Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanko.Posiadam bmw e34 i czasami przednie światła mijania same się zapalają i gasną jak auto jest wyłą czone jak i odpalone ale tylko z przodu.Jeśli ktoś wie może co się dzieje to prosze pisać. Pozdrawiam
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

u mnie znów po nagrzaniu sie swiatła mijania gasną, jak się "coś" oziębi znów się zapalą i cykl sie powtarza. poprzedni właściciel wymienił LCM i podparł papierami, być moze szukał właściwego ustawienia modułu by wszystko łączyło. gdy swiatła zgasną i medodą stukową potraktuje się sterownik swiatła się zapalają. i teraz pytanie o "coś"! otóż na płytce LCM znajdują się dwie ceweczki z automatami, czy możliwe jest ze po nagrzaniu sie obwodu automaty sie załączają i dlatego swiatło gaśnie (mijania) ?? wszystkie kable łączą i bezpieczniki również są ok. jeżdżę częściej na halogenach przez ten problem i wolałbym go rozwiązac nim zmuszą mnie to tego Panowie z drogówki.

pozdrawiam

Opublikowano
hmm burakiem nie jestem kolego!!! już tłumaczę cóż się stało... jak pisałem o tych ceweczkach na sterowniku od swiateł, w momencie gdy włączasz swiatła automat na nich się załącza i wtedy wszystko ładnie swiaci, u mnie po chwili odskakiwał i dlatego wszystko gasło. przyczyna banalna i szkoda ze od razu się tym nie zająłęm. można to ująć w zwyczajnym "zwietrzeniu cyny", kiedyś miałem taki problem z monitorem od kompa, poprostu jak na lutach jest jej juz za mało to dzieją sie dziwne rzeczy. poprawiłem pare (3) luty i wszystko gra jak powinno.
Opublikowano
i jeszcze sorry ze od razu nie wytłumaczyłem ale wielkiego zainteresowania wątkiem nie widziałem... i milas wstrzymaj sie czasem z osądami
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
To poprostu zimne luty koledzy. Moduł drga z całym samochodem połączenia przekażników i elementów (półprzewodników) grzeją się i pękają od wstrząsów. Problem ten dotyczy nie tylko modółów LCM ale także innych sterowniów i modułów w wielu typach samochódów. Dlatego też przed wymianą i zakupem używki która wcale nie powiedziane ze nie ma popękanych lutów należało by rozebrać swój uszkodzony sterownik i przejrzeć wszelkie połączenia elektryczne (luty) na wszelki wypadek podejrzane przelutować na nowo i sprawdzić poprawność działania. Pozdrawiam serdecznie wszystkich.
Opublikowano

Milas – ostrzeżenie za to:

Niezły burak z Ciebie Arturov85...

 

Jankesss – również ostrzeżenie, za kontynuowanie powyższego stylu.

...milas Ty Ćwoku :)

 

Arturov85 – następnym razem proszę dzielić się informacjami dotyczącymi rozwiązania problemu zamiast enigmatyczną formułką: „no i doszedłem”

(to jednocześnie uwaga do wszystkich użytkowników)

 

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.