Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam kilka pytań a mianowicie co może być przyczyną bardzo słabej mocy( chodzi o przyspieszenie )w moim BMW e 39 520 i. Jest to maszyna z98 roku z przebiegiem 190 tys km. Oraz co może być przyczyną drgań na układzie kierowniczym ostatnio wymieniłem wahacze oraz zwrotnice w prawym kole .Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc :modlitwa:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też mam 520i.

Myślę , że powodem słabej mocy jest tu słaby silnik.

:twisted2:

Ale Tak na poważnie to troszkę więcej napisz. Powodów słabego przyspieszenia może być bardzo dużo.

Napisz od kiedy jest słaby?

Na jakim paliwku śmigasz?

Czy ciepły i zimny jest słaby?

Czy coś w nim robiłeś?

Jaki masz olej?

Czy bierze olej?

Czy coś słychać niepokojącego?

Ile pali?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam dziękuje za zainteresowanie tak jak napisałeś słaba moc zwiazana jest z tym ze 2 litry i 150 koni diabła z tego auta nie zrobią, przekonałem sie o tym bo ostatnio miłem okazje pojeździć taką samą BEMKĄ. Natomiast większym problemem są drgania na kierownicy odczuwalne pomiędzy prędkością 100 a 140 km/h. W związku z tym zostały wymienione 2 wahacze, zwrotnica w lewym kole oraz sprzęgło elastyczne łączące skrzynie biegów z wałem napędowym, po tym wszystkim została ustawiona zbieżność i drgania jak były tak są.Pozdrawiam i czekam na pomoc
Opublikowano
Witam dziękuje za zainteresowanie tak jak napisałeś słaba moc zwiazana jest z tym ze 2 litry i 150 koni diabła z tego auta nie zrobią, przekonałem sie o tym bo ostatnio miłem okazje pojeździć taką samą BEMKĄ. Natomiast większym problemem są drgania na kierownicy odczuwalne pomiędzy prędkością 100 a 140 km/h. W związku z tym zostały wymienione 2 wahacze, zwrotnica w lewym kole oraz sprzęgło elastyczne łączące skrzynie biegów z wałem napędowym, po tym wszystkim została ustawiona zbieżność i drgania jak były tak są.Pozdrawiam i czekam na pomoc

 

byc może przyczyna lezy po stronie opon, podjedz do gumiarza,niech zdejmie koła i sprawdzi na wyważarce jak one się toczą. moze z opon zrobiły się jaja. brat ma taki przypadek w swojej e39. Od około 100 do 130 kierownica drży i okazało się ze mimo iż wyważenie jest ok, to opony są do kitu - zrobiły się jajka :jawdrop:

montrealblau metallic

http://images32.fotosik.pl/159/5915b878132dde91.jpg

Opublikowano

a to drganie to przy hamowaniu czy przy poruszaniu się bo jeśli przy hamowaniu to krzywe tarcze hamulcowe ja miałem u siebie problem z tarczami dlatego przy hamowaniu drżała mi kierownica.

 

Pozdrawiam

SEX JEST JAK BMW RADOSC Z JAZDY :-)
Opublikowano
te drgania nie musza byc wywołane krzywymi tarczami u mnie wystepowały tez drgania przy hamowaniu ,lecz ustapiły po odpowietrzeniu przy okazi wymieniłem płyn byc moze on tez mial zwiazek z drganiem kierownicy ewentualnie sprawdz amortyzatory wszystkie simerbloki itd. :nienie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.