Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się do zakupu 318IS i widzę, żę występują dwa różne silniki m42 oraz m44, m44 ma wiekszą pojemnosc ale z tego co przeczytałem moc taką samą, czy powinienem dorzucić kasy na m44 czy w sumie spalanie/głównie/ itd. jest takie samo? czym się dokładnie różnia i czy warto dopłacać.

 

pozdrawiam

 

Ps. szukałem ale nie znalazlem tematu który by to wyjaśniał niestety.

Opublikowano
M44 to odrobinę nowsza konstrukcja o korzystniejszym momencie i na pewno auto z tym silnikiem będzie młodsze i droższe, ale spalanie, eksploatacja są takie same... Bierz m44 jak masz tyle kasy a jak znajdziesz zadbane m42 to też nie grymaś.
Opublikowano
Mam M44 u siebie, są montowane od 1996 roku. Tak jak napisał trapp - parametry są praktycznie takie same jak w M42, moment ciut większy no i większa pojemność, bo M44 ma 1895cm. Ze względu na krótki okres stosowania w 318is jest mniej popularny, części troszkę droższe, ale polecam - naprawdę niezła jednostka. Mój spisuje się świetnie, żadnych problemów, spalanie bardzo przyzwoite, a osiągi też niczego sobie.

Kosmetyka samochodowa, czyszczenie tapicerki

http://www.clart.pl

Dodatkowe info, zapytania, porady na PW.

Opublikowano

Bono - mam nadzieję że siedzisz. Te łosie w E36 z m42 mają również 140 koni pod maską :cry2: Wiem że to niesprawiedliwe ale tylko w naszych e30 m42 ma 136 koni :(

 

 

 

 

:lol: ale to tylko taka ciekawostka

Opublikowano
dziękuję wszystkim za odpowiedzi, no to jeśli trafi się okazja to będzie m44 :)
Opublikowano
Bono - mam nadzieję że siedzisz. Te łosie w E36 z m42 mają również 140 koni pod maską :cry2: Wiem że to niesprawiedliwe ale tylko w naszych e30 m42 ma 136 koni :(

 

 

 

 

:lol: ale to tylko taka ciekawostka

 

eee tam..i tak nie ma co sie przejmować bo żaden kebab w IS,ie do naszych e30-ek nie ma podjazdu...

dostaje baty jak 2.0 na m50...choć oni juz mogą startować...tylko do nich potrzeba zdrowego IS'a

Opublikowano
Bono - mam nadzieję że siedzisz. Te łosie w E36 z m42 mają również 140 koni pod maską :cry2: Wiem że to niesprawiedliwe ale tylko w naszych e30 m42 ma 136 koni :(

 

 

 

 

:lol: ale to tylko taka ciekawostka

 

eee tam..i tak nie ma co sie przejmować bo żaden kebab w IS,ie do naszych e30-ek nie ma podjazdu...

dostaje baty jak 2.0 na m50...choć oni juz mogą startować...tylko do nich potrzeba zdrowego IS'a

 

wątpie, zeby 2,0 M50 miał jakiekolwiek szanse przy iS-ie w e30, sam mam iS ale w kebabie :) próbowałem się na lotnisku z niejednym e30 i żadnych szans...

Opublikowano

Nie śmiem w to wątpić ale...

jak masz stożek , magnetyzery, strumiennicę i podniesiony tył (że to niby wyżej tł to z górki i szybciej jedzie) to ....haha...do kabaretu..

może kierowcy za kierą IS'ów które udało ci sie objechać byli za "wolni" do ISa....

Jak masz serię to ...chyba nie masz szans, szczególnie z IS'ami w e30 po Swapach..serio mówie...bo osiagi Swapowanego e30 od serii różnią się...niby nie wiele ale IS, po swapie w e30 potrafi bez modów osiągnąć spokojnie 9sec do setki, przy czym taki kebabik ma 9,9 czyli jak zwykły IS..

no i jakby nie było +- masz te 300 kg wiecej wagi..

nie ubliżając ci i nie przechwalając sie chce też przybliżyć twój tok rozumowania że objedzisz każdego ISa, co daje mi do myślenia że 20 lat chyba jeszcze nie skończyłes.. :twisted2:

Opublikowano

Mam silnik po tuningu w Luton w firmie evolve. 178KM i 230Nm momentu stwierdzone na hamowni. Moje auto jest szybsze niz Z4 2.0 z 2008 roku i Toyota MR2 MkII 2.0 GT. (sprawdzone na drodze) wiec prosze cie nie mow mi ze nie objade IS'a. Tuning objal:

- zmiana map ECU (remapping)

- uklad dolotowy Hybrid Intake

- Sportowe polerowane kolektory wydechowe

- uklad wydechowy wolnoprzelotowy

 

W najblizszym czasie planuje zalozyc tez zmodyfikowana przepustnice od M50b25 ale juz teraz kazdy seryjny IS mieknie przy mojej 320i. A lat mam 25

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.