Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak wymieniałem amory w mojej e39 to musiałem tylko ściągnąć podłogę bagażnika, nie wiem jak jest ze sprężynami, wymiana amorków jak się ma kanał jest bardzo łatwa, tylko że ja mam touringa...
Opublikowano
Aby wyjąć sprężynę należy dostać do górnego mocowania, a jest ono pod głośnikiem / bynajmniej w sedanie/. Więc należy zdemontować siedzisko kanapy, oparcie kanapy, boczki (te z lampkami), tylną półkę, głośnik i pod takim wygłuszeniem znajduje się górne mocowanie. Trochę strasznie to brzmi, ale demontaż tych elementów jest bardzo prosty. :) Więcej kręcenia jest przy samym zawieszeniu.
Opublikowano

Tak należy, bo amortyzator jest "przestrzelony" przez górne mocowanie i zakręcony śrubą od środka auta /podobnie jak z przodu/. Więc bez demontażu wnętrza się nie obejdzie. Ale lepiej wykręcić całe mocowanie /trzy śrubki/ i wyjąć ze sprężyną. Założyć to na warsztacie. I potem całość (amor + sprężyna) zamontować do auta.

 

Powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.