Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gas sie zacial?

Nie raczyłem wcześniej wysilić się i opisać tytuł wątku, więc trzeba było to zrobić za mnie.

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano

:shock: :norty: hehee... A jak to zgasić jak kogoś spotka taka historia ?

Manuala pewnie mozna zdławić... a automat ?? :roll2:

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
czytajac komentarze pod filmkiem prawdopodobna przyczyna to: olej silnikowy przecieka przez turbine do IC, tam po osiagnieciu krytycznego momentu silnik zasysa olej i zaczyna go spalac. wtedy bardzo trudno zatrzymac taki silnik. mozna zatkac wloty powietrza albo wbijac wieksze biegi i ostro hamowac przy tym.
Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
Mogliby wymyślić zawór bezpieczeństwa, zamykający dopŁyw powietrza po przekręceniu kluczyka.
Opublikowano

Albo jakas sygnalizacje utraty szczelnosci przez wirnik turba?

Dziwne ze inzynierowie nie przewidzieli takich sytuacji.

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano
Na Video jest ewidentnie pokazane ze kolo wyłączył silnik nie zatykając dolotu ani wydechu wiec może ktoś napisze coś mądrego ?? bo to jednak warto wiedzieć.
Opublikowano

Sadze,ze "kolo" nadszedl na moment konczacego sie problemu.

Wewnatrz nic nie mogl zrobic,kompletnie automat (chyba ,ze manual?)

Powinni doposazac diesle w 3,4 ziemniaki pasujace do srednicy wydechu. :wink:

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano
Sadze,ze "kolo" nadszedl na moment konczacego sie problemu.

Wewnatrz nic nie mogl zrobic,kompletnie automat (chyba ,ze manual?)

Powinni doposazac diesle w 3,4 ziemniaki pasujace do srednicy wydechu. :wink:

Raczej to nie zda egzaminu bo każdy wydech ma elastyczny łącznik , który to nie jest szczelny a działa na zasadzie takiej by zmniejszyć ciśnienie spalin w wydechu I fazy a tym samym zapobiec cofaniu sie spalin do komory spalania.Wiec ziemniaki nie nadają sie :naughty:

Opublikowano

Najlepiej byloby walczyc udławieniem silnika poprzez zamkniecie doplywu powietrza. Łatwo powiedziec- trudno zrobic. Chyba wytargałbym filtr powietrza i potem zatykal czym sie da. Oczywiscie czyms co nie wleci do silnika i nie narobi balaganu wiekszego niz jest. PowerTape'm mozna by przytkac rure od puszki gdzie byl filtr, ale czy to da rzadany efekt? Pozatym kto wozi powertape'a ze soba ;) acha i kto jest taki kozak by gmyrac przy silniku w momencie gdy korby są w stanie "wyjsc bokiem"....

Ciezka sprawa. W manualu trzeba jeszcze podczas jazdy jak zobaczymy taka chmure za soba i poczujemy ze cos jest nie tak, wrzucic najwiekszy bieg i hamowac powoli wytracajac predkosc, az do momentu zduszenia silnika. W automacie to glupi jestem i nie mam pomyslu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.