Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, problemy polega na tym ze silnik ma ciezko z odpaleniem, ale po 20-30 sek krecenia odpala. niby jedzie, wszystko ok i znowu nagle traci moc, czesto nawet gasnie.

niedawno odkrylem ze ucieka mi paliwo, przez (chyba) przewod odpowietrzajacy, ten co idzie za zderzakiem przy zbiorniku, bynajmniej jest pordzewialy i wilgotny na calej dlugosci.

dzisiaj to juz w ogole mnie zagielo, bo w filtrze nie bylo grama paliwa.

zawor zwrotny pomoze ? jesli tak, to gdzie powinien byc umieszczony ? chyba ze odpowietrzenie zle funkcjonuje, przez ten dziurawy przewod.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano

Moze pompa paliwa nie daje paliwa i dlatego filtr jest posty choc to dziwne zeby wyssalo cale paliwo z filtra. Sprawdz dokladnie filter czy gdzies nie cieknie "do sposzczania wody"

 

Zawor zwrotny zakladasz przed pompa wtryskowa a za filtrem paliwa najlepiej 5cm od pompy wtryskowej ale on nic nie da jezeli paliwo bedzie uciekac z filtra.

musisz obejzec dobrze filter i jego okolice czy nie ma jakichs wyciekow

Opublikowano

mysle ze bedzie trzymac tylko zawor - pompa wtryskowa.

ja zalozylem u siebie taki zaworek i zdecydowanie lepiej odpala " trzyma poprostu paliwo i przy rozrochu jest ono w pompie a nie dopiero pompowane z filtra"

A przewody pod autem sa szczelne? moze gdzies tam ucieka paliwo.

 

Odkrec przewod przy filtrze paliwa ten ktorym dochodzi paliwo i przekrec stacyjke na 2. Jezeli paliwo zacznie leciec paliwo to znaczy ze pompka paliwa jest dobra " podstaw jakis sloik zeby nie ochlapac wszystkiego"

 

Dziwne wydaje mi sie to ze nie ma paliwa w filtrze

Opublikowano

ucieka, ale przewodem odpowietrzajacym przy zbiorniku (nr 2 na rys. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA61&mospid=47372&btnr=16_0041&hg=16&fg=05)

ma to zwiazek z pompowaniem paliwa albo z jego cofaniem sie ? wlasciwie to tam delikatnie leci, ale na pewno nie tyle ile sie miesci w filtrze.

 

ok, sprawdze pompke jutro, bo padl aku ;p

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano
wydaje mi sie ze jest to nie mozliwe zeby cale paliwo ucieklo z filtra tym przewodem poniewaz powrot do baku jest przy pompie a nie filtrze. A zeby oproznic filtr trzeba by bylo odkrecic nakrettke na jego spodzie bo jak wiadomo ciecz leci na dol a nie do gory. sprawdz pomke paliwa czy podaje paliwo bo jezeli nie to moze tak byc ze silnik wyssa wszystko z filtra a pompka nie daje rady podawac wystarczajaca ilosc tego paliwa.
Opublikowano

Jezeli paliwo sie cofa (lub wykapuje) to musi byc gdzies nieszczelnosc. A moze odpowietrzenie zbiornika jest zatkane i ciagnie pozniej do zbiornika bo robi sie w nim cisnienie (dziwne ale kto wie).

Styawiam na nieszczelnosc ukladu paliwowego

Opublikowano
WYCIĄGNIJ POMPKE ZE ZBIORNIKA PALIWA I SPRAWDZ CZY NIE MASZ ZATKANEGO SYFEM SITKA W SSAKU. NIGDY NIE MA PEWNOŚCI CO SIE LEJE DO ZBIORNIKA NAWET NA ORLENIE CZY BP. ZAWSZE JAK PRZYJEŻDZA DO MNIE KLIENT Z PODOBNYMI OBJAWAMI TO ZACZYNAM OD POMPKI WSTĘPNEJ W ZBIORNIKU I W WIELU PRZYPADKACH TRZEBA BYŁO TYLKO OCZYŚCIĆ SITKO I FURKI LATAJĄ DO TEJ PORY A CO NIEKTÓRZY CHCIELI JUŻ WYMIENIAĆ POMPY WTRYSKOWE.
Opublikowano

ominalem filtr i nadal jest to samo - pompa ciagnie paliwo razem z powietrzem. zalozylem przezroczyste weze i widac ze nie leci jednolity strumien tylko razem z pecherzami powietrza. ale skad to powietrze?

 

jak juz wczesniej wspomnialem paliwo leciutko leci tym przewodem (nr 2 na rys. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA61&mospid=47372&btnr=16_0041&hg=16&fg=05)

ma on jakies znaczenie ? nie chce wyciagac zbiornika zeby szukac winnego, wiec chcialbym sie dowiedziec czy ten przewod moze miec zwiazek.

 

a co do pompki paliwa, powinno sie ja slyszec kiedy pracuje ?

 

update: pompka prawdopodobnie chodzi bo raczej slychac ja po przekreceniu kluczyka, tyle ze i tak jest problem z pompowaniem paliwa. wyjme ja i przeczyszcze jak kolega Łydziak radzi

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano

przeczyscilem pompke paliwa, uszczelnilem przewody od filtra do pompy wtryskowej i dziala jak nalezy ;)

 

dzieki wielkie za rady ;) w koncu jezdzi !!! ;]

 

koszt naprawy:

-zawor zwrotny 20zl

-4 opaski 3,60zl

-2m nowych przewodow 4zl

 

efekt bezcenny ;] jeszcze raz dzieki ŁYDZIAK za trafna podpowiedz

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.