Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pytanie związane z tylnym zawieszeniem bmw 528 e39 a mianowicie chodzi mi o te 4 tuleje główne na wózku byłem dziś na stacji diagnostycznej i stwierdzono ze mam 2 tuleje zerwane i 2 naderwane a głównym objawem jest to że na łukach z nierównościami drogi wyrzuca mi tył i strasznie wali w tylnym zawieszeniu i tak samo objawia sie to na dziurawej nawierzchni jest takie złudzenie jakby tyl był za twardy amortyzatory wymieniłem wszystkie na Monrou reflex takze odpadaja mam nivo pneumatyczne i chciał bym sie dowiedziec czy jak zmienie te tuleje to wyeliminuje te wszystkie wady

moze ktoś miał podobne objawy z takim zawieszeniem i mi podpopwie czy wystarczy zmienić tylko te 4 tuleje i bedzie OK?

 

z góry dziękuje.

Opublikowano
oczywiście będzie poprawa,o ile nie ma innych luzów..

 

 

Potwierdzam w 100%. Jestem własnie po wymianie tych tulei. Miałem: stukanie przy puszczaniu sprzęgła (jakby luzy na wale), stukanie na dziurach, nie równa praca silnika na wolnych obrotach (czasami), niestabilna jazda na zakretach i przy wyprzedzaniu. Jeśli chodzi o silnik, objawy były takie jakby do wymiany było koło dwumasowe lub uszkodzona pompa wtryskowa. Niestety wymiana tulei jest trochę kosztowna ale warto to naprawić.

Opublikowano
oczywiście będzie poprawa,o ile nie ma innych luzów..

 

 

Potwierdzam w 100%. Jestem własnie po wymianie tych tulei. Miałem: stukanie przy puszczaniu sprzęgła (jakby luzy na wale), stukanie na dziurach, nie równa praca silnika na wolnych obrotach (czasami), niestabilna jazda na zakretach i przy wyprzedzaniu. Jeśli chodzi o silnik, objawy były takie jakby do wymiany było koło dwumasowe lub uszkodzona pompa wtryskowa. Niestety wymiana tulei jest trochę kosztowna ale warto to naprawić.

 

 

hmmm. a miałeś czasami wibracje na wolnych obrotach? ja już tuleje mam kupione i czekam w kolejce do mechanika na wymianę, mam nadzieję że większość objawów o których pisałeś odejdzie w zapomnienie i u mnie

Opublikowano
hmmm. a miałeś czasami wibracje na wolnych obrotach? ja już tuleje mam kupione i czekam w kolejce do mechanika na wymianę, mam nadzieję że większość objawów o których pisałeś odejdzie w zapomnienie i u mnie

 

Tak, miałem czasami wibracje silnika i czytając o tych objawach na forum byłem przekonany, że to wina koła dwumasowego, bo pompę mam po przeglądzie i jest sprawna na 99%. Wymieniłem tuleje i jest spokój.

Opublikowano

hmmm. a miałeś czasami wibracje na wolnych obrotach? ja już tuleje mam kupione i czekam w kolejce do mechanika na wymianę, mam nadzieję że większość objawów o których pisałeś odejdzie w zapomnienie i u mnie

 

 

Ile płaciłeś za tuleje i jakiej firmy??

Opublikowano
lemforder kumpel po 155zł mi kupił za szt.a wrażenie było takie że tył na łukach uciekał bez przyczyny..(nadmiernej prędkości),...teraz jestem ...usatysfakcjonowany :lol:
Opublikowano

ja mialem to samo i udalo mi sie kupic za 1000 zl cale tylne kompletne zawieszenie z e39 z 2003 roku z przebiegiem 50 tysiecy, wraz z mostem , poloskami ,czujnikami itp za 1000 zl. przelozylem i jest super.

 

 

jak ktos chce to mam stary zawias na czesci, mysle ze patre czesci by sie z niego jeszcze komsu przydalo

Opublikowano

Właśnie przed chwilą przyjechałem od kolegi ze sklepu.Zamówiłem 4szt tulei tylnej belki po 140zł i 2 szt pływających po 80zł Więc cały koszt części to 720zł.

