Skocz do zawartości

boombel.lr

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lwówek Wlkp.

Osiągnięcia boombel.lr

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ja mam wogóle ciezki temat z grzaniem foteli :/ ktos chyba cos majstrował i brakuje dolnego pinu w panelu bezpieczników (bezp.32) co to moze oznaczac?? po co komu taka przeróbka?? :jawdrop:
  2. chodzilo mi rzecz jasna o filtr paliwa.. jest jakas mozliwosc sprawdzenia prezepływki na "krótko" :o tzn np odlaczenie jej?? dodam ze problem pojawia sie nie zawsze :/ ile nowy przeplywomierz i czy warto inwestowac np w "chinski" made in podrób bo oryginał chyba cos kolo 2tysi :/
  3. wstepnie dzieki ale jakby ktos jeszcze mial jakies ciekawe pomysly to prosze o info.. a co do kompa to kts wykazał brak usterek :/ przepływka niby sprawna ale w piatek sprawdze jeszcze na mega max-ie i dam znac co wyszło.. ps. a nie moze to byc przytkany filtr lub szczelona cewka?? bo takie sugestie tez mialem :jawdrop:
  4. witam od roku jestem "szcześliwym" posiadaczem 540 98' 6manual i jak na razie było ok tylko jak to zwykle bywa do czasu :/ najpierw wysypały sie hamulce ( spoko eksploatacja wiemy o co cho..) po paru "chwilach" wykończyłem sprzęgło( myślałem ze to auto bedzie duzo "twardsze" i spokojniej bedzie przyjmowało moje kopy w pedały :/ ) mniejsza o to po wpakowaniu 5tys w samochód (wiedziałem co kupuje ... mniej wiecej :/ ) niby wszystko ok , jak zwykle do czasu :/ o co chodzi.. tak wiec auto szarpie w trakcie ostrego przyspieszania i powoli staje sie to bardzo irytujace bo poczatkowo dzialo sie tak tylko na 5 i 6 biegu a teraz doszło juz do 3 zaznacze ze przed wymiana sprzegła chyba jesli dobrze pamietam nie bylo tego problemu :/ .Tak wiec 1,2,i coraz rzadziej 3 bez objawów a pozniej takie jakby opoznianie jakby wypadał zaplon czy cos :/ sam juz nie wiem prosze o pomoc nie potrafie rzeczowo tego opisac i ciezko to wyczuc bo pedał musi byc w deske w, a wiadomo ze u nas nie ma gdzie :/ na 4 i 5 jest to najbardziej odczuwalne.. takie jakby spadki mocy nie szarpniecie ale wyczuwalna utrata ciagu :duh: sam nie wiem jak to opisac :/ pomozcie postaram sie odpowiadac na pytania ..
  5. wiatm nie znalazłem nic w tym temacie (moze nie potrafie szukac sam juz nie wiem) ... takie pytanko jakie sprzegło a własciwie jaki komplet polecili byscie do 540i e39 manual (moje własnie sie skonczyło) dodam ze auto jezdzone raczej na krótkich odcinkach styl jazdy hmm jakby to ujac.. bardzo.. nawet bardzo bardzo ostry.. po prostu nie chce za kolejne 10tys zmieniac tego znowu?! moze zna ktos firme godna polecenia (nie mam tu na mysli standardów:/ ) no i przy okazji taka zeby stojeac w korku nie musial myslec tylko o tym zeby nie spalic sprzegła bo to juz przesada :/ prosze o szybka odpowiedz bo... AUTO STOI :(:(:( ps.prosze o podanie przykładowych kosztów jesli ktos sie orientuje
