Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Masakra.

 

Dotychczas myślałem że hamulce mam igły.

 

Zahamowałem dziś bardzo mocno aż zablokowały się oba przednie koła i potem jadę i znowu hamuję na światłach i patrze a tu hamuje tylko na tył (twarde hamowanie bębnów z tyłu po głębszym wciśnięciu pedału).

 

Otwieram maskę płynu połowa, schylam się pod samochód, leci ciurkiem prawie płyn, przewody idące przez cały samochód po lewej stronie mokre.

 

Tragedia.

 

Jakie szacujecie koszty i co mogło paść, wydaje mi się że pękł wężyk ale czemu nie mam teraz hamulców całego przodu?

Opublikowano

Hej

 

Miałem jakiś rok temu podobny temat. U mnie padły wężyki lecące na tył i cały płyn sobie uciekł. No i następnego ranka miałem hamowanie na Flinstona ;) W każdym razie u mnie wymiana i robocizna wyniosła 300 zł. Podobno zdejmowanie tyłu jest ciężkie. W każdym razie podobno rdzewiejące węże to standard w e30. U mnie się też to stało po bardzo mocnym depnięciu hamulca. Daj znać ile Ciebie wyniesie - może coś przepłaciłem i powinienem się kłócić :D

 

Pozdr

Opublikowano
Z tym że u mnie są hamulce na tył, padł natomiast cały przód. Nie ma co gdybać, muszę wjechać na kanał i to obejrzeć, szkoda tylko że dobre kilka dni mam bez samochodu :(
Opublikowano

Jezu :shock: Przeciesz oba obiegi przód i tył schodzą się w jeden zbiorniczek... Ma on tylko małą przegrodę... jedna jest pewnie pusta bo już wypompowałeś cały płyn na przód jedną stronę... A co się stało?? Pękł ci :

a) uszczelniacz tłoczka hamulca

b) pękł ci gumowy przewód łączący cylinderek z przewodem stalowym

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

Ok, już po sprawie. Opiszę wszystko.

 

Okazało się że się myliłem, straciłem TYŁ a nie przód. Pękł stalowy przewód hamulcowy idący od pompy do trójnika z tyłu. Był cały skorodowany.

 

Przy demontażu nie było szans odkręcić tego przewodu od trójnika, więc musiałem odkręcić przewody wychodzące z trójnika na koła wraz z trójnikiem (obciąć) i miałem wówczas do wymiany długi ponad 3 metrowy przewód + trójnik + boczne 30 i 35 cm.

 

Na początku chciałem kupić wszystko w ASO, bo jest tanie - 110 zł za te 4 elementy.

 

Nie chciało mi się jednak jechać 30 km do ASO więc odczytałem długości przewodów z realoem.com i zamówiłem takie, z końcówkami i trójnikiem.

 

Dopasowywanie przewodów jest łatwe ale połączenie ich z trójnikiem trudne, gdyż jest z tyłu praktycznie pod podłogą.

 

Zalałem płyn, odpowietrzyłem, przy okazji nie dało się odkręcić jednego odpowietrznika z przodu i musiałem odpowietrzać przez przewód elastyczny.

 

Ale jest wszystko ok i śmiga, wszystko trwało dwa wieczory, ściąganie starych przewodów gorsze niż zakładanie nowych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.