Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No masz termostat do dupy. Nie wiem jaki masz silnik ale do M47 polecam kupić głowny termostat w ASO. Mimo że kosztuje więcej, to mniejsza szansa, że kupisz skopany. No i od razu kup tetmostat EGR. Będziesz miał oba nowe.
  • Odpowiedzi 231
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zanim kupie poobserwuje jeszcze ''chwile''


Aso znaczy tylko tutaj https://www.bmwstore.pl/pl/ , czy jakies inne sklepy może taniej to sprzedają ?


po wpisaniu Vin

ten Termostat główny wyskakuje mi numerek

11 51 7 805 811 - Termostat z króćcem przyłączeniowym


a ten od Egr ma taki numerek

11 71 7 787 870 --Termostat chłodzenia EGR

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Głównie to znaczy nie na allegro, bo tam sprzedają badziewie. Są ludzie którzy mieli szczęście do zamienników i jeżdzą. Ja niestety chcąc przyoszczędzić kupiłem BEHR i za chwilę wymieniłem na oryginał. 200 zl w plecy.

Ja części kupuje tu.

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-11~151~17~1805~1811.aspx?

Ceny są jedne z niższych. Według mnie tylko oryginał BMW za 259 zl.

Nie masz co się zastanawiać, bo po 10 km przy prędkości 100km/h to piwinno być już 86-88 stopni. A tobie nawet nie dobija do takich temperatur.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Termostat egr możesz kupić behr, będzie taki sam jak ori a połowę tańszy, główny tylko oryginał.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Niedawna autostradowa jazda z 4- ma rowerami górskimi na dachu , odcinek ca 100 km, wiatr słabiutki,ale włączona kilmatyzacja


avg prękość 140 km/h , avg spalanie ca .....10 l/100km- dane z komputerka


Coś chyba za dużo,moze znowu zaczyna się coś szwankować( przebieg 382 tys) ......w zeszłym roku było sporo mniej w takiej konfiguracji.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Po kolejnej wymianie sterownika świec


autostrada A4+S8 , ten sam dzień między 8 a 14 godziną więc wiatr aż tak bardzo chyba się nie zmienił, stabilna wolna raczej jazda , uchwyt rowerowy na dachu 4 szt


- avg 125 km/h spalanie 6,8 ( ca.Wrocław-ca.Łódz)

-avg 130 km/h spalanie 6,7 (ca Łodz -ca.Wrocław) Tutaj trochę szybciej a ca.takie same spalanie , prawd wiatr lepszy


jeszcze przed swietami też na ponad 100 km kawałku było

avg 152 km/h spalanie 8,2 /100


Dużo ale do przeżycia...... mechanik coś mówił, że wtryski 1 i 4 powoli do sprawdzenia......przebieg 387 tys

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.