Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakiś czas temu zauważyłem że po odpaleniu zimnego silnika, po naciśnięciu gazu silnik nie równo pracował i jakby się dławił (na luzie). Po kilku minutach objawy te ustępowały i silnik ładnie wkręcał się na obroty. Wczoraj wymyłem przepływomierz, obejrzałem świece, wyczyściłem przepustnicę, zrobiłem reset komputera. No i teraz to dopiero jest kicha. Silnik nie zależnie od tego czy jest zimny czy ciepły nierówno wkręca się na obroty, jeżeli kilka razy nacisnę szybko gaz to dławi się i czasami lekko strzeli w tłumik. Podczas jazdy, zwłaszcza przy zmianie biegu z 2 na 3 szarpie i tak jakby brakowało mu mocy, muszę kręcić go dużo wyżej niż do tej pory żeby jako tako jechać.

Jedyna rzecz która przychodzi mi do głowy to przewody wysokiego napięcia. Czy one mogą być odpowiedzialne za tego typu objawy? Silnik 1.6 m 43.

Opublikowano
u mnie zrobiło się tak samo po strzale z gazu... dodatkowo zaczeły klekotać zawory. W czwartek bunia idzie do lekarza i sie okaże. Napisz czy masz gaz.

SPRZEDANA :((( buuuuuuuuuMój Compakt :)<--------- OCEŃ - komentarze i uwagi mile widziane na PW. !!!NOWE FOTY!!!

!!!Aktualizacja 05.08.2008 !!!

Opublikowano
Mam taki sam problem z moim silnikiem.Ja wymieniałem już świece i przewody wysokiego napięcia jednak to nic nie pomogło.Ciągle to samo.Przez to spalanie też mam większe.na benzynie mało jeżdżę ale na gazie wcześniej na całej butli zrobiłem 320 km a teraz 220.Różnica jest duża :( :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.