  6. "POD GWIAZDĄ" Lucyna i Szymon Migdałek 64-310 Lwówek Wlkp ul.Ratuszowa 4 Warsztat: ul. Leśna 64-305 Bolewice tel.668 163 395 Warsztat naprawde godny polecenia, najwyzsza joakosc wykonywanych uslug, przystepne ceny!!! kilka słów ode mnie : Naprawdę powazni ludzie zadnej sztuki, żadnego "wiazania na druty", warsztat co prawda z nastawieniem na mercedesa ,ale to juz kolejne z rzedu serwisowane u tego czlowieka (mojego serdecznego przyjaciela) BMW i naprawde bez żadnych zastrzeżeń... Co najbardziej mi sie podoba to indywidualne podejscie do kazdego auta czy to cinquecento (czy jak sie to pisze) czy najnowsza S-klasa ten człowiek robi to z prawdziwą pasja i nigdy ale to naprawde nigdy nie traktuje żadnego autka przedmiotowo ( cos ala - byle wypchnac z warsztatu) - dopóki nie "chodzi"jak sie należy nie ma szans żeby zjechało z kanału... co tu duzo gadać pełen profesional!!!!!!!!!!naprawde mozna im zaufac wiem co mówie jestem maniakiem ;) ps.auto odbieramy zawsze wyczyszczone w środku jak i na zewnatrz!!! (bez żadnych śladów ingerencji mechanika czy osób 3ich)
  7. dzieki KFAS :cool2: tak jak mowisz mam nadzieje ze bedzie to smigalo jak nalezy a poki co musze jezdzic delikatnie :D (oj ciezko bedzie ciezko)
  8. juz wiem co jest dotarlem do goscia ktory to zakladal musze zmienic reduktor on poleca kme gold wie ktos cos o tym?? moze sa lepsze ?? dziekuje
  9. sek w tym kolego ze caly czas staram sie dowiedziec co tam jest za wynalazek :/ musze gdzies podleciec tak jak mowisz... zna moze ktos godnego polecenia w poznaniu i okolicy?? tak do 100km
  10. na temat obrotów (400) tez czytałem kilka postów :norty: a co do twoich przypuszczen (dopisz sobie reszte sam) nie jestem jakims amatorem auto zostało sprawdzone w serwisie bmw smorawinski (pracuje tam moj znajomy) i nie martw sie to nie szrot a reszte dopisz sobie sam...
  11. Witam!!! Mam problem z gazem w moim autku a jako ze nic podobnego nie udało mi sie znalezc na forum postanowilem zalozyc posta jesli bylo gdzies cos podobnego to przepraszam!!! Tak wiec sprawa wyglada tak - nabylem kilka dni temu 540i e39(marzenia sie jednak spelniaja szukalem jej przeszlo pol roku) stan idealny silniczek na benzynie jak i na gazie(auto bylo juz zagazowane :/ ) pyka idealnie rowno bez falowania obrotów.. (400rpm na jalowym ,jakies 600 z klima) orginalny przebieg itd itp mniejsza o to bo nie w tym sek :/ problem tkwi w instalce po pierwsze na dobra sprawe (nigdy nie mialem stycznosci z gazem) nie wiem co to wogole jest i jak sie do tego zabrac :/ no i oczywiscie jak na zlosc dzieja sie dziwne rzeczy na gazie (na benzynie nie wystepuja ) :mad2: a dokladniej auto na 1 i 2 biegu wyraznie a nawet bardzo wyraznie (czasem mniej czasem bardziej a czasem wogole :shock: ) SŁABNIE!!!!! jak dla mnie totalna porazka tym bardziej ze lubie nadusic :cry2: nie wiem co moze byc przyczyna bo na wyzszych biegach problem wogole nie wystepuje :/ auto rwie do przodu jak oszalale !! sprawdzalem i od trzy wzwyz bez roznicy LPG/benzyna :jawdrop: (czasami delikatnie prawie nie odczuwalnie zajaknie sie na 3)!!! teraz co wiem - mam do wymiany swiece (czy to moze byc przyczyna??wydaje mi sie ze wtedy nie szedl by i na pozostalych biegach-moze jestem w bledzie??) w przyszla sobote wymieniam olej i wychodzi czas serwisu LPG (slyszalem o jakims filtrze?? czy to moze byc to?? ale to znowu pytanie dlaczego na innych biegach nie ma problemu?) i to tyle .. :( a co do dokladniejszego opisu auto powyzej 4,5 5 tys obrotow czasem wyczuwalnie szarpnie jakby brak paliwa albo calkowicie "zmuli" wrzucam 3 i petarda do przodu nie rzadko jeszcze z piskiem opon :jawdrop: co zauwazylem nie tak dawno i co wczesniej sie nie dzialo sterownik znaczy przelacznik z