Skocz do zawartości

540i manual znaczny spadek mocy!!??


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Mam problem z gazem w moim autku a jako ze nic podobnego nie udało mi sie znalezc na forum postanowilem zalozyc posta jesli bylo gdzies cos podobnego to przepraszam!!!

Tak wiec sprawa wyglada tak - nabylem kilka dni temu 540i e39(marzenia sie jednak spelniaja szukalem jej przeszlo pol roku) stan idealny silniczek na benzynie jak i na gazie(auto bylo juz zagazowane :/ ) pyka idealnie rowno bez falowania obrotów.. (400rpm na jalowym ,jakies 600 z klima) orginalny przebieg itd itp mniejsza o to bo nie w tym sek :/ problem tkwi w instalce po pierwsze na dobra sprawe (nigdy nie mialem stycznosci z gazem) nie wiem co to wogole jest i jak sie do tego zabrac :/ no i oczywiscie jak na zlosc dzieja sie dziwne rzeczy na gazie (na benzynie nie wystepuja ) :mad2: a dokladniej auto na 1 i 2 biegu wyraznie a nawet bardzo wyraznie (czasem mniej czasem bardziej a czasem wogole :shock: ) SŁABNIE!!!!! jak dla mnie totalna porazka tym bardziej ze lubie nadusic :cry2: nie wiem co moze byc przyczyna bo na wyzszych biegach problem wogole nie wystepuje :/ auto rwie do przodu jak oszalale !! sprawdzalem i od trzy wzwyz bez roznicy LPG/benzyna :jawdrop: (czasami delikatnie prawie nie odczuwalnie zajaknie sie na 3)!!! teraz co wiem - mam do wymiany swiece (czy to moze byc przyczyna??wydaje mi sie ze wtedy nie szedl by i na pozostalych biegach-moze jestem w bledzie??) w przyszla sobote wymieniam olej i wychodzi czas serwisu LPG (slyszalem o jakims filtrze?? czy to moze byc to?? ale to znowu pytanie dlaczego na innych biegach nie ma problemu?) i to tyle .. :( a co do dokladniejszego opisu auto powyzej 4,5 5 tys obrotow czasem wyczuwalnie szarpnie jakby brak paliwa albo calkowicie "zmuli" wrzucam 3 i petarda do przodu nie rzadko jeszcze z piskiem opon :jawdrop: co zauwazylem nie tak dawno i co wczesniej sie nie dzialo sterownik znaczy przelacznik z piknieciem (kiedy dam jej powyzej wspomnianych obrotow wyrzuca gaz - przelacza na benzyne :jawdrop: prosze o szybka pomoc nie wiem co jeszcze napisac dzis zorientuje sie jeszcze na jakich podzespolach jest ta instalka i postaram sie to dorzucic jesli zrodza sie jakies pytania postaram sie odpowiedziec moze za malo opisalem ale naprawde nie mam pojecia po pierwsze o tych silnikach a po 2 juz wogole zadnego o LPG :duh:

prosze o pomoc ludzi ktorzy maja z tym jakies doswiadczenie a nie pytania ile pali itd... DZIEKUJE :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to coś nie tak z tymi wskazaniami obrotomierza masz bo nie widziałem zadnego silnika który pracuje na wolnych z predkościa 400obrotów !!!

co wskazuje na to, że zegary były rozbierane i sa źle poskładane....reszte dopisz sobie sam

 

Co do szarpania to ewidetnie szarpie ponieważ przełącza sie na benzyne i to zapewne z powodu spadku ciśnienia....

Może wizyta w warsztacie gdzie gaz był montowany pomoże lub napisz jakiej firmy jest sterownik od gazu pisze na sterowniku (masz to też napisane w dokumentach) czyli kto Ci to może podpiać pod kompa....

 

TRZEBA ZROBIĆ PRZEGLĄD INSTALACJI I OD TEGO BYM ZACZĄŁ a nie od opisywania problemu na forum poza tym wiele podobnych przypadków jest już opisanych....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, z obrotami bym się nie zgodził - ja mam 540 4.4L E39 która nigdy nie widziała gazu i nie zobaczy i również na jałowym mam ok. 400-450rpm. żadnych problemów z przyśpieszaniem, reaguje na pedał błyskawicznie. więc zegary wcale nie musiały być rozbierane.

Małżeństwo to głupota, lepiej kupic se kota ;)

http://images.spritmonitor.de/247664_5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na temat obrotów (400) tez czytałem kilka postów :norty: a co do twoich przypuszczen (dopisz sobie reszte sam) nie jestem jakims amatorem auto zostało sprawdzone w serwisie bmw smorawinski (pracuje tam moj znajomy) i nie martw sie to nie szrot a reszte dopisz sobie sam...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie zakładam KME miałem z nimi problemy gdy poszła cała partia z wadliwą sprężyna czy coś ale Już ich po prostu nie montuje i wolę założyć dwa reduktory ale każdy ma swoje patenty...i przemyślenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.