Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam e 34 tds 94' automat i wczoraj zaczelo sie cos dziwnego.. po wrzuceniu z P na D auto gasnie.. i tak kilka razy az raz sie uda i jedzie.. i to samo jest po wrzuceniu na R.. dzisiaj mechanik dolal mi oleju do skrzyni.. weszlo 1.5 litra ale nadal sie tak samo dzieje... CO TO MOZE BYC ?? Nie wiem jaki to jest model skrzyni.. ale nie ma ona bagnetu..
Opublikowano
czytalem to o tym nastawniku pompy, tylko ze ja juz mialem padnieta pompe i mam nowa (2100 zł) takze nie wiem czy to rzeczywiscie wina nastawnika... Nie jestem mechanikiem wiec nie mam pojecia.. pojade w poniedzialek do serwisu i powiem im o tym nastawniku, zobaczymy..
Opublikowano
czytalem to o tym nastawniku pompy, tylko ze ja juz mialem padnieta pompe i mam nowa (2100 zł) takze nie wiem czy to rzeczywiscie wina nastawnika... Nie jestem mechanikiem wiec nie mam pojecia.. pojade w poniedzialek do serwisu i powiem im o tym nastawniku, zobaczymy..

 

No to ciekawostka konkretna. Zachowanie jest najbardziej pasujące do nastawnika pompy wtryskowej. Hmmm moze ktoś kto regenerował dał d...y??? Moze dawka żle ustawiona jest??? Nie falują Ci obroty? A co sie dzieje jak mocno obciążasz silnik odbiornikami prądu??? Włącz jak najwięcej odbiorników skręcaj kierownicą i domykaj zamknięte szyby obserwując zachowanie obrotomierza. Minimalnie powinien spaść z obrotów przy bardzo dużym obciążeniu ale nie ma prawa falować a tym bardziej przygasać. Napisz o spostrzeżeniach.

Opublikowano
Obroty nie faluja.. wszystko chodzi tak jak powinno, jezeli chodzi o obciazenie np. domykaniem szyb to obroty spadaja.. gdy skrece kierownice to tez spadaja... Moze faktycznie z ta pompa jest cos nie tak :/ W poniedzialek pojade do warsztatu i zobaczymy co mi tam powiedza..
Opublikowano
Walnięty na 99% nastawnik jak piszą tu koledzy, ja też tak miałem ale idzie to naprawić tak na szybko, pytanie tylko jak długo to wytrzyma??? Dałem do mechaniora podkręcił pompę i się znacznie poprawiło-tylko na jak dlugo??? Tyle że to już nie mój problem bo autko z cięzkim sercem,ale sprzedalem :(
BMW e-39 523i
Opublikowano
nastawnik w nowszysch pompach można czyścić. Jak ktoś ma troszke smykały mechanika i narzędzia podstawowe to da sobie z tym radę. jedyne co to po takiej ingerencji trzeba bezwarunkowo ustawić na kompie dawkę paliwa regulowaną nastawnikiem. Na forum jest nawet instrukcja jak sie do nastawnika dobrac co i jak po kolei robić. Oczywiście jeśli to tylko kwestja zabrudzenia. Ja tego nie robiłem w swoim TDS bo nie mam takiej potrzeby jak narazie ale z opinii innych którym falowało i gasło po wyczyszczeniu objawy całkowicie ustąpiły. A jeśli nie samemu to radzę pojechać do konkretnego pompiarza lub Servisu Bosh. Tam dostaniesz gwarancję no ale koszty zdecydowanie spore. Mówi się o około 1300-1700 zł. W sumie ostro jak za wyczyszczenie nastawnika bo kto wie czy regeneracja nie polega tylko na tym jeśli winny jest tylko nastawnik? Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.