃ JUŻ STOI NA DESKACH
Opublikowano
Ja bym wyjął tłoczek z pompki przy pedale i zobaczył czy w pompie masz płyn. Jak go nie ma to masz niedrożny zasilający wężyk ze zbiorniczka do pompki. Może być załamany. Robiłem coś takiego u koleszki i to właśnie był problem. Gdybyś miał padnięty wysprzęglik albo pompkę to by przed odpowietrzaniem sprzęgła też nie było. W Twoim przypadku było tyle że przy próbie odpowietrzenia zapowietrzyło się jeszcze mocniej bo pompka nie napełniła się płynem. Ale to tylko sugestja która w Twoim przypadku nie musi okazać sie trafną. Proponuję to sprawdzić przed wymianami czego kolwiek. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.