Ale mam pytanie. Kolega trochę błądził za częściami w katalogach bo nie ma wzmianki kombi a sedan a ja twierdzę że jest różnica.Dziś nie mam czasu wyszukać w inter.że by mu pomóc. Może macie gotowy link z nr.katalogowym części BMW to mu podeśle na pocztę.Dla pewności. Z góry dzięki. :modlitwa:

Opublikowano
Może macie gotowy link z nr.katalogowym części BMW to mu podeśle na pocztę.Dla pewności. Z góry dzięki. :modlitwa:

 

 

To jest cześć którą ja kupowałem do E39 Touring '98 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DG71&mospid=47557&btnr=33_0525&hg=33&fg=30 Numer 2 na schemacie. W rzeczywistości trochę się różni ale zamawiałem wg numeru i nie miałem problemu.

Opublikowano

Fajnie usłyszeć tak dobre wieści innych luzów niemam chyba żę wyjdą po wymianie tych tulei amorki wszystkie nowe przód i tył teraz mam nadzieję wymienię te tulejki i będzie git. A co do tych innych objawów typu drżenie auta przy stalej prędkości i itp. to też mam lub szarpania przy ruszaniu istuki jakby luz na moście.

Tukeje już zamówione teraz trzeba czekać na efekt. Dzięki i pozdrawiam.

Opublikowano

Jeszcze mam pytanko które nie padło.Ile wziął mechanik za wymianę?

Będzie u mnie wymieniać 4 tuleje belki i 2 tuleje pływające 6szt wyniesie mnie 746pln + wymiana?.a ile :modlitwa:

Opublikowano

za taką naprawę mogą trochę skasować nawet 300-400 zł

Ja jutro odstawiam do mechanika i powiedział, że weźmie za wymianę tych 4 tulei 200 zł- uważam że to bardzo korzystna cena....

Opublikowano

W czwartek rano bryke wstawiam.To po południu będe wiedział na ile mnie skasował.A pytałem tak z ciekawości.Nigdy nie miałem problemu z moim kolegą mechanikiem jeżeli chodzi o cenę i zresztą o robotę też wszystko jest expresem i solidnie chociaż przed halą cały plac zajęty.

Też jestem ciekaw co tuleje mają do silnika może znajdzie się jakiś mądry i to nam wyjaśni. :modlitwa:

Opublikowano

jestem juz po wymianie tych tulei i mogę napisać jedno:

jeszcze żadna naprawa jakiejkolwiek częsci zawieszenia nie sprawiła tak megaodczuwalnej poprawy komfortu jazdy!!!

Naprawdę warto odżałować te 1000 PLN i to zrobić, bo wsiadamy do zupełnie innego samochodu, w końcu z tyłu nic wali na dziurach, w końcu nic nie wali przy zmianie biegów przy mocnym przyspieszaniu, w końcu czuje że mam bmw :D :D

Opublikowano
sebos76-wie co piszę i ja też się do tego doklejam.Napiszę później bo mi się komp coś pieprzy. :cool2: :cool2: :cool2:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Mam ten sam problem - okrutne grzmoty w tylnym zawieszeniu. W warsztacie stwierdzono do wymiany właśnie te 4 tuleje belki oraz łączniki i tuleje stabilizatora. Oto części które znalazłem na allegro:

 

http://moto.allegro.pl/item353484479_tuleja_tuleje_bmw_e39_kombi_turing_oryginal_.html

 

http://moto.allegro.pl/item351851700_lacznik_stabilizatora_tyl_bmw_e39.html

 

Napiszcie czy cena i jakość jest słuszna. Jeżeli nie to gdzie moge je nabyć.

 

Z góry dziekuje za pomoc.

Opublikowano (edytowane)
Witam

Mam ten sam problem - okrutne grzmoty w tylnym zawieszeniu. W warsztacie stwierdzono do wymiany właśnie te 4 tuleje belki oraz łączniki i tuleje stabilizatora. Oto części które znalazłem na allegro:

 

http://moto.allegro.pl/item353484479_tuleja_tuleje_bmw_e39_kombi_turing_oryginal_.html

 

http://moto.allegro.pl/item351851700_lacznik_stabilizatora_tyl_bmw_e39.html

 

Napiszcie czy cena i jakość jest słuszna. Jeżeli nie to gdzie moge je nabyć.

 

Tuleje LEMFORDERA są jak najbardziej OK, no i cena moim zdaniem super. Ja płaciłem 150 za BOGE bo LEMFORDER był po 200. Jesli chodzi o łączniki to tej firmy nie znam ale skłaniał bym sie tez ku firmie LEMFORDER lub MAYLE. Kupić możesz na www.czescidobmw.pl lub auto-com na allegro

Edytowane przez nara
Opublikowano
Dzieki za odpowiedz. Wiesz może czy jest w necie jakieś źródło gdzie mógłbym zopatrzyć się w łaczniki i tuleje stabilizatora tych marek ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.