Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam pytanko odnośnie wymiany samoregulatorów w silniku 2.5 24v Vanos czy żeby je wymienić muszę zdejmować głowice.Tego motoru jeszcze nie rozbierałem bo takiej konieczności nie było ,ale teraz zaczynają cykać delikatnie na ciepłym silniku.Więc chyba już pora Pozdrawiam
Opublikowano
Dzięki bardzo,zaraz jeszcze poszukam na forum jak jest ze zdemontowaniem Vanosa i rozłączeniem wałków.Wcześniej miałem w trójce m 20 więc zupełnie coś innego.Pozdrawiam
Opublikowano
Dużo jest roboty z wyjęciem tych wałków.Może Panowie wiecie jakiej firmy zamontować regulatory ,jak pytałem u kumpla w focie miał febiego ale jakoś nie jestem przekonany do febiego,sam sprzedaje części tyle że do ciężarówek a z febim bywa różnie.Pozdrawiam
Opublikowano
Nom rzeczywiscie. W tym tygodniu montowałem łaczniki tylnych stabilizatorów i w Febim i Lemforderze było spakowane to samo. Boge z wytartym szlifierką numerem BMW. To chyba samo mowi za siebie...
Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Moze ktos z was ma jakies materialy zwiazane z wymiana popychaczy.

Jak to dokladnie zrobic?Albo, pare slow na ten temat ,czy po takiej operacji rozrzad i wanos trzeba ponownie regulowac?

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.