Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się do kupna 'siódemki' z roku +/- 2003-2005, w lepszym wyposażeniu, tzn. 4x climatronic, 4 reg. fotele, masaże i wentylacja foteli i nie wiem jaki silnik do tego dobrać. Kusi mnie 740d, ale trudno znalezc z dobrym wyposażeniem w dieslu, za to 3,0 to dla mnie za mało. Co polecacie drążyć dalej temat diesla czy poddać się i ulec 745. Samochód ma być do sporadycznej jazdy, raczej od czasu do czasu przejażdzka po miescie o co jakis czas trasa do Niemiec/ Austrii. Ogólnie rocznie jakieś 15tys km. Co bardziej się opłaci diesel czy benzyna. Ile pali diesel a ile benzyna. Z góry dzięki za pomoc.

 

Sory, nie bijcie ja tylko głośno myślę- zastanawiam się jeszcze nad A8 i S-klasse, z przewagą na A8, ale chyba jednak tradycja zobowiązuje, nie?. Może ma ktoś porównanie między tymi samochodami?

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano
Ja na twoim miejscu szukałbym bym 745i piszesz że jeździsz mało i od czasu do czasu trasy, Diesel to raczej do jazdy po mieście i dużo, niby tanio, ale wg. mnie ekonomiczność Diesla kończy się na tankowaniu przy stacji paliw bo i tak to żre nie mało. Szukaj 745i :8)
Opublikowano

moim zdaniem bierz benzyne, spalanie bedzie powiedzmy o 2-3 litry wieksze, ale przynajmniej nie bedziesz sie martwic o turbine i kilka innych rzeczy. Ceny ropy i paliwa sa prawie takie same wiec duza oszczednosc diesli to juz przeszlosc.

 

Tez sie zastanawiam miedzy E65/A8/S ..... E65 najbardziej mi sie podoba z zewnatrz i najmniej w srodku. A8 z zewnatrz fajna z duzym grilem wiec rok chyba od 2005 , ale szkoda ze nie wiele rozni sie od A6 z wygladu, no i srodek bardzo mi sie podoba. Natomiast S klasa z roku 2002-2004 bardzo mi sie podoba na zewnatrz i wewnatrz .....

Opublikowano
ludzie ludzie otóż rzecz stała się paranormalna. Jest w niemczech 740iL z 2006r 2x idrive, 4xclima, 4el fotele z masażami, 20tys przebiegu. a wszystko za cene 30tys euro. Szok cenowy ale coś podejrzana cena, bede zaraz dzwonił do gościa, ale wątpie żeby było wszystko ok z tym autem bo normalnie kosztuje taki model w takim wypasie ok 40-50tys. [/img]

[/url]

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano
ludzie ludzie otóż rzecz stała się paranormalna. Jest w niemczech 740iL z 2006r 2x idrive, 4xclima, 4el fotele z masażami, 20tys przebiegu. a wszystko za cene 30tys euro. Szok cenowy ale coś podejrzana cena, bede zaraz dzwonił do gościa, ale wątpie żeby było wszystko ok z tym autem bo normalnie kosztuje taki model w takim wypasie ok 40-50tys.
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano

Tez sie zastanawiam miedzy E65/A8/S ..... E65 najbardziej mi sie podoba z zewnatrz i najmniej w srodku. A8 z zewnatrz fajna z duzym grilem wiec rok chyba od 2005 , ale szkoda ze nie wiele rozni sie od A6 z wygladu, no i srodek bardzo mi sie podoba. Natomiast S klasa z roku 2002-2004 bardzo mi sie podoba na zewnatrz i wewnatrz .....

 

Ja bym zabrał wnętrze BMW, przód audi i tył "esa". W środku S w porównaniu do bmw i audi wysiada, a audi jakoś tak uniwersalne wnętrza ma, za bardzo przypomina mi A6, no i jeszcze jedno- Jakim byś nie jezdził VW/AUDI to taki sam kluczyk dostajesz- mała rzecz a smuci... kupie a8 i taki sam kluczyk bede mial jak do pastucha albo golfa...... paranoja :twisted:

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano

Czesc

Panowie tez przymierzam sie do E65, biore tylko pod uwage 745i, ale ale kosi mnie tez A8, mercedesa S-ki nie biore pod uwagi bo wnętrze jak w podrasowanym 124 ;-) Zewnetrznie jeszcze to S jak cie moge, ale S-ke to moze kupie sobie jak bede mial ponad 40latek, jak narazie koncze 30 za cały dzien ;-) 7emka zewnętrznie jest ok, nie biorąc pod uwage wersji z żóltymi kierunkami, fotelami np bez podgrzewania i wogole fotelami bez kozackich zaglowkow. Jednakze w E65 ten kredens tak troszkę mnie się nie widzi, może to kwestia przyzwyczajenia. Najgorsze to że taka 745i powiedzmy z 2003-2004r ma zazwyaczaj zajechany fotel kierowcy, pomarszczona skore na podlokietniku i na boczkach drzwi- użyte skóry to tragedia. Nastepna wada jest awaryjnosc, np maty w fotelach odpowiedzialne za aktywowanie AIR-BAG siadaja bardzo czesto, nie naprawialne, wymiana fotela ,albo specialny emulator. Częste problemy z elektroniką. A8 ma tą zaletę ze za 25tys euro kupujesz z 2004r full opcje z jasną skorka w bdb wyposazeniu, key go itp. Po za tym Audi ma dużo ciekawszy system nawigacyjny-multimedialny. Duzo lepsze skóry, fotele recaro, system bose, QUATRO itd itd. Ciekawa alternatywa bynajmniej jak dla mnie jest E60 545i z 2004r. Generalnie ciezki orzech do zgryzienia, u mnie kolejnosc wyglada tak 745i , 545i i A8 D3 4.2. Pozdrowionka i wesołych świat.

WW.NAVIBOCIAN.PL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.