Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Podczas jazdy na lekkich lukach trzesie mi kierownica i nie wiem co to moze byc. Koncowki drazka kierownicy sa ok koncowki drazka stabilizatora tez gumy na tulejach wymienione lp :duh: Help

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Opublikowano

Witam kolegę z miasta :cool2: niestety muszę cię zmartwić ale masz prawdopodobnie to samo co ja czyli magiel do regeneracji :mad2:

 

Ja w przyszłym tygodniu będę prawdopodobnie dawał do regeneracji bo w tym nie miałem czasu więc w razie czego się pochwalę co i jak :cool2:

Grass , Gas or Ass - Nobody Rides For Free .


Moja Buma :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=94528&highlight= Sprzedana !

Opublikowano

Ja w przyszłym tygodniu będę prawdopodobnie dawał do regeneracji bo w tym nie miałem czasu więc w razie czego się pochwalę co i jak :cool2:

 

nie ma sensu bo wydasz 500-700zl a nikt Ci nie zagwarantuje że nie zacznie się wszystko od nowa po miesiącu

Opublikowano

nie ma sensu bo wydasz 500-700zl a nikt Ci nie zagwarantuje że nie zacznie się wszystko od nowa po miesiącu

 

To w takim razie co kolega proponuje ?? Kupić używkę ?? Nie wiadomo na co się trafi ?? Nowa to koszt chyba 1500zł.

 

Poza tym na regeneracje dają 12 miesięcy gwarancji więc na co to jest ??

 

I skoro regeneracja jest taka zła to czemu tyle ludzi ją robi ?? :doh:

 

Mnie już się pomysły skończyły :doh:

Grass , Gas or Ass - Nobody Rides For Free .


Moja Buma :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=94528&highlight= Sprzedana !

Opublikowano

Zacznij od najlatwiejszych rzeczy do sprawdzenia;

wywaz opony, felgi, sprawdz czy nie pokrzywione zarowno felgi jak i tarcze.

Czy trzesie ci tak tylko podczas jazdy 'na lukach' czy w jakichs przedzialach predkosci?

Pozdrawiam
Opublikowano
ojojojjjj niedobrze jak t maglownica;/ a orientujecie sie ile moze kosztowac nowa plus wymiana ?

nowa podobno ok 2000zl

wymiana to nie mam pojęcia

Opublikowano
Dokładnie tak jak mówi j0hnny2007. Diagnozować się zaczyna od najprostrzych i najczęstrzych usterek a nie rzuca się od razu na maglownice bo to bezsensowna strata pieniedzy i czasu...
Opublikowano

ja mam E30 1.8 M40

 

Przy 80 km/h kierownica bije na boki, jakbym skręcał w lewo i zaraz w prawo. jadąc prosto

 

potem ustaje wraz ze zmiana szybkosci.

 

przy 140 km/h to skacze cala deska, drga.

 

opony mam krzywe, kupilem na allegro okazje :/

 

Myślicie że to może byc wina czegoś jeszcze?

Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
ja mam E30 1.8 M40

 

Przy 80 km/h kierownica bije na boki, jakbym skręcał w lewo i zaraz w prawo. jadąc prosto

 

potem ustaje wraz ze zmiana szybkosci.

 

przy 140 km/h to skacze cala deska, drga.

 

opony mam krzywe, kupilem na allegro okazje :/

 

Myślicie że to może byc wina czegoś jeszcze?

 

Mysle, ze to wlasnie opony, sam u siebie podejrzewalem kiedys ze moze cos innego, ale jak zmienilem na zimowki to przeszlo, wiec wiadome co bylo...

Pozdrawiam
Opublikowano
Tak jak napisał j0hnny2007, zaczynamy od najtańszych i najłatwiejszych spraw. Koła (opona/felga), sworznie wahacza, gumy wahaczy i stabilizatora, końcówki, tarcze hamulcowe. Chyba nic nie pominąłem. A dopiero później maglownica. :wink:
Opublikowano
Nic się nie zmieniło :(. Czy może to być wina np sworznia?

 

Albo mm dejavu (czy jak tam się to pisze), albo już odpowiadałem, na ten post, albo albo komuś innemu. :)

 

Jak najbardziej. Ja tak miałem. Po wymianie sworznia prawie ustało, ale u mnie do tego doszły złe kapcie i tarcze hamulcowe było powichrowane. Teraz jest OK. Jeśli masz luz na sworzniu, to go jak najszybciej zmień - szkoda pozostałych podzespołów.

Opublikowano
Da, niestety to koszmar, no prawie. Jeden sworzeń tak wymieniłem. Młotek, przecinak i inne cuda, a dobre imadło i jakoś poszło. Wprasowanie tego znowu nie było takie łatwe, ale jakoś poszło. Sworzeń na drugiej stronie wymieniał mi zakład. Może i zapłaciłem za to ale nie denerwowałem się, że coś nie idzie, że coś może pęknąć, pogiąć się i wogle. Jest z tym mały problem ale się da.
Opublikowano
dzięki kolego za rady. Zakupiłem 4 sworznie. 2 środkowe i 2 zewnętrzne Lemfordera. Jutro będe wymieniać z kolegą :). Zobacze czy to coś pomoże i dam znać:)

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Opublikowano

Tak sobie właśnie przypomniałem jak się męczyłem z tymi wewnętrznymi... To aż mi się odechciało na samą myśl robić coś takiego ponownie :silenced: Poniekąd żartuję. ;) :)

Pamiętaj o zbieżności, a dokładnie o jej sprawdzeniu. Mogła się przestawić.

Opublikowano

Zrobione :norty: Kierownica nie trzęsie, nic nie stuka na dziurach i kostce brukowej :D. Wyciągnąłem wahacze ale wyciągał mi sworznie mechanik na prasie bo ja młotem już nerwów nie miałem.

Dzięki wszystkim, którzy pomogli :))

Dla Admina :arrow: Temat uważam za zamknięty :))

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Opublikowano
Zrobione :norty: Kierownica nie trzęsie, nic nie stuka na dziurach i kostce brukowej :D.

I super!!! :cool2:

Wyciągnąłem wahacze ale wyciągał mi sworznie mechanik na prasie bo ja młotem już nerwów nie miałem.

A nie "mówiłem". :norty: ;)

Miłej jazdy!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.