piknieciem (kiedy dam jej powyzej wspomnianych obrotow wyrzuca gaz - przelacza na benzyne :jawdrop: prosze o szybka pomoc nie wiem co jeszcze napisac dzis zorientuje sie jeszcze na jakich podzespolach jest ta instalka i postaram sie to dorzucic jesli zrodza sie jakies pytania postaram sie odpowiedziec moze za malo opisalem ale naprawde nie mam pojecia po pierwsze o tych silnikach a po 2 juz wogole zadnego o LPG :duh: prosze o pomoc ludzi ktorzy maja z tym jakies doswiadczenie a nie pytania ile pali itd... DZIEKUJE :modlitwa:
  12. witam!! jestem sczesliwym posiadaczem BMW e36 ('93r 320i sedan) i zagorzalym fanem tej marki ;) . od kiedy mam to autko wiele w nim zmienilem (gwintowane zawieszenie,rozporki -przod-tyl , sportowy układ dolotowy i wydechowy, i wiele inych drobnych przerobek) ale to nadal za malo :x teraz mysle nad kolejna - powazniejsza juz zmiana - przekladka silnika... wiem ze przy dzisiejszych cenach moze i lepiej bylo by kupic mocniejsza wersje (myslaslem nawet nad m3) ale narazie finanse mi na to nie pozwalaja wiec prosze nie podpowiadajcie mi tej opcji (moze kiedys)!! Mam na mysli wlozenie do mojej e36-stki silnika 3,5v8 - e34(moge go miec w kazdej chwili za dobre pieniadze) lub 2,8-e36 zastanawiam sie jednak jaki bylby koszt takiej przerobki co musialbym zmienic(poza oczywistymi - skrzynia - dyfer itd...) wiem ze da sie to zrobic - mam znajomych za zach. granica ktorzy juz bawili sie w takie cos - 3,5 w e36 - naprawde fajna rzecz... jestem ciekaw waszych opini i moze ktos juz bawil sie w takie przerobki... wyslalem juz zapytanie do ksr ale chlopaki chyba maja strasznie duzo pracy i nie odpowiadaja .. dysponuje warsztatem z podnosnikiem i wyciagarka (czy to wystarczy?) !! jak myslicie uda mi sie to zrobic samemu czy jednak oddac moje dziecko ,ktore aktualnie przechodzi male odmlodzenie u lakiernika w rece specjalistow? znacie moze kogos z okolic poznania kto juz robil cos takiego?? prosze o szybkie i sensowne odpowiedzi - bo sezon juz blisko a mocy ciagle malo :o pozdrawiam wszystkich prawdziwych fanow 3 liter AVE BMW
  13. sorry chlopkai ze zakladam znowu nowy temat ale potrzebuje szybkiej odpowiedzi - sprawa ma sie tak - kupilem upragnione sportowe (gwintowane) zawieszenie do mojej beci nio i niby wszytsko super tyl pasuje bez problemów amory i sprezyny... jednak kociol zrobil sie kiedy zabralem sie za wymiane kolumn z przodu - wywalilem calosc (orginaly) która byla juz w oplakanym stanie nio i juz mialem zakladac te nowe amorki kiedy okazalo sie ze nie pasuja na ta górna poduszke(to z trzema malymi srubkami ktore wchodza w kielich) wydaje sie ona za gruba - gwint od nowego amora przez nia nie chce przejsc a nawet jesli skreci sie na sile to zostaje zbyt duzy luz na tulejce... nie wiem co robic blokuje robote mojemu mechanikowi dlatego prosze o szybka pomoc i znow zasmiecam wasze forum swoimi pytaniami ;) byly moze rozne rodzaje tych poduszek?ciensze, szersze, wezsze??? jestem calkiem bez mapy a w mojej wiosce tez nikt nic nie wie.... moze musze kupic jakies sportowe? zaznaczam ze przedtawiciele firmy (supersport) stwierdzili ze to jest zaiweszenie dedykowane wlasnie do tego auta - w takim razie skad ten problem??? zestaw jest niby kompletny!!! help help help :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.