Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witAM

Ja mam tez taki sam problem moge ci nawet napisac jak u mnie to wyglada:

kiedy auto jest zimne stoi cala noc na zewnatrz,rano po dopaleniu jak sie jeszcze nie zagrzeje podczas jazdy gdy daje V bieg,po redukcji to zaczyna sie robic luz na nizszych biegach nastepnie po zagrzaniu sie auta wszystko wraca do normy tak szczerze to nie wiem co to jest.

Opublikowano
witAM

Ja mam tez taki sam problem moge ci nawet napisac jak u mnie to wyglada:

kiedy auto jest zimne stoi cala noc na zewnatrz,rano po dopaleniu jak sie jeszcze nie zagrzeje podczas jazdy gdy daje V bieg,po redukcji to zaczyna sie robic luz na nizszych biegach nastepnie po zagrzaniu sie auta wszystko wraca do normy tak szczerze to nie wiem co to jest.

 

 

 

u mnie jest identycznie :mad2:

Opublikowano
heh taka juz chyba jest przypadlosc e46:)da sie przezyc:)nie wiem od czego to zalezy moze ktos wypowie sie na ten temat o co w tym chodzi??
Opublikowano
no chyba tak jest :) ja też po nocy mam podobny objaw :( luz bliżej 5 oczywiście po włączeniu 5 biegu.
Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
Opublikowano

Witam

Miałem to we wczesniejszym modelu powiem jak sobie z tym radzic zeby tak sie nie działo. Ja robilem tak zawsze jak auto zimne bylo obojetne czy lato czy zima jezdzilem do 4 biegu poki kreska na wskazniku temperatury oleju nie zeszla z niebieskiego pola i doszla do pierwszej kreski pochylonej w lewo wtedy juz z piatka nie mialem problemu bo jak przedobrzylem i wczesniej ja wlaczylem to problem byl nie wracala do stanu poczatkowego

Opublikowano

Wy na zimnym silniku wrzucacie 5-ty bieg? :shock:

 

Tak czy siak, przyczyna nie tkwi w zużytej gumie dzwigni zmiany biegów?

Chociaż w sumie co by do tego miała temperatura silnika... :roll:

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Witam! było juz na ten temat duzo pisane na forum. ja mam ten sam problem. Z tego co wyczytałem w innym temacie jakis czas temu chodzi o jakas sprezyne która mozna wymienic , tylko tutaj jest problem!!! Trzeba wyjać skrzynie a to wiaze sie z kosztami i nikt tego nie robi bo woli sie 'szarpac' z lewarkiem...
Przeciwnik SERII.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam! było juz na ten temat duzo pisane na forum. ja mam ten sam problem. Z tego co wyczytałem w innym temacie jakis czas temu chodzi o jakas sprezyne która mozna wymienic , tylko tutaj jest problem!!! Trzeba wyjać skrzynie a to wiaze sie z kosztami i nikt tego nie robi bo woli sie 'szarpac' z lewarkiem...

słowik, może dałbyś jakiś namiar na podobne posty - nie bardzo mogę coś znaleźć ale mam dokładnie to samo :( - w zamian obiecuje rozgryźć problem do końca (jak tylko ciut cieplej..) no i oczywiście tu opisać, pozdr

Opublikowano
Moim zdaniem,gdyby to byla sprezyna to jaki wplyw moze miec temperatura silnika na ten problem.Przy padnietej sprezynie czy zimny czy cieply byloby tak samo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wielkie dzienx słowik, już wsystko wiem, wszystkiemu winna sprężyna. btw: mam od ciebie ringi, od ponad pół roku wszystko biega ślicznie, polecam :P
Opublikowano
nie ma znaczenia cieply czy zimny silnik, wrzucasz piatke i nie wroci na srodek pozniej jak przejedziesz sie na innych biegach lewarek wraca na srodek
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Przyłączył bym się do tematu i mam identyczny problem w e36 325tds, czy ktoś zmieniał tą sprężynę i czy to pomogło??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.