Skocz do zawartości

Abdul

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Koszalin

Osiągnięcia Abdul

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Korby mus do wymiany (najbardziej narażone), wał powinien dać rade a tłoki jak ci profesjonalnie wystroją nie powinny się podziurawić:) Jak jest kaska to wymieniaj wszystko - zalecane. Sprzęgło też nie wytrzyma jak zaczniesz deptać i się sfilcuje. Pompa, wtryski mus. I komp najlepiej typu stand alone bo na śwince to kultura pracy jest gorsza.
  2. Myśle że na Garrecie GT35 można już coś dobrego złożyć. Jest często wybieraną turbiną przy takich przeróbkach. Ma spory potencjał.
  3. Zależy co założysz za cel i ile będziesz chciał osiągnąć. Wszystko praktycznie opiera się o turbo. Jakie i z jakim ciśnieniem ma pracować. Reszte praktycze dobiera się do tego. Temat rzeka i sporo literatury jest na ten temat:)
  4. Zrobienie projektu na dobrych komponentach trzeba liczyć 13000 i w góre. Nie łap się tylko na gotowe kit-y z e-bay'a za 499$ bo to i tak nieliczna część komponentów które trzeba wymienić a po drugie jakość tego kit'u to naprawde kit.
  5. Nie ma takiej opcji że słabo wbijasz. Skrzynia to urządzenie z precyzyjnie zazębiejącymi się elementami a nie ćwiek którego trzeba mocno wbić :) Najprawdopodobniej wyrobił się luz pomiedzy widełkami a kołem. Jazda z ciągłą ręką na lewarku przyspiesza pojawienie się takiego luzu.
  6. Skrzynia kaput :( Nie zabardzo opłaca się naprawiać. Poszukaj drugiej.
  7. Twój mechanik to jakiś bajkopisaż :D Zwarcie na panewkach świec... A tak na poważnie to :search: "inspekcja" i po problemie.
  8. Skoro robił to fachwiec od BMW to nie podejżewam że wlał coś innego do mostu (no chyba że był bardzo zmęczony;)) Naj pradopodobniej pawelaspl ma racje i w moście jest susza. Na tak krótkim odcinku każde gó..no mające troche właściwości smarujących nie rozwaliłoby dyfra.
  9. Abdul

    Coś stuka z tyłu.. Pomocy!!

    Jak po wymianie klocków to może tam tkwi przyczyna. A nie masz luźnego zacisku albo sanek zacisku??? Nieraz można coś przeoczyć podczas dokręcania.
  10. Dokładnie. Niestety tylko na przedniej osi. Tylną napędową najłatwiej sprawdzić podnosząc tył auta, odpalając silnik i rozpędzając go np. do 80km/h i nasłuchując. Dla lepszego zauważenia różnicy zablokuj raz jedno (i nasłuchuj) a potem drugie koło jakąś belką (wtedy mechanizm różnicowy przekaże moment tylko na jedno z kół). Stary sprawdzony sposób :wink:
  11. Raczej podróby wzór a'la m5 z ET do trójek skoro nie trze. Ściągane były podobno z e39 (info poprzedniego właściciela)(tylko 2x komplet przednie bo tylne są szersze chyba 9 albo 10 cali)
  12. Abdul

    Bicie kierownicy

    Dokładnie tak jak mówi j0hnny2007. Diagnozować się zaczyna od najprostrzych i najczęstrzych usterek a nie rzuca się od razu na maglownice bo to bezsensowna strata pieniedzy i czasu...
  13. Ja mam w swojej fele od m5 e39 225/40/18 i nic nie trze.
  14. Co nie zmienia faktu że to nie jest układ dolotowy tylko jego końcowa część a część główna (kolektor) został stock.
  15. A nie trzyma ci zacisk z tej strony. Tarcza będzie się przegrzewać i wichrować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.