Skocz do zawartości

jacekstg

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Starogard Gdanski

Osiągnięcia jacekstg

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jacekstg

    ciezko zapala na cieplym

    Noi sie uporałem z problemem! Pisze dla wiedzy innych iz padł czujnik wału ktory wymieniłem 2 miesiace temu dodam iz byl to oryginalny simensa. Zalozylem nowy auto chodzi jak igła! Dziwne ze na początku objawy byly tylko na cieplym silniku!
  2. z tego co wiem i co mialem u siebie to zdarza delikatny wyciek u góry gdzie jest trojnik wchodza 2 weże jeden idze do dolu na lewo drugi na prawo zerknij dokładne na ten co odchodzi na prawo do dolu chłodnicy, on na gorze nachodzi na taki jakis niby plastikowy trojnik mi tam delikatnie uciekało! bylo trudne do zdiagnozowania lecz wymiana czujnika pozycji wału ułatwiła mi równiez naprawe tego wycieku. Smiem nawet twierdzic ze uszkodzenie własnie czujnika pozycjonowania wału doszło poprzez ciągły delikatny wyciek płynu bezposrednio na niego.
  3. jacekstg

    ciezko zapala na cieplym

    Niestety było by zbyt piekne jak by mialo sie zakończyc sprawa na czujniku temp. Raczej jest sprawny! Zrobilem tak: na ciepłym silniku wypiołem kostke z czujnika cieczy chłodzacej i auto nadal cieżko odpala, skoro wypiołem kostke z czujnika to poszła informacja o zimnym silniku a skoro jak jest zimny to pali idealnie to na wypetym czujniku tez powinna!? Czy jestem w bledzie??? Prosze piszcie o swoich przejsciach bo serce mi sie kraja jak ja tak odpalam co za profanacja!!! ktos mi mowił ze nastawnik vanos moze byc trafiony rozkrecilem go i tez funkcjonuje ok! napiecie ok! Chodzi idealnie dopuki doputy nie podejdzie temperatura w stan prawidłowej pracy silnika na wskazniku w połowie i gasnie auto! nastepnie ciezko odpala!!!pomocy!!!
  4. jacekstg

    lampy przednie e39 mozliwe?

    Moge dodac od siebie iz moja E39 523i z 98 nie ma kseno a tez sie automatycznie poruszja!
  5. jacekstg

    ciezko zapala na cieplym

    Dzieki dyzio255 jutro pokrece troche przy niej! Pod kompem niby wszystko ok! Bez Bledu! Jak co dam znac! Jeszcze raz dziekuje!
  6. jacekstg

    ciezko zapala na cieplym

    QUBAS dziekuje za zainteresowanie moją sprawą! Próbowalem wpisywac rózne słowa kluczowe na temat mojego problemu jednak bez rezultatu!!! Przpomne iz moje auto to 2,5 benzyna i ze czujnik polozenia wału juz wymienilem!
  7. jacekstg

    ciezko zapala na cieplym

    Widze ze nowym tutaj osobom trudno doczekac sie jakis sugestii i odpowiedzi! Moze ktos mi podpowie co trzeba tu zrobic!? Proszę!
  8. Co do Link 4 mam spore zastrzezenia ale sporo by tu pisac. Jezeli ktos jest zainteresowany historia to na GG zapraszam! Nie polecam Link4
  9. Bartku w audi jast napewno wiecej tego rodzaju łączników jest np. prawy dolny i prawy górny lewy dolny i lewy górny juz sa 4 części w samych łącznikach! Ja wiem z własnego doświadczenia ze jezeli sporo poruszam sie po naszych drogach to w BMW najczesciej uszkodzeniu ulegają te łączniki jezeli wymienie je w pore słysząc delikatne stuki to nic dalej raczej sie nie wybija! Kiedys doprowadziłem do dłuzszej eksploatacji i musiałem wymienic końcówke drązka co wiązało sie z ustawianiem geometrii a to juz ciagnie po kieszeni. Dodam ze jestem uczulony na jakiekolwiek minimalne stuki!
  10. Sorki nie doczytałem w temacie ze benz!!! Moge napisac Tobie tyle ze z zawieszeniem w Audi bedziesz miał troche wiecej do zrobienia,poruszając sie po naszych polskich drogach. W bejcy pilnujesz tylko łączniki stabilizatorów jak nie dopuscisz do sporych luzów to co roku łączniki do wymiany koszt ok 200zł z wymianą i dalej cisza w zawieszeniu! Co do pracy silników to mysle ze melodia zarówno audi i bejek to piekna muzyka!!! i zawsze wszedzie bedzie cos do zrobienia natura zeczy martwych! Mam wielu znajomych co mają LPG w bejcach i sekwencja naprawde sie sprawdza!
  11. Rozumiem ze chcesz A6?? W dieslu czy benz? jakie konkretnie modele porównujesz?
  12. jacekstg

    ciezko zapala na cieplym

    Witam! Jestem nowy na forum od pol roku posiadam E39 523i z 98 roku mam problem w postaci trudnego odpalania na ciepłym silniku. Zaraz po zakupie wymieniłem czujnik pozycjonowania włu bo nie paliła dobrze, równiez jak była zimna. 3 miesiące było ok teraz jak jest zimna pali na dotyk, po rozgrzaniu zle odpala i traci moc. Z góry dziekuje za sugestie! Dodam iż nie posiadam instalacji gazowej! Jezdze tylko na Pb!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.