Skocz do zawartości

ciezko zapala na cieplym


jacekstg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem nowy na forum od pol roku posiadam E39 523i z 98 roku mam problem w postaci trudnego odpalania na ciepłym silniku. Zaraz po zakupie wymieniłem czujnik pozycjonowania włu bo nie paliła dobrze, równiez jak była zimna. 3 miesiące było ok teraz jak jest zimna pali na dotyk, po rozgrzaniu zle odpala i traci moc. Z góry dziekuje za sugestie! Dodam iż nie posiadam instalacji gazowej! Jezdze tylko na Pb!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze nowym tutaj osobom trudno doczekac sie jakis sugestii i odpowiedzi! Moze ktos mi podpowie co trzeba tu zrobic!? Proszę!

 

Nie ma różnicy czy jesteś nowy czy nie wystarczy użyć opcji szukaj 15sec szukania i coś znalazłem: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=71320&highlight=zapala+cieplym

 

poszukaj a jeszcze coś znajdziesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Znam kłopoty z szukaniem więc jestem wyrozumiały.

ja na początek bym sprawdził czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Nie sugeruj się tym , że wskaźnik temperatury działa. Są dwa czujniki

Temperatura silnika jest bardzo istotnym parametrem pracy silnika. Decyduje o ilości paliwa i wyprzedzeniu zapłonu.

Jak padnie to może tak być. Kosztowny nie jest.

W takim przypadku przeważnie komputer prawdę ci powie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli masz chociaż carsoft to live data powinno pokazać czy ten czujnik działa.

Jeśli pokazuje głupoty to sterownik nie pokaże błędu. Dopiero jak wyjdzie poza zakres czyli się zrobi przerwa lub zwarcie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety było by zbyt piekne jak by mialo sie zakończyc sprawa na czujniku temp. Raczej jest sprawny! Zrobilem tak: na ciepłym silniku wypiołem kostke z czujnika cieczy chłodzacej i auto nadal cieżko odpala, skoro wypiołem kostke z czujnika to poszła informacja o zimnym silniku a skoro jak jest zimny to pali idealnie to na wypetym czujniku tez powinna!? Czy jestem w bledzie??? Prosze piszcie o swoich przejsciach bo serce mi sie kraja jak ja tak odpalam co za profanacja!!! ktos mi mowił ze nastawnik vanos moze byc trafiony rozkrecilem go i tez funkcjonuje ok! napiecie ok! Chodzi idealnie dopuki doputy nie podejdzie temperatura w stan prawidłowej pracy silnika na wskazniku w połowie i gasnie auto! nastepnie ciezko odpala!!!pomocy